Jump to content

AMIRG555

  • הודעות

    103
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי AMIRG555

  1. אני קורא אתה הכתבה ופשוט נגעל! חלוקת רווחים,סחבת,סעיף 4 מתוך 50? אתם יודעים מה אני יושב מול המסך ולא יודע מה להגיב. קיבינ**אט!
  2. מהנדס+מנהל = מהנדל
  3. למה מה עשיתי?
  4. שיהיה במזל טוב! כל ששון וכל שמחה כל חתן וכל כלה.
  5. יובל שלום, בוא נגיד כזה דבר נגיע לגשר נחצה אותו, בואו נכניס דברים לפרופורציה לא יודע בקשר לחרם או משהו דומה, שוב פעם אנשים אמרו מה שעל ליבם(זה לא משנה עכשיו עם זה באינטרנט או לא) בקשר למסלול עצמו. לא על החוויה שהייתה אחלה כלפי כולם וכו'. שמע אני לא יודע בקשר לכולם,אבל כשאתה הורס משהו באוטו אפילו שזה הדבר הכי קטן אתה לא מקבל סיפוק מזה או מארגן מסיבה למחרת,זה מבאס ועוד יותר מבאס שאתה לא יכול להמשיך לעוד סטייגים.וואלה יש אנשים שכל מכה הכי קטנה כואבת להם מאוד בכיס אבל הם חמים על זה ומקבלים את הסיפוק(אז מה תגיד להם על תתחרו?על תבואו?) למה אתה לא שברת את האוטו,או שהיו לך תקלות מנוע וכו שמנעו ממך להמשיך.אני בטוח שהיית עצבני או לפחות זה הציק לך,אבל להם אין גב גדול ותומך. וכמו שאמרת לי במקומות שאפשר להרביץ אז להרביץ ובמקומות שאתה יכול לשמור על האוטו אז אתה נזהר,וואלה נכון וצודק במאה אחוז,אבל כשאתה בתוך הסטייג' וכו וכו וכו והמשימה שלך היא להגיע לזמן טוב אתה קצת מרביץ פה,לוקח ככה ועוד ומה לעשות אז לפעמים אתה משלם על כך במכה פה או שם. לסיכום יש לכל אחד מאיתנו הרבה מה ללמוד,כל אחד ורמתו היא (עליי אני חושב יש ללמוד עוד מלא ולצבור נסיון),ואם תוכל לארגן לנו איזה יום קורס על התמודדות בשטח כזה ללא תשלום נוסף נודה לך. אני לא ממשיך להתווכח ,לריב ,להכפיש או כל מה שעולה על הדעת. רק לנהל שיחה רגוע ושקטה. אתה המלך אמיר.
  6. נדב ראלי=דותן ?
  7. גדול! יובל כל הכבוד לך תאמין לי.
  8. רוני היקר, לא ראיתי אף אחד פה מכפיש,אני לפחות לא מרגיש שהכפשתי מישהו! גם כן לא אמרתי שלא נהנתי,אתה שמעת אותי או ראית איפה שרשמתי שלא נהנתי? נכון רשמתי שהמסלול היה קשה ואני עדיין עומד על כך ! אוקיי המסלול היה מאוד טכני אך גם מסוכן לרכב ואתה ייודע את זה בעצמך. כך אמרנו בבדיקה של הנוטס וגם האמרגן בכבודו ובעצמו אמר את זה לידי ככה שזאת לא המצאה! ואני מבקש ממך פעם הבא מספיק תרשום אמיר (שמי הפרטי) או גמליאל,אין צורך בתוספת של "האדון גמליאל הצעיר"!אז בבקשה ממך ולא הייתה לי רק בעיה מכנית,רצינו להמשיך אבל בגלל תקלה חשמלית(AIR FLOW METER) לא המשכנו!!!!וכמה המשיכו עם תקלות,הרסו גיר וכו' דיי מספיק להתייחס למסלול הנל כמגרש החלקה! כולם מסכימים שזהו היה מסלול קשה וצריך למצוא לו תחלופה לדעתי ומי שאחראי על כך ידע לפעם הבאה. ושוב פעם מאוד נהנתי,עשיתי חיים,כייפתי,צחקתי....לכתוב עוד משהו שיגרום לך לדעת שנהנתי
  9. אני חייב לראות את זה מישל אסיר מספר 873643
  10. זאת הרוח שאני אוהב! קרבי! חכה חכה רק שפעם הבאה אני מקווה לא להרוס את הבולם
  11. צודק במאה אחוז ניצן ולהגיד לך את האמת רק עכשיו אני שומע בפעם הראשונה על המקרה! זה שמחתימים אותנו על טפסים שהאחריות היא עלינו אם תיהיה פגיע כלשהי זה לא אומר שצריכה להיות הוזלת יד של האמרגן! למרות שהמסלול היה קשה ,ופחדנו על האוטו הדבר שהכי הפחיד אותי אישית זה שאיזה בדואי יקפוץ למסלול או לא יודע מה. אני לא לדעת מה תיהיה התוצאה של פגיעה גם על עתיד הספורט המוטורי וגם על הנפגעים! לתשומת ליבכם
  12. מרשל! אתה המלך,תמונות לפנים! עזוב לא נדבר על האיכות,הפוקוס וכו התמונות שתפסת פשוט מדהימות! כל הכבוד ויישר כח אמיר
  13. היי אלון מה נשמע גבר גבר? דבר ראשון איך היה בחול? פרטים לגבי האירוע: אם אני לא טועה היו כ-12 או 13 פלוס מינוס,עד הסטייג' השני כבר 6 או 7 מכוניות שכבר לא המשיכו לסטייג השלישי או בסטייג' השני סיימו את היום(לצערי אני אחד מהם) וזה מעיד על נתוני השטח. זה היה בהחלט השטח הכי קשה שנסעתי בו עד היום אם זה מתבטא בבורות,עליות חדות ירידות ופניות מרובות של 90 מעלות. ואם לא היו מכוניות שיצאו בגלל תקלות מכניות ואחרות היו נזקים כבדים. היה קהל רב וססגוני,הגיעו כלי תקשורת גם כן ובקשר לזה אני חייב לציין היה ממש אחלה. ההתארגנות ההתחלתית של האירוע לא הייתה מי יודע מה,עיכובים,היו לנו בעיות בנוטס,כל כמה דקות לרדת ולסלק איזו אבן גדולה או לסמן שביל שמי שהיה אחראי על כך לא עשה. בכל אופן בגדול היה אחלה,ותודה לכל אמרגנים,ולכל מי שקשור. אמיר נ.ב:אם יש תמונות למישהו של "צוות גמליאל" GRT בבקשה להודיע לי...תודה רבה
  14. צודק , טעיתי בין צמפיון למיציבושי. פשוט עושה חם בלב לראות נהגים איכותיים משלנו נוסעים להתחרות בארצות אחרות, אם זה ירדן קפריסין וכו'.
  15. בהצלחה ליובל בירדן!אני חושב שאני אסע לצפות באירוע ליום אחד ולחזור מי שמעוניין להצטרף מוזמן.אלון מה איתך? בקשר למנכ"ל סובארו תכירו זהו המנכל החדש לשעבר מנכל הכספים של החברה.יהונתן המנכל לשעבר עבר למיציבושי(תותח על).
  16. בושה וחרפה! יותר מזה אין מה להגיד.
  17. אני יגיד לך מה יקרה ,אשתו תנעל אותו בבית! עכשיו ברצינות, AX עוד תפתיע את כולנו ובשמחה! אמיר ג
  18. hello Dani,Alon and all!!!! the pictures are great!Dani stop takinbg 1 place all the time! kol ha kavod, see you next trainning Amir Gamliel peru
×
×
  • תוכן חדש...