Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהירות מופרזת, משטרה וקנסות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום:

 

רציתי להעלות נושא שנוגע לכולנו.

בכבישים הבין עירוניים בדרך כלל בעלי 2 נתיבי נסיעה לכל כיוון המהירות המותרת היא 90 קמ"ש.

ישנה שמועה שאפילו אם אני נוסע עד 15 קמ"ש מעל המותר, כלומר 105 קמ"ש ועוצרים אותי אני לא מקבל דו"ח אלא רק אזהרה.

האם יש בסיס לשמועה? האם אפשר לנסוע עד 15 קמ"ש מעל המותר בלי להסתכל כל הזמן האם יש משטרה על השוליים?

 

תודה מראש.

פורסם

התשובה פשוטה. אף שוטר לא יעצור אותך על 15 קמ"ש מעל המהירות המותרת. זה פשוט לא שווה לו את ההתעסקות. עוצרים רק את עברייני המהירות הכבדים - 30 קמ"ש מעל ומעלה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

האקדח ליזר של המשטרה אינו מדויק מאוד

וכן כאשר אתה נוסע בכביש של 100 קמש

המשטרה עוצרת רק מי שנוסע מעל 115 בערך

על מנת שבבית המשפט לא תוכל לטעון שהמכשיר אינו מדויק

כי הסטיה של המכשיר היא 10% בערך

והדבר ידוע לבית המשפט ולמשטרה

במילים אחרות בכביש של 100 מותר לנסוע 10% יותר דהינו 110

עד מתי יטוסו מטוסים

עד מתי נשמיש מנועים

מרץ 04

פורסם

אתה באמת רוצה להסתכן?...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אתה באמת רוצה להסתכן?...

אני כבר נסעתי כמעט 130 קמ"ש בכביש של 90 קמ"ש אז כבר הסתכנתי..

תודה על התשובות.

פורסם

אני כבר נסעתי כמעט 130 קמ"ש בכביש של 90 קמ"ש אז כבר הסתכנתי..

תודה על התשובות.



מטורף...סתם כאלה אמירות בפורום הן לא חכמות במיוחד

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם
והמצלמת מהירות, מאיזה מהירות מעל המותר היא מצלמת?

דיברו על זה כמה פעמים בעבר...

 

זה תלוי במצלמה ובמיקומה, ומשתנה ממצלמה למצלמה... מצלמה אחת יכולה לפעול ממהירות העולה ב20 קמ"ש מעל המהירות המותרת, ואחרת יכולה לפעול באיזור ה30+...

פורסם

המדיניות המוצהרת של המשטרה היא לא לתת דוחות עד 10 קמ"ש מעל המהירות המותרת. (והם עומדים בכך)

דו"חות של 11 קמ"ש מעל קיימים בהחלט - ידוע בוודאות על דו"חות של 61 במקום 50 (מצלמה בפגוש ניידת חונה), וגם דו"ח קטנוני במיוחד של 121 במקום 110 (כביש 6, לייזר, 126 על הצג, 121 אחרי הפחתה של 5 קמ"ש המחוייבת לגבי לייזר בלבד על פי פס"ד של העליון)

 

מעבר לזה יש להביא בחשבון גם סטיית ספידומטר מסויימת ברכב שלכם (כל הספידומטרים אמורים לזייף כלפי מעלה, BY DESIGN).

 

מסקנה:

1. עד 10 קמ"ש מעל בוודאות לא תיעצרו.

2. עד 15 קמ"ש מעל לא תעצרו ע"י לייזר (בהנחה שמכשירי הלייזר מודדים במדוייק), וסביר שגם לא ע"י וואסקאר. הסיכון העיקרי הוא מצלמות.

3. למספרים האלו אפשר להוסיף כמה אחוזים בגלל סטיית ספידומטר - אבל זה כמובן תלוי ברכב ויכול להיות 3-4% בלבד, לא כדאי לסמוך על זה יותר מדי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
המדיניות המוצהרת של המשטרה היא לא לתת דוחות עד 10 קמ"ש מעל המהירות המותרת. (והם עומדים בכך)

דו"חות של 11 קמ"ש מעל קיימים בהחלט - ידוע בוודאות על דו"חות של 61 במקום 50 (מצלמה בפגוש ניידת חונה), וגם דו"ח קטנוני במיוחד של 121 במקום 110 (כביש 6, לייזר, 126 על הצג, 121 אחרי הפחתה של 5 קמ"ש המחוייבת לגבי לייזר בלבד על פי פס"ד של העליון)

 

מעבר לזה יש להביא בחשבון גם סטיית ספידומטר מסויימת ברכב שלכם (כל הספידומטרים אמורים לזייף כלפי מעלה, BY DESIGN).

 

מסקנה:

1. עד 10 קמ"ש מעל בוודאות לא תיעצרו.

2. עד 15 קמ"ש מעל לא תעצרו ע"י לייזר (בהנחה שמכשירי הלייזר מודדים במדוייק), וסביר שגם לא ע"י וואסקאר. הסיכון העיקרי הוא מצלמות.

3. למספרים האלו אפשר להוסיף כמה אחוזים בגלל סטיית ספידומטר - אבל זה כמובן תלוי ברכב ויכול להיות 3-4% בלבד, לא כדאי לסמוך על זה יותר מדי.

אז אתה אומר שבכביש 6 אפשר לנסוע לפחות 120 קמ"ש בלי לקבל דו"ח.. טוב לדעת.

פורסם

כל התוספת הזו של ה10 קמ"ש לא תביא אתכם לשום מקום זה לא שאתם נוסעים במשך שעה ככה(וגם אז זה מתבטא ב10 קילומטר יותר בסה"כ)בקיצור סעו לפי החוק ואל תנסו לכופף אותו



פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

×
×
  • תוכן חדש...