Jump to content

AMIRG555

  • הודעות

    103
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי AMIRG555

  1. תמונות חבל על הזמן! רק רציתי לדעת,הגביע מגיע עם חומוס ומזטים?
  2. אהההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!! ישששששששששששששששששששששששש!!!!!!!!! ישששש אלוהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. כתבה נחמדה מערוץ 10!
  4. יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש!!!!!!!!! כל הכבוד!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! המון מזל טוב לנו!!! רק ברכות ואיחולים לבביים!!צוות גמליאל
  5. AMIRG555

    אימון ראלי 5.11.05

    לצוות 4X4 שיחקתם אותה עם התמונות והסרטון! יישר כח! וכמובן למרשלס תודה רבה!
  6. AMIRG555

    אימון ראלי 5.11.05

    תותח!!!!!!! פעם הבאה אתה מגיע וחסר לך שלא! באהבה אמיר
  7. AMIRG555

    אימון ראלי 5.11.05

    מזל טוב לכל המנצחים!כל הכבוד! תודה רבה על אימון מהנה ביותר,ועל מסלול מעולה ! היה מדהים ונהנו כל דקה צוות גמליאל נ.ב: חבר'ה תמונות סוף
  8. שלום שוב לכולם, עד היום עדיין לא מצאתי את הספויילר הנחשק לגי טי.... האם אתם מוכרים,יודעים על מישהו שמוכר... אז אני עדיין מחפש, תרגישו חופשי לכתוב כאן או בפרטי ואם זאת הצעה ממש טובה אפשר גם בפלאפון 0525400210 כן בימי שבת. בתודה מראש אמיר גמליאל
  9. קובי, בדיוק סיימנו לדבר בטלפון אז בכל אופן רציתי מעל במה זאת להגיד שבאמת כל הכבוד לך!תמשיך כך ובהצלחה עם ההפקה אם אתה צריך עזרה אתה יודע את המספר שלי, אמיר גמליאל נ.ב:חבר'ה להראות נוכחות בשביל מטרה כזאת אפילו אם זה אומר לעמוד בגשם ממש לא צריכה להוות בעיה רק במקרים מסויימים שהאשה הולכת ללדת ....בעצם יודעים מה שתלד לבד, יותר חשוב הספורט המוטורי
  10. intel inside:)
  11. באמת השרשור הכי טוב, אני פשוט נהנה לקרוא אותו!
  12. חבר'ה היה תענוג, המסלול היה מהיר וכיף לא נורמלי! תודה למארגנים,ולכל מי שלקח חלק! תודה למרשלס על כך שמלווים אותנו,ולכל שאר הצלמים שעושים אחלה עבודה חשוב לציין שהם עושים זאת ללא תשלום אלא מתענוג וזה מחמם את הלב! וכמובן איך שלא לכל החברה המשתתפים שבאו! שלכם צוות גמליאל אמיר ודוד
  13. כל הכבוד למארגנים! היה אחלה!היה תענוג לראות את הסדר,את המועדונים,את ההדגמות! סחטיין! קובי כהן תעשה לי ילד!!!!!!! יישר כח לכולם, אמיר
  14. אריה , עדי וצוות מרשלס המורחב תודה רבה על ערב מהנה,בהחלט היה שווה לבוא לפגוש אנשים טובים,ולשמוע את זלמן מרצה על ניווט! ההרצאה הייתה טובה מאוד,עניינית ולמדנו לקח מאוד חשוב לגבי אכילת נקניקיות שוב תודה רבה אמיר גמליאל
  15. תודה על העזרה ידידי, פשוט סתם שאלתי לידע כללי. יום טוב אמיר
  16. היי עידו תודה רבה על התגובה אחי, תגיד בבקשה תאמת לי את זה כמה אתה הגיפ שורף לק"מ??? תמיד שמעתי שסופה קורעת
  17. טוב לקחתם את העניין של הפוזה ,יותר מדי ברצינות הייתי אומר! אז דבר ראשון סיפקתם מידע שלא ידעתי לגבי טיפוליים רפואיים + קניית האוטו. בגלל זה באתי להתייעץ כאן ובשביל לשמוע,אז נא לא להתנצח מסטר אסף,תודה על התגובה ידידי ,הפנמתי. תודה רבה לכולכם, אמיר נ.ב: OOGEE- תאמין לי שנסעתי על כל כך הרבה כלי רכב צבאיים, כך שסיבת הרצון היא לא חסך!!!!!!!ולמה אתה מזכיר לי מילואים???למה????למה???מה שאלתי גיפים?? תודה באמת!
  18. אכן ידידי, את השטח אני חורש בצורה אחרת אכן אני רוצה סמוראי או ויטארה עבור פוזה לכביש מכיוון שהם יפים אך אני לא מכיר אותך מבחינה טכנית זאת אומרת,איך הן מתנהגות ,איך המנוע הקיצר בכללי. בגלל זה אני מפרסם כאן את התרד הזה בשביל לקבל ממי שיש לו מושג (לי אין) בקשר למכוניות הללו. תודה מראש אמיר
  19. שלום לכולם, הייתי מעוניין לשמוע דעות,עצות מכם לגבי 2 המכוניות הנ"ל....סוזוקי סמוראי וסוזוקי ויטארה... או מי שמכיר CJ של קרייזלר.. עכשיו אני רוצה לקנות אחד מהם רק לכביש ולא לשטח.... תודה רבה לכם אמיר גמליאל. נ.ב:אם אתם מישהו שמוכר גם זה היה אחלה
  20. למה לנסוע באביר , כבר עדיף אושקוש...למי שמכיר
  21. הלב שלי חלשששש לא בנוי לדברים האלה
  22. חשבתי שאתה מקבל אותו מ-NASA
  23. שיהיה במזל טוב! קובי סחטיקה
  24. AMIRG555

    ראלי cross country - הגלריה !

    היי דובי, צודק,טעיתי הפאק הזה עליי
  25. AMIRG555

    ראלי cross country - הגלריה !

    ועוד הודעה עבור כל חברי העמותה מכל רמותיהם שנמצאים פה ומשתמשים אחרים לפעמים יוצאים מהכלים (כמו שקורה פה המוןןןןן) אבל אז מסבירים,ומתחילים לדבר בהיגיון! אז לפני שכל אחד פה מתמרמר,צועק,מתכסח תסבירו את עצמכם בהיגיון מכיוון שזה בכל זאת כתיבה והמשמעות של מה שרשמת לא נראת לעין של המתבונן כמו שרצית. ושוב פעם סך הכל כולנו פה לאותה מטרה... יום טוב הגנון של מרים!
×
×
  • תוכן חדש...