AMIRG555
-
הודעות
103 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי AMIRG555
-
מרשל, סחטיין על ההתארגנות ותודה על ההזמנה, אנחנו נגיע אמיר
-
שלום לך, אני מצטער אך לא הייתי יכול שלא לענות להודעה שלך, אני מציא לך לנשום עמוק,לחשוב שלוש לא פעמיים לפני שאתה מאשים ואולי גם לקחת רטלין שזה יותר חזק מרגיעון של הדס! תגיד מה אתה בסדר?הפורום הזה פתוח לכל הבא בדעה,ואכן יש חילוקי דעות בין המשתתפים שזה לגיטימי ולפעמים זה מתלהט אך תוך זמן קצר,לומדים לקחים מבקשים סליחה או מה שלא יהיה. אבל אתה!אינטליגנט,מאשים בן אדם (במקרא הזה את דני,מחר לא יודע את מי) בבהמתיות,שקרים וצעקות,מה עבר לך בראש? אולי תספר גם מאיפה אתה יודע שדני בהמה,שקרן וכו וכו?אולי אתה מישהו שלא רוצה לחשוף את עצמו אלא פחדן מוקיון שמתחבא מאחורי שם בדוי? יש דרכים להעביר ביקורת על בן אדם,אם זה בשפה יותר יפה או בהודעה פרטית! תקח את עצמך בידיים או שתעשה טובה ואל תזהם לנו את הפורום. נ.ב: לפי מה שאני רואה גם יש לך בעיה שהוא יו"ר של עמותת נהגי המירוצים,מה אתה אומרףאולי תצטרף להעמותה שלנו ותוכל להצביע ליור חדש כיף?
-
מצטרפים לברכות! תודה רבהלכם מרשלס,על העבודה האיכותית. צוות גמליטאל
-
הללויה!כמה שאתה צודק
-
חברה אם כל הכבוד למי שהיה שם,השתולל לא השתולל כל אחד והבחנתו בעניין,רייסים לחיצות מה הקטע בזה?למה זה טוב? הרי אתם לא לומדים לקח,תקחו איזה מסלול,תשכרו איזה מנחת ותשחקו שם,למה בכביש? למה לקבל את החשיפה הרעה הזאת בשבילכם ובשביל מועדוני הרכב שמנסים להיות בעלי שם טוב. ואל תשוו לרגע בין תחרויות ראלי לבין הלחיצות שלכם כי ממש אבל ממש לא אותו דבר. אם זה בהתארגנות של הבטיחות בכל מובן ועד בדיקה עם בעלי הקרקע וכיוצא בזה. ושום תירוץ לא יעזור לאף אחד,רק האינטלגנטים נתפסים ויושבים במשטרה על באלגן. איך זה שאם כל הכבוד לכם,לא באים לשם החברה בעלי המכוניות המשופרות באמת,ואני לא מדבר רק על אימפרזות. אין ספור פעמים ראיתי במו עיניי איך צעירים משתוללים וגומרים בתוך גינה,בית או חתולה,מה עשתה לכם החתולה? עכשיו ברצינות,כמה שאין הבנה למשטרה בנושא לחברה האלה אין עוד יותר! יום טוב אמיר
-
יובל מלמד מנצח באירוע ראלי שנערך היום. תוצאות ותמונות.
AMIRG555 פרסם הודעה בנושא של אלון חלווה בתוך ספורט מוטורי
אהבתי את המשפט! -
יובל מלמד מנצח באירוע ראלי שנערך היום. תוצאות ותמונות.
AMIRG555 פרסם הודעה בנושא של אלון חלווה בתוך ספורט מוטורי
שלום לכולם, אני חייב לציין שהיה אחלה אירוע מאוד נהנו, תודה רבה למארגנים,וכמובן למי שהגיע והשתתף וגם למי שבחר להגיע. מזל טוב למקומות ראשונים,כל הכבוד. האירוע עצמו היווה עבורנו קפיצת מדרגה מכיוון שהמסלול היה טכני וכך שאם כל סטייג שעבר שיפרנו את הזמנים שלנו מעל 30 שניות כל פעם,כך שיצאנו שמחים עד השמיים. רק חבל באמת שעוד חברה מקטגורייה 2X4 לא הגיעו ו או גיפים כדי להשתתף וגם לתת פייט בקטגוריות השונות. -
קובי דבר מאוד חשוב תן לנו תאריך בהקדם האפשרי שנוכל לשריין אותו ולתמרן . פרט לכך, אם אתה צריך עזרה בדברים,ארגון וכו תודיע בבקשה(לי)
-
הכל פה יצא מגבול הטעם הטוב, לפחות הגענו להבנה הדדית. מישל והצוות קיבלו את המחמאות על האירוע שהקימו בזה אין עוררין. לא באים לזלזל פה באף אחד,סך הכל פה כלנו למטרה אחת והיא להתאמן,לעשות חיים,להגיע לזמנים טובים והכי חשוב למיסוד הספורט המוטורי! אז פה טועים,פה לומדים לקחים כדי שפעם הבאה תיהיה יותר טובה. שיהיה לילה טוב וניצן אימון הבא בבקשה ממך להתמקם לידנו כדי שנוכל לאכול ג'חנון ביחד
-
פיצפוצים סלח לי שאני מערב ואל תקח את זה אישית אבל אם דני בא על טעותו,למה להמשיך אם השרשור הזה? לקחים יופקו,שיחות יהיו בין המעורבים ב"פרשה" הם ילדים גדולים!
-
מה רע באפרו נדב? הבחורות מתות על זה
-
לצוות מרשל! כל הכבוד על התמונות המדהימות שצילמתם! יישר כח צוות גמליאל
-
דני תסתכל טוב על ההודעה שלי זה ציטוט שלו
-
נדב,שיהיה במזל טוב! אתה הבחור עם האפרו הקטן לא? בכל אופן שיהיה לך בהצלחה! אמיר ג
-
ואיך, איך שמנו לב בדרך חזרה כי דני לוי ,שניה לפני שזה קורה ירד טיפה לא במקום ,וקרע צמיג של איזה 1,000 ש"ח ,ואח"כ דני לוי,יחד עם כל מרעיו במרצדס החליפו גלגל רזרבי ...חבל חבל. חוץ מזה נהנתי. מחכה לפעם הבאה. בכבוד רב אילן פ.כמו שדני אמר....דני לוי וחברים קושרי המזימות צר לי כל כך על שדני פיצץ צמיג בעודו מסביר על המסלול ועל היציאה מהאספלט! אמיר
-
כמו מערכת מרשלס גם אני אשמח לקבל ממך דיסק צרוב עם תמונות + סרטונים 0525400210 תודה מראש אמיר גמליאל
-
שלום לכולם, בקיצור ולעניין היה אחלה,אני אישית מאוד מאוד אהבתי את המסלול! וכמובן תודה רבה לך מישל על הארגון,אלון כהן וכל הצוות. דני לוי תודה רבה על הטיפים המעולים שנתת לי,בהחלט השתמשתי בהם ככול שיכלתי. לצערי בגלל כניסה מהירה מדי לעיקול ימינה גמרתי בתוך בור בצד שמאל,אבל איך אומרים ב-ק-ט-נ-ה! יובל שיהיה במזל טוב על המקום הראשון! רק בקשה קטנה יש מצב לעשות כמה סטייגים בהאנגרים של נמל תל אביב,זה יהיה פתרון יעיל לבעיית החום אמיר גמליאל נ.ב:אלון כהן אם אתה יכול בבקשה לפרסם את התוצאות של האירוע אני הודה לך.
-
שלום לכולם, לצערי לא הייתי יכול להגיע,נתקעתי בעבודה כמו נמר מהגונגלים, אבל אני מבסוט עד השמיים לקרוא את ההודעות ולדעת שהייתה פגישה של המועדונים,הגיעו להחלטות נשמעו דעות והכי הכי הכי חשוב שיש החלטה לשילוב כוחות והתארגנות לתערוכות. אז דבר ראשון כל הכבוד לכם,מנהלים,יו"רים וחברי ועדות! דבר שני לגבי התערוכות כל אחד שינסה למצוא מקום טוב באזור מגוריו או במקומות שהוא מכיר כדי שההתנהלות תיהיה מהירה יותר. זה הזמן לפרוטקציות חברה!מי שמכיר בעל קניון,בעל שטח גדול בכל אזור שהוא,בעל מרכז מסחרי הומה אדם ,להפעיל קסמים. אני אנסה לבדוק את העניין בשפיים,ואזור הרצליה. אמיר
-
[אחרי כל הדיבורים על ספורט מוטורי] איפה אתם קונים את הציוד שלכם?
AMIRG555 פרסם הודעה בנושא של Moti - Miata R בתוך רכב כללי
מוטי בדקת אצל יובל? -
אלון תעבירו לי סאונדים סבבה ובכיף למה לא, רק לא של מכסחת דשא בשם S16. סתם אני צוחק האי מייל שלי הוא: [email protected]
-
איזה רכבים אחי!עזוב אותך טיול פאבים!!!!אחחחח
-
נראה שהיה אחלה אירוע! כל הכבוד אמיר
-
דני , ואני חיכיתי שאתה תגיב. לדעתי גם כן הפגנה לא תיהיה יעילה מכיוון (למרות שוואלה סחטיין על כל ההתארגנות) שעל מה תתבסס ההפגנה שורת מכוניות ענקית עם שלטים,סלוגנים למינהם,צעקות,שריפת צמיגים,זריקת אבנים,מרגמות,מולוטובים... הרעיון הכי טוב וזו בהחלט הצעה כשרה למהדרין שאפילו לא צריכה אישור משטרתי (לפי ידיעתי) אלא אישור מבעל המקום (כגון:מנהל קניון,אזור מסחרי גדול וכו) והיא ככה כמו שדני ציין,לארגן כמה מכוניות ראלי,אופנועים אם ירצו,באגי (ארז),למצוא איזה נישה סבבה עם המוני מבקרים למשל קניון או ליד חוף הים או מה שלא יהיה,לתחום את המקום כמה חברה שיתנדבו(מבעלי המכוניות)אני מתנדב ראשון להיות כל יום!!!!וכמה שעות שצריך פרט ללילה,החברה חייבת אותי לידה ואז כמו שמועדון סובארו טורבו ישראל או יותר נכון STI עשו באוטומוטור ליד מתחם סובארו,וכל הכבוד להם ואני הייתי גאה להיות חלק מהחברה שתרמו מזמנם לעמוד מול קהל ולהסביר על המועדון,כך גם אנו צרכים,לעמוד עם סטיקרים,להסביר על מצב החוק,על מצב העמותה,אם מישהו מעוניין להצטרף,למצוא צוות מרשלים מגוון ואבטחה למיניה,ושאלה לסיכום שהתשובה נראת לי דיי ברורה,למי התייחסו יותר לכמה חברה עם שלטים שיש עליהם סלוגנים מאוד יפים,רשומים בצבע שחור או סגול,מנוקדים עם ציורים של פרחים ליד או תערוכת מכוניות ראלי קטנהשגם מושכת אנשים,התעניינות,התקהלות סביב מכוניות. אנשים יבואו אם יהיה משהו שילהיב אותם,מה יותר מלהיב מלראות הפגנת מכוניות ראלי שקטה עםפליירים פלוס בונוס תמונה עם האוטו לילד הקטן. לסיכום לדעתי זה הדבר הנכון אבל זו רק דעה מני רבים,אם ותחליטו לבסוף על הפגנה אני מאחל לכם הצלחה,בריאות ורק טוב וואלה אני גם יבואו לתת יד אבל אם תחליטו על מה שדני העלה ואני חיזקתי אני מוכן לקחת על עצמי את ההתארגנות,למצוא את המקומות וכל מה שמסביב. ובדיחה לסיום לשמור על המורל: "דבר אחד בטוח,אלוהים מאוד אוהב את ארצנו. הרי כבר אלפיים שנה הוא דופק אותה...."
-
אני אדבר עם אהוד מחר , אעזור להוריד מעליו את הנטל.
