Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הצעה שיכולה די להוסיף לפורום, בפרופיל המשתמש יכתב אם הוא בעל רישיון נהיגה ואיזה סוג.

וגם בכל הודעה שהוא מגיב בפורום יהיה כתוב מתחת לשמו את הסוג הרישיון שלו (אם יש לו).

מה אתם אומרים על זה ? כמובן אני מניח שאנשים רציניים לא יכתבו סתם שיש להם רישיון.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

אפשר גם לכתוב בת'רד הזה למי יש רישיון, ולחייב את כל מי שנרשם לפורום לכתוב תאריך לידה ולפי זה אפשר לדעת בן כמה הוא(כמובן שאפשר לשקר, אבל מי שנירששם כחדש, יכתוב תאריך אמיתי)

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אין בעיה , לדעתי אפשר גם להוסיף סעיף של שלילה או

 

חייב להרכיב עדשות מגע או משקפיים בזמן הנהיגה

 

וכו'.

 

נו אתם יודעים , שנדע עם מי יש לנו עסק...

פורסם

לדעתי זה די חשוב, לא יודע מה אתם חושבים, אני חשבתי על כמה אפשרויות:

* בעל רישיון לאופנוע

* בעל רישיון לרכב

* בעל רישיון למשאית

* תלמיד נהיגה

* חולם על רישיון

 

כמובן שמי שירשם לפורום יהיה חייב לבחור אחת מהאפשרויות, ותיהיה גם אפשרות לבחור 2 או יותר (למשל בעל רישיון לאופנוע ולרכב).

 

מנהלים אני מבקש לבחון את ההצעה.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

בחנו את הצעתך.

 

החלטנו להסתפק במס. כרטיס אשראי , תאריך תפוגה ומס. זהות.

 

אין לנו שום דרך לוודא אם הבן אדם בעל רשיון או לא. זה לא ישים - לצערי.

פורסם

עם זאת, בעזרת אלגוריתם מתוחכם, אנו מסוגלים כיום לבדוק את מידת האינטיליגנציה של כל אחד ממשתמשי הפורום. תוך מספר ימים נתחיל לחסום את כל אלו שיש להם IQ נמוך מ-100, ולאט לאט נעלה את הרמה, כאשר השאיפה היא בסופו של דבר להגיע למצב בו רק אנשים בעלי IQ גבוה מ-150 יוכלו לגלוש בפורום. שלא תגידו שאנחנו לא דואגים לאיכות הפורום! :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אולי גם נוסיף סטסוס אם יש בגרות מלאה/תואר ראשון/תואר שני/דוקטורט/12 שנות לימוד.

 

ואחר כך מובטל/הכנסה בסיסית/מתחת לממוצע/מעל הממוצע/בחובות/מליונר.

 

וברצינות, מה זה משנה אם יש רישיון נהיגה או לא?!

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
רוני אם זה מה שאתה רוצה לעשות

אני חושב ששמר יגלוש לבד בפורום

:rofl::biglaugh:

מדובר על IQ לא על הגיל.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...