Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לג'יפ חמוד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הייתי מעוניין לשמוע דעות,עצות מכם לגבי 2 המכוניות הנ"ל....סוזוקי סמוראי וסוזוקי ויטארה...

או מי שמכיר CJ של קרייזלר..

עכשיו אני רוצה לקנות אחד מהם רק לכביש ולא לשטח....

תודה רבה לכם

אמיר גמליאל.

נ.ב:אם אתם מישהו שמוכר גם זה היה אחלה

פורסם

אלו רכבים שמיועדים בעיקר לשטח. מי שקונה את הרכבים הנ"ל עושה פשרה מאוד גדולה לגבי איכות חיים בכביש כדי לקבל רכב שטח טוב.

לקנות רכבים כאלה רק לכביש זה עונש.

כל האמור לעיל מתייחס יותר לסמוראי ול CJ ופחות לויטארה, שהיא קצת פחות ממוקדת לשטח ועל כן יותר נורמלית בכביש.

אני מניח שאם אתה לא מעוניין ברכב שטח בשביל השטח, אז זה רק בשביל פוזה. בקיצור, חפש רכבים אחרים.

פורסם

אכן ידידי,

את השטח אני חורש בצורה אחרת:)

אכן אני רוצה סמוראי או ויטארה עבור פוזה לכביש מכיוון שהם יפים אך אני לא מכיר אותך מבחינה טכנית זאת אומרת,איך הן מתנהגות ,איך המנוע הקיצר בכללי.

בגלל זה אני מפרסם כאן את התרד הזה בשביל לקבל ממי שיש לו מושג (לי אין) בקשר למכוניות הללו.

תודה מראש

אמיר

פורסם

עכשיו אני רוצה לקנות אחד מהם רק לכביש ולא לשטח....

בשביל פוזה בעיר בזול יש אופציות טובות בהרבה.

ה CJ מתהפך בקלות, הויטרה גם כן והסמוראי? שלא תדע מצרות...

נראה אותך מבטח במקיף ג'יפ פתוח...

 

ה CJ לוקח 4-5 ק"מ לליטר במצב אופטימי. בשביל הסמוראי אתה צריך חברה שלמדה שיאצו או קומבינות אצל כירופרקט מהנזק לגב והויטרה היא משהו באמצע.

 

לשטח הם כולם להיט. אבל רק לכביש?

היית בחורף בג'יפ פתוח עם כיסוי מתנפנף ודולף? לא הספיק לך הג'יפים בסדיר ובמילואים?

לי הג'יפים הפתוחים מזכירים תרגילי סיור מאובקים שהיו זוועה אפילו על דיפנדר. כנראה שלא היתה לך הזדמנות מספיקה לסבול מספיק על ג'יפים בצבא ואתה מנסה להשליך חסכים עם פוזה מיותרת.

אתה יכול לקנות אלפא ספיידר 88 (אלה מהמבצע של הפיס) במחירים דומים ויהיה לך יותר פוזה על הכביש.

 

 

לכביש? פשוט לא!

 

לשטח זה כבר דבר אחר.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

טוב. בוא נתחיל מזה שלסמוראי אין מזגן (לפחות לא מקורי), מנוע 1.0 או 1.3 ושניהם חלשים מאוד. מדובר בקופסת גפרורים עם שני סרנים חיים וקפיצי עלים, מה שתורם לנוחות נסיעה מזעזעת והתנהגות כביש מזעזעת עוד יותר (בסיס גלגלים קצר מאוד תורם גם הוא את חלקו). אה, וכמובן סגירת ברזנט (ישנם לא רבים עם סגירה קשוחה).

אצל ה CJ המצב לא הרבה יותר טוב. בערך כל מה שכתבתי על הסמוראי, למעט מזגן שאין לי מושג אם יש או אין (סביר להניח שאין), ומנוע. המנוע סבבה - 3.9 או 4.0 ליטר (לא זוכר בדיוק) עם 110 כ"ס וצריכת דלק מטורפת.

לגבי הויטארה אני לא כל כך מכיר את האוטו כדי לתת חוות דעת, אבל לפי מה שהבנתי ממביני עניין בתחום מדובר ברכב טוב יחסית בכביש ולא מעניש כמו השניים האחרים.

 

בקיצור אם זו לא ויטארה, הוויתורים יהיו כואבים (תרתי משמע).

 

אם אתה שואל את דעתי, ואתה רוצה פוזה עדיף איזה קומפקטית ספורטיבית מאשר רכב שטח שלא תקבל ממנו שום הנאה (כי לא תיסע איתו בשטח), אלא רק כאבי גב (אלא אם כן אתה מזוכיסט, אבל זה כבר סיפור אחר :wink: ).

פורסם

טובב אז ככה

נתחיל בסמוראי

עם אתה לא הולך לטחון שטח רד ממנו חבל עליך על הגב ועל ההוצאות המיותרות הוא איטי בכביש וכואב מאוד בכביש.

הסי ג'י אךך הסי ג'י ג'יפ פוזה + יפיפה אוכל דלק כאילו אין מחר מנוע 4.2 ליטר גיר 3 הילוכים חלקם עם 4 אוטו לא נוח בדיוק מרווח מאוד מהיר?? לא בדיוק ב 110 הוא מתחיל לסיים.

אמין הוא גם לא בדיוק. רכב כביש??? לא לא לא!!!

 

הלאהה ממשיכים ויטרהה הכי נחמד מבין ה שלושה יפה אמין חזק 1.6 ליטר שעושים את העבודה מצויין!

שומר ערך בצורה יוצאת דופן אתה קונה אותו היום ובשניה שתרצה למכור ואף ליפי אתה תימצא קונה.

אבל אל תישכח הוא יקר יחסית לאחרים ששאלת עליהם.

הוא אמין כ עוד לא תיתאכזר אליו יותר מידי. מזגן יש בגירסה הסגורה של הויטרה.

הוא דיי מרוח מקדימה מאחורה לא משהו (אני מדבר על גירסת השני דלתות).

צריכת דלק סבירה בהחלט. היתנהגות כביש בין נחמדה לסבירה עם כי זה לא הרכב להתחיל להיכנס איתו לכיכרות ב 80 קמ"ש.

עם יש עוד משהו שאל בבקשה.

פורסם

אכן כפי שנאמר לך לא תפיק תועלת (חוץ מפוזה וגם זה בספק) מהרכבים הנ"ל. כמו כן אני מסכים שהויטארה היא האופציה השפוייה וההגיונית מבין שלוש האופציות.

פורסם

שלום רב,

שיעור היסטוריה:

במלחמת העולם השניה, נלחמו היפנים באמריקאים. שבויים רבים נפלו בשני הצדדים.

מידע מודיעיני, היה קריטי לנצחון במלחמה, וכל צד ניסה לדלות יותר מידע מהצד השני. לשם כך עינו החיילים את שבוייהם.

האמריקאים עשו זאת בעזרת מכונת עינויים גדולה ורועשת אשר קראו לה בשם החיבה סיג'י (או בשם קוד היצרן CJ-8.

היפנים, שממדי הגוף שלהם קטנים יותר, השתמשו במכונות קטנות יותר, אך מכאיבות לא פחות - ויטארה וסמוראי.

 

אתה בטוח שקופסאות המתכת החורקות והישנות הללו מפגינות פוזה?

כולי ספקות.

 

לשלם כל כך הרבה כאבי גב, אי-יכולת שמיעת רדיו (בגלל הרוח, המנוע והצמיגים), חוסר נוחות, חוסר בטיחות מינימלי, חוסר הנאה מנהיגה מוחלט, ועוד לא הזכרתי עלויות טיפולים, דלק וזמן. וכל זה בשהיל מה? להראות לחבר'ה מי פה הגבר?

אני בטוח, שאם תחפש טוב אצלך, תגלה שבאישיותך טמונים כמה קלפים חזקים הרבה יותר ממכונה בת 20, שבשטח אולי עושה טוב, אבל שם זה בערך נגמר.

 

רכוש מכונית כביש הגונה. או רכוש אופנוע (שמקדם הפוזה שלו גם יתגמל אותך).

פורסם

 

הלאהה ממשיכים ויטרהה הכי נחמד מבין ה שלושה יפה אמין חזק 1.6 ליטר שעושים את העבודה מצויין!

שומר ערך בצורה יוצאת דופן אתה קונה אותו היום ובשניה שתרצה למכור ואף ליפי אתה תימצא קונה.

אבל אל תישכח הוא יקר יחסית לאחרים ששאלת עליהם.

הוא אמין כ עוד לא תיתאכזר אליו יותר מידי. מזגן יש בגירסה הסגורה של הויטרה.

הוא דיי מרוח מקדימה מאחורה לא משהו (אני מדבר על גירסת השני דלתות).

צריכת דלק סבירה בהחלט. היתנהגות כביש בין נחמדה לסבירה עם כי זה לא הרכב להתחיל להיכנס איתו לכיכרות ב 80 קמ"ש.

עם יש עוד משהו שאל בבקשה.

אז ככה

שי לי גיפ סופה הרכב עצמו כריש בשטח אבל לנסיעות בכביש הוא לא נוח למרות שיש לי כסא אספיר

אני יורד הרבה לשטח !!!!

אבל אם אתה רוצה פוזה וקצת חולות (ירידה לים ) אני ממליץ על הויטרה

רכב יפה נתונים יפים בכביש(יחסית לגיפ)

פורסם

טוב לקחתם את העניין של הפוזה ,יותר מדי ברצינות הייתי אומר!

אז דבר ראשון סיפקתם מידע שלא ידעתי לגבי טיפוליים רפואיים + קניית האוטו.

בגלל זה באתי להתייעץ כאן ובשביל לשמוע,אז נא לא להתנצח:)

מסטר אסף,תודה על התגובה ידידי ,הפנמתי.

תודה רבה לכולכם,

אמיר

נ.ב: OOGEE-

תאמין לי שנסעתי על כל כך הרבה כלי רכב צבאיים,

כך שסיבת הרצון היא לא חסך!!!!!!!ולמה אתה מזכיר לי מילואים???למה????למה???מה שאלתי גיפים??

תודה באמת!:)

פורסם
אז ככה

שי לי גיפ סופה הרכב עצמו כריש בשטח אבל לנסיעות בכביש הוא לא נוח למרות שיש לי כסא אספיר

אני יורד הרבה לשטח !!!!

אבל אם אתה רוצה פוזה וקצת חולות (ירידה לים ) אני ממליץ על הויטרה

רכב יפה נתונים יפים בכביש(יחסית לגיפ)

היי עידו תודה רבה על התגובה אחי,

תגיד בבקשה תאמת לי את זה כמה אתה הגיפ שורף לק"מ???

תמיד שמעתי שסופה קורעת:)

פורסם
היי עידו תודה רבה על התגובה אחי,

תגיד בבקשה תאמת לי את זה כמה אתה הגיפ שורף לק"מ???

תמיד שמעתי שסופה קורעת:)

הסופה שלי היא סולר(1 ל10/9)

אבל סופה בנזין( 1 ל 5/6)

אם אתה מעוניין בסופה אז יש לי הרבה חברים עם רכבים כאלה שישמחו לעזור לך למצא אחת טובה...

פורסם

היי ואני מקופח אמירר

זה שאני עוד ילד לא עושה אותי כל כך טפישש

לא לי יותר נכון לי אבל עוד לא היה לי רישיון אז היה סי ג'י 6 שמור בקנאות עם מנוע 4.2 גיל 4 הילוכים אוףףף עם כל התלעות שאכלנו ממנו אני מוכן לתת הכל בשבילו חזרהה הוא היה אוכל 1/4 וזה ביום טובבב

היום יושב במנוע שלו מנוע של שברולט כלשהי 5.7 סמ"ק ומערכת הזרקה אכזרית הרכב הפך לרוצח

ומבחינת הפתיחות שיש לו כרגע הוא יכול לבייש גם הונדה סיויק אתה יודע כמו של הערסונים האלהה שעושיות הרבה רעש.

 

*** עריכה - הודעות שלך עם אותיות כפולות תמחקנה. לפני שאתה שולח הודעה תקרא אותה שוב.

אחרי שקראת שוב, תעבור עליה ואז תוסיף לה סימני פיסוק.

רק אח"כ, אם נראה לך שהיא ראויה תשלח אותה. אחרת היא תמחק. זה פורום ולא צא'ט ***

×
×
  • תוכן חדש...