Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מגבר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

 

המגבר החדש שלי המאק אודיו 100 כפול 4 לא עושה תעבודה ,הוא פשוט נחנק!!.

 

כרגע עוד אין לי כסף אבל אני רוצה ליהיות סגור על מגבר כבר .

 

 

http://cheaper.co.il/product.asp?productid=157&CatCode=108

 

חשבתי על הלאנזר הזה מה אתם אומרים?

 

אני צריך מגבר שירים סאב של פיוניר פנינה +מאגנט בוול פאוור 6940 .

 

תודה לעוזרים

פורסם

עד לפני כמה ימים שיבחת אותו במילות גבורה והיה ניראה כאילו אתה מרוצה עד לשמיים ממנו, מה קרה ביומיים האחרונים? איזה תפנית..

כשיהיה לך תקציב וכסף להשקעה תבוא ותישאל הרי לא מבקשים חלב לפני שחולבים פרה..

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
עד לפני כמה ימים שיבחת אותו במילות גבורה והיה ניראה כאילו אתה מרוצה עד לשמיים ממנו, מה קרה ביומיים האחרונים? איזה תפנית..

כשיהיה לך תקציב וכסף להשקעה תבוא ותישאל הרי לא מבקשים חלב לפני שחולבים פרה..

בהצלחה.

 

 

תשמע המגבר עבד בהתחלה בצורה טובה,עד שחיברתי תסאב עכשיו המגבר מגמגם (נחנק).

 

אני מחפש מגבר 4ערוצים שיוציא בגישור לפחות 200 rms בתקציב בערך של 1000 שקל.

 

ועוד משהו אני קונה אותו עוד החודש,ובקשר לכסף על תדאג לי.

פורסם

אישית אני הייתי מביא עבורי זבל סיני טוב וכשר בפחות מחצי מחיר של התקציב שלך..שנותן הספק כזה בגישור אבל זה אני.

 

 

בכל מקרה יש לך גישה לדיוטי פרי או לאיזור חיפה [שמעתי איפה שהוא פה שגם מוכרים ב1000 שח את הJBL של הדיוטי פרי עם אחריות שנה גם] לפרטים כנס לאשכול הבא http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=77580

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

איזה זבל סיני 4 ערוצים הייתה מביא בחצי מחיר?? אין כזה דבר.

 

עוד שאלה האם אתה או אני יכולים להבדיל בין איכות של מגברים ?

פורסם

עמית, בתנאי שהמגברים מרמה "נורמלית" ומעלה ההבדל ביניהם יתבטא בהספק שלהם.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
בין איכות של מגברים כן, בין איכות סאונד של מגברים לא ממש.[/

QUOTE]

 

 

איכות של מגברים זה איכות סאונד .

 

ולמיקמיק איזה מגבר אפשר להביא ב500 600 שקל כמו שאמרתה שיהיה 4 ערוצים ויחזיק תסאב וגם תרמקולים מבלי להחנק ,וגם שהאיכות תיהיה טובה.

 

כנס לicq בבקשה כי אני לא רוצה להציף תפורם בהודעות שלי ,אני ידבר איתך שם.

פורסם

כשלקריון דיבר על איכות המגבר, איננו דיבר על איכות הסאונד שהוא מפיק.

הוא דיבר על טיבו, הבית שממנו הוא בא, אמינות המוצר, אמינות הנתונים שלו, וכו...

 

בתקציב המדובר קשה לי להגיד איזה מגבר יהיה עדיף, היתי במקומך בודק אופציות ביד שניה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

קליפורניה בום CL 1000 יתן לך בגישור את ה200RMS ..כך גם פלטינוםV12 1200..

ותתפלא שאני מצאתי כאילו לא מזמן 300 לקליפורניה ו350 לפלטינום ..

בין איכות סאונד של מגברים אני לא מאמין שאני[לפחות אני אישית] יכול להבחין .דייהנו מבחן עיוור וכו'..

 

עבורך קח את הJBL מהדיוטי ..באמת חמוד וסבבה למי שרוצה מגבר עממי וחזק שיהיה בכל זאת משוייך למותג..

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

איכות סאונד במגבר?

אתה יכול לציין לי שתי מגברים, שבאחד שמעת יותר טוב מהשני?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

יצא לי למדוד העינות של מגברים זולים, אשר העינות שלהם היתה מאוד מעוותת.

זה משהו שיגרום לסאונד להישמע אחרת ולא יהיה "דומה" למקור שהוא מנגן.

 

יש אוזניים שאולי יגדרו את הסאונד טוב יותר, יש אוזניים שיגידו שהוא פחות טוב.

 

מה שבטוח, זה לא "נאמן למקור" שניכנס להגברה מלכתחילה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עניין של טעם וריח . בכל מקרה לחתוך את האוירה בסכין אני אומר לך מעכשיו כל מגבר שאתה קונה [מתכוון לקנות] שמע אותו לפני כן . בין אם זה זבל סיני שאני אישית אוהב לבין אם זה מגבר המשוייך לחברה מוכרת בשוק.

כי תאוריות ופילוסופיה מתגמדים לעומת האוזן האנושית במבחן האמת.

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...