Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו טנדר 4X4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סובארו טנדר 4X4 1800

4 הילוכים

למה?

 

קיצר רציתי לדעת האם תהיה בעיה לשים גיר 5 הילוכים של סובארו טנדר רגילה או סתם סובארו DL

או שמא הגיר 4 הילוכים מיועד למערכת ה4X4?

:onfire:
פורסם

אני אומר לך את מה שאני חושב וקח את זה בערבון מוגבל כי אני לא בטוח ב-100%.

יכול להיות שהגיר מבחינת גיר יתאים אך יהיה צורך בלהחליף את תיבת הממסרה (דפרנציאל).

I feel LEGACY

פורסם

נראה קצת מוזר.

 

סובארו משנת 82 כולם עם 5 הילוכים, מאיפה צצ הדגם עם 4 הילוכים, בהתחשב ששלך שנת 82 ומעלה?

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
אני אומר לך את מה שאני חושב וקח את זה בערבון מוגבל כי אני לא בטוח ב-100%.

יכול להיות שהגיר מבחינת גיר יתאים אך יהיה צורך בלהחליף את תיבת הממסרה (דפרנציאל).

 

שלום.

מה יש להגיד חוץ ממישפט אחד "לך תעשה שיעורי בית"

ואת גל ההנע האחורי לאיפה יחבר לתחחחחחחחח----.

וואלה אתה לא מבין כלום בשביל מה אתה מקשקש סתם.

 

לבעל הסוברו.

אתה יכול להחליף את הגיר רק אם תימצא גיר של 4+4 כלומר שיש לו יציעה אחורית לגל- הנע.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • אחראי פורום
פורסם

אם אני לא טועה, רק האימפרזות 4X4 הידניות הן 5 הילוכים.הטנדר והליאונה 4X4 (מודל 80-84) הן בוודאות 4 הילוכים.

יש גם ליאונה 85-93 שבודדות מאוד הן 4X4 אבל אני לא יודע לגבי גיר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
שלום.

מה יש להגיד חוץ ממישפט אחד "לך תעשה שיעורי בית"

ואת גל ההנע האחורי לאיפה יחבר לתחחחחחחחח----.

וואלה אתה לא מבין כלום בשביל מה אתה מקשקש סתם.

 

לבעל הסוברו.

אתה יכול להחליף את הגיר רק אם תימצא גיר של 4+4 כלומר שיש לו יציעה אחורית לגל- הנע.

 

 

בברכה בני ל.

אם אני לא טועה...

הדגמים של 4X4 ה 1.8 היו עם 4 הילוכים. ה1.6 היו 5 הילוכים, התושבות, עד כמה שאני יודע לא תואמות...

אבל, יש דיגמי 1.8 DL (לרוב סטיישן) שהן 4X4 ו 5 הילוכים (ויש כאילו עם מיתלים מיתכוונים). אולי זה יתאים...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

קיצר אז ממה שאני מבין

 

כנראה שאם זה היה יותר פשוט לשים גיר 5 הילוכים אז כולם כבר היו עושים אתזה

 

והסטיישן 4X4 1800 הם 5 הילוכים? מישהו יודע בוודאות?

:onfire:
פורסם
שלום.

מה יש להגיד חוץ ממישפט אחד "לך תעשה שיעורי בית"

ואת גל ההנע האחורי לאיפה יחבר לתחחחחחחחח----.

וואלה אתה לא מבין כלום בשביל מה אתה מקשקש סתם.

 

לבעל הסוברו.

אתה יכול להחליף את הגיר רק אם תימצא גיר של 4+4 כלומר שיש לו יציעה אחורית לגל- הנע.

 

 

בברכה בני ל.

אני לא יודע ב-100% ולכן אמרתי שיקח את זה בערבון מוגבל.

בסדר אז גלגל הינע שונה סליחה טעות שלי.

אבל אפשר גם להגיד בצורה יותר יפה.

ושוב פעם טעות שלי.

I feel LEGACY

פורסם
קיצר אז ממה שאני מבין

 

כנראה שאם זה היה יותר פשוט לשים גיר 5 הילוכים אז כולם כבר היו עושים אתזה

 

והסטיישן 4X4 1800 הם 5 הילוכים? מישהו יודע בוודאות?

צריך לראות אם המנוע הוא אותו המנוע, יש לי הרגשה שזה המנוע 1.8 על הרצועה ולא עם המוטות דחיף...

לראות האם התושבות שלו מתאימות למנוע שלך... או, לנסות להחליף מנוע + גיר. אם זה אותו נפח אולי (סיכוי אחד למיליון, אבל שווה לבדוק) ניתן...

 

למה לא תיגש למוסך סובארו שאתה מטפל בו ותשאל?

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אני עוד לא הבעלים של סובארו טנדר 4X4

 

ולכן אני מברר על האפשרות להחליף לגיר 5 הילוכים

כי אם זו לא בעיה אז נראה לי ששוה לקנות אחת

ולהחליף לה גיר

כי הגיר 4 הילוכים גורם למנוע לשתות יותר דלק, מגביל מהירות

ועוד תופעות לוואי שמופיעות עקב הילוך 5 שממש חסר שם

אבל אולי סובארו ידעו מה הם עושים

הלוואי ומישהו מהם היה מסביר לי

:onfire:
×
×
  • תוכן חדש...