Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון יש תוסף לרכב "אל שחק" וכול מיני תוספים כאלה לשמן אז למה ליקנות אותם בניפרד אם זה באמת עוזר ומשפיע משמעותית?

למה לדוגמה בשמן מסויים לא ישימו את התוסף "אל שחק" ויעלו את המחיר של השמן אם זה משמעותי וחשוב למה זה נימכר בניפרד ולא בתוך השמן?

האים בכלל אתם מליצים על התוספים האלו לרכב?

רז...

פורסם

תוסיף את מחיר התוסף שברצונך לרכוש למחיר השמן שאתה קונה בד"כ ובכל הסכום תקנה שמן יותר איכותי.

 

כל התוספים האלה הם בולשיט אחד גדול.

חלקם מועילים לטווח קצר ביותר וחלקם אף משנים את הרכב השמן במנוע.

 

אישית אני לא ממליץ על שום תוסף בכל מה שנוגע לשמן.

פורסם
תוסיף את מחיר התוסף שברצונך לרכוש למחיר השמן שאתה קונה בד"כ ובכל הסכום תקנה שמן יותר איכותי.

 

כל התוספים האלה הם בולשיט אחד גדול.

חלקם מועילים לטווח קצר ביותר וחלקם אף משנים את הרכב השמן במנוע.

 

אישית אני לא ממליץ על שום תוסף בכל מה שנוגע לשמן.

שטויות בליטרים!

תוסף האל שחק של LM ליקווי מולי העוה לשם MOS2 ידוע כמפחית חיכוך ורעשים ומעולה להארכת חיים של מנועים ישנים ולא רק מנועים ישנים.

אתה יכול לקנות את התוסף לבד ואתה יכול לקנות גלון שמן מוכן מתוסף כבר (מוכן)

אני מתשמתש בMOS2 כבר 30 אלף קלומטר ומרגישים בהבדל במיוחד במנוע שלי שלא עובר חיים קלים ועבר 220K (אימפרזה 95)

 

כמובן שיש עוד תוספי שמן שהם זבל

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

בחול ישנם מתנגדים נחרצות לתוסף הזה MOS2 .

 

כנס לפורום חו"ל בנושא מכוניות ותעלה שאלה לגבי התוסף הזה ותראה מה יענו לך.

 

לטווח הרחוק זה אף מזיק ביותר .

 

שמן איכותי וטוב, לא צריך שום תוסף .

פורסם

FUNCHI

מה אתה מקשקש????

MOS2 הינו תוסף מולי שידוע כאחד התוספים הטובים ביותר בשוק!

החומר בשימוש כבר מאמצע המאה שעברה לדעתי, חסרונות כמעט ואין לו ואם כן הם קטנים!

וזה תקף לכל מוצר מולי באשר הוא....

החומר הזה משמש להמון דברים אחרים כמו תעשיית הברזל ( מחזק מתכות )

אני מציע לך להכנס לאתר שמנים גדול למשל כמו

BOBISTHEOILGUY.COM

 

ולקרוא קצת.....

ולהשכיל הרבה......

 

באותה נשימה אני רוצה להגיד לך עוד משהו...

תוספים נגד שחיקה מובנים בשמן ( ANTIWEAR ) מיוצרים לרוב מחומרים גסים שיכולים לספוק לחץ כבד

והבסיסיים שבהם הינם חומרים גסים שיכולים לזהם אויר כאשר נשרפים אחרי שהם מתבלים.

לכן אם אני לא טועה תקני ה SL/SJ חייבים לעמוד ברמת זיהום ופיח גבוהה ולכן שמני ה SL מתוספים פחות ופחות בתוספים נגד שחיקה יש יגידו נכון אך התוספים מתקדמים יותר........

זה רק מחזק את הצורך בתוספים!

פורסם

רז לוי שלום רב!

קרא בעיון את תגובתו של יונתן, כל מילה אמת , וזאת התגובה המומלצת ביותר לך, ולשאר חברי הפורום, המתלבטים בסוג ואיכות שמנים, +תוספים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אז צביקה לפי דבריך ממולץ להוסיף את התוסף הנ"ל לרכב .

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

מומלץ להשתמש בשמן חצי סינטטי , למכוניות המומלצות בכך על ידי יצרן הרכב, בשמן ליקוימולי,

בצמיגות 10/40, כשהתוסף MOS2 כבר בפנים!

מדובר על האריזה בצבע אפור, מחיר משוער 120 שקל!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מומלץ להשתמש בשמן חצי סינטטי , למכוניות המומלצות בכך על ידי יצרן הרכב, בשמן ליקוימולי,

בצמיגות 10/40, כשהתוסף MOS2 כבר בפנים!

מדובר על האריזה בצבע אפור, מחיר משוער 120 שקל!

בברכה

צביקה

הנה צביקה"מתנגד התוספים המושבע" המליץ על שמן מתוסף.

 

האם ימות המשיח הגיעו???... :smile: .

 

האמת התגובה של קדי2 הכי לעיניין

FUNCHI

מה אתה מקשקש????

MOS2 הינו תוסף מולי שידוע כאחד התוספים הטובים ביותר בשוק!-הוא היחידי שמתאים לעבודה במנוע שריפה פנימית עקב תכונותיו.

החומר בשימוש כבר מאמצע המאה שעברה לדעתי, חסרונות כמעט ואין לו ואם כן הם קטנים!

וזה תקף לכל מוצר מולי באשר הוא....(אין לו כלל חסרונות כשמדובר במוצר של LM כאשר החומר המוצק בו אינו עובר את ה-5 מיקרון(פילטר שמן ממוצע מסנן החל מ-40 מיקרון כך שאין מצב שהפילטר יסתם).

החומר הזה משמש להמון דברים אחרים כמו תעשיית הברזל ( מחזק מתכות )-הוא לא "מחזק" כי אם משמש כשימון מוצק קבוע ומפחית חיכוך בין מתכות.(למעשה מקדם החיכוך שלו קטן פי 5 מאשר של שמן מנוע רגיל)

אני מציע לך להכנס לאתר שמנים גדול למשל כמו

BOBISTHEOILGUY.COM

 

ולקרוא קצת.....

ולהשכיל הרבה......

 

באותה נשימה אני רוצה להגיד לך עוד משהו...

תוספים נגד שחיקה מובנים בשמן ( ANTIWEAR ) מיוצרים לרוב מחומרים גסים שיכולים לספוק לחץ כבד-(ZDDP)

והבסיסיים שבהם הינם חומרים גסים שיכולים לזהם אויר כאשר נשרפים אחרי שהם מתבלים.

לכן אם אני לא טועה תקני ה SL/SJ חייבים לעמוד ברמת זיהום ופיח גבוהה ולכן שמני ה SL מתוספים פחות ופחות בתוספים נגד שחיקה יש יגידו נכון אך התוספים מתקדמים יותר........-אכן כמות ה ANTI WEAR AGNTS נמוכה יותר.

זה רק מחזק את הצורך בתוספים!

בדבר אחד צביקה צודק:

עדיף לקנות את החצי סינטטי מתוסף ע"מ לקבל יחס שמן\תוסף אידיאלי

אך מקריאת חומר וכו הגעתי למסקנה שהיחס האידיאלי הוא 150 CC תוסף ל-3 ליטר שמן(5 אחוז בנפח).

יותר מכך לא יזיק אך גם לא יועיל.

בפחית תוסף "אל שחק" ישנה כמות מספקת ל-6+ ליטר שמן.

 

אגב ניתן לרכוש שמן סינטטי +תוסף ב-130-140 ש"ח כך שהמחיר קרוב לשמן חצי הסינטטי המתוסף.

 

ניצן

פורסם

אני דווקא הבנתי שיש סוגי מתכות שהיסוד עצמו משולב בהם ומחזק אותם (בתחום היצור לא בתחום השימון )

אני יבדוק זאת בהזדמנות

פורסם
אני דווקא הבנתי שיש סוגי מתכות שהיסוד עצמו משולב בהם ומחזק אותם (בתחום היצור לא בתחום השימון )

אני יבדוק זאת בהזדמנות

יש כדורי רובה שמצופים במולי ע"מ להגביר את תאוצתם מלוע הקנה.

 

יש מנועים שמצופים (או שבסגסוגת שלהם) יש מולי-כמו שאמרת המינרל משולב בסגסוגת המתכת ע"מ להקטין חיכוך.

 

יש גריז שהמינרל מוסף לו ע"מ להעניק חוזק בין משטחי מתכת מתחככים.

 

נדמה לי כי המולי עומד בלחצים של 200,000 PSI ויותר.

 

ניצן

פורסם

למה לא משתמשים בתוסף במכוניות ספורט בהם נדרש יותר מאמץ ויותר ביצועים.

 

כגון אימפרזה טורבו...למה היצרן לא ממליץ על שימוש בתוסף?

×
×
  • תוכן חדש...