Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 3 שנים עם ספייס סטאר


dorsht

פוסטים מומלצים

סיפור הרכישה:

לפני כ-3 שנים אשתי חיפשה רכב פשוט ושקלה לקנות רכב יד 2, באותה תקופה שוק היד השניה היה די משוגע בייחוד עבור קטנות מבוקשות כמו פיקנטו ו-i10. זו אותה תקופה שבה מכרתי את הארונה מעל המחירון המשוקלל.

היו כמה אופציות אפשריות, אבל בגדול ההתכנסות הייתה לכיוון הספייס סטאר או הספארק.

הפיקנטו וה-i10 לא נבחנו אפילו, בגלל הגיר הרובוטי (בדיעבד זו הייתה החלטה טובה, לפני שנה ומשהו כשנגנבה לי הקורולה, קיבלתי פיקנטו שכורה משגריר ואשתי נהגה עליה וסבלה מכל רגע).

נשקלו גם אופציות כמו איגניס, אבל זו הייתה אז די יקרה ולא הצדיקה בעינינו את המחיר.

את הספארק מרמת הגימור הבסיסית היה אז ניתן לקנות תמורת כ-90 אלף ש״ח. בעסקאות יד 2 0 ק״מ באיזור ה-80 אלף ש״ח. המחיר היה נראה לי מוגזם, בהתחשב בעובדה שחצי שנה לפני כן, היה אפשר לקבל את הספארק מרמת הגימור הגבוהה, עם 5 שנות אחריות תמורת כ-82-83 אלף ש״ח.

 

בסוף אשתי החליטה לקנות את הספייס סטאר מרמת הגימור האמצעית, היה מבצע דרך חבר בכ-79 אלף ש״ח לרכב חדש כולל כמה תוספות בהתקנה מקומית (כמה שזכור לי - חיישני רוורס, מרימי שמשות ומצלמת דרך).

לדעתי ברוב הפרמטרים הספארק יותר טובה, בייחוד בנושא הביצועים והסחיבה. גם תא הנוסעים מודרני יותר.

 

קצת על הרכב עצמו:

בגדול זו אותה ספייס סטאר שמשווקת בארץ מ-2013, אבל מאז היא עברה כמה מתיחות פנים, במסגרת מתיחות הפנים האלו קרו כמה דברים:

1. החלשת המנוע מ-80 כ״ס ל-71 כ״ס, משהו שפגע משמעותית בביצועים שגם ככה לא היו מדהימים.

2. תוספת של מערכות בטיחות מקוריות - התראה על סטייה מנתיב, אורות גבוהים אוטומטיים ובלימה אוטונומית עד 80 קמ״ש.

3. שינויים בעיצוב החיצוני, בעיקר בגופי התאורה ובטמבונים.

 

הרכב מרמת הגימור האמצעית, מה שאומר שיש לו ג'אנטים מקוריים עם צמיג גדול יותר (15 לעומת 14), אורות גבוהים אוטומטיים ומולטימדיה (בהתקנה מקומית).

ביחס לרמת הגימור הגבוהה היו חסרים כמה דברים - כניסה והתנעה ללא מפתח, מראות מתקפלות בסגירת הרכב, שילוב של עור בריפודי הרכב והפשרת מראות צד.

Photo21-11-2024151337.thumb.jpg.17ab6cc037479cac7a2186dfbcaeb985.jpg

Photo21-11-2024151319.thumb.jpg.089e1bdd295aea0c5a6e6867279cb4ae.jpg

Photo21-11-2024151256.thumb.jpg.c0eee6ae983f1a18ebcd40238c1fdcad.jpg

צריכת הדלק:

תלוי איפה, אבל הרכב די חסכוני ביחס לרכב לא היברידי.

יצא לנו לבצע כמה נסיעות משולבות, 2/3 בינעירוני והשאר עירוני, במשאבה קיבלנו 1:16 שזה לא רע בכלל.

בעיר אם יש הרבה פקקים (כמו במרכז) מקבלים מספרים די זוועתיים ברמה של 1:8-1:10. באר שבע פחות פקוקה ורואים את זה בצריכת הדלק שהייתה סביב ה-1:13.

 

עלויות אחזקה:

בגדול אין כאן שום דבר מיוחד. הרכב לא עשה בעיות ולא הגיע למוסך מעבר לטיפול השנתי.

טיפול ראשון במוסך נירון מוטורס בפתח תקווה עלה כ-900 ש״ח, טיפול של החלפת שמן ופילטר שמן.

טיפול שני במוסך ב.ט. בבאר שבע עלה 1231 ש״ח, טיפול שכלל החלפת שמן, פילטר שמן, נוזל בלמים ופילטר מזגן.

דבר נוסף שבוצע הוא החלפת זוג צמיגים, מכיוון שהיה פנצ'ר שלא היה ניתן לתקן בדופן. רציתי לשים צמיג כמו הצמיג שמגיע עם הרכב, אבל לא מצאתי כזה בשום מקום, אז נאלצתי לקנות זוג.

המידה ברכב די מוזרה (175/55/15) והתקשתי למצוא צמיג של מותג במידה הזו. בסוף מצאתי זוג צמיגים של toyo תמורת 800 או 850 ש״ח, לצערי אני לא מוצא את החשבונית.

ביטוחים - סטנדרטי יחסית, אשתי אמנם מעל גיל 30, אבל אין לה הרבה שנות וותק, למרות זאת המחירים של הביטוח היו סבירים (איזור ה-4500 ש״ח למקיף וחובה).

 

תא הנוסעים:

ביחס לקטגוריה, תא הנוסעים של הרכב מרגיש די מיושן, בהשוואה לפיקנטו או ה-i10 מתוחות הפנים.

Photo21-11-2024152042.thumb.jpg.e2008677909f436b2f7f73edfcded801.jpg

Photo21-11-2024151357.thumb.jpg.ca3d3366d422ae4770fdb73948900e6c.jpg

Photo21-11-2024151351.thumb.jpg.1be2d4341e62bddb771cf170a3fcaf28.jpg

Photo21-11-2024151237.thumb.jpg.390567d4c67b9494bc170e067c953612.jpg

למרות שתא הנוסעים פשוט ברובו, לפחות בדלתות שילבו אלמנטים של בד שנותנים תחושה קצת פחות זולה ברכב.

זה כמובן לא מפצה על זה שיש דברים שפחות נהוג לראות היום כמו ברגים חשופים.

 

הרבה דברים בהתקנה מקומית - חיישני רוורס, מרימי שמשות, מולטימדיה ומצלמת רוורס.

המולטימדיה בהתקנה מקומית מתוצרת גרונדינג, תומכת ב-aa וב-cp (שניהם עם כבל בלבד) ועשתה עבודה טובה. לא היו בעיות איתה לאורך התקופה בה הרכב היה אצלנו.

שוב בהשוואה למתחרות שיש היום וגם כאלו שהיו אז, זה חיסרון.

 

היתרון בתא הנוסעים הזה שהוא נוח ופשוט לתפעול.

 

בהקשר נוסף לתא הנוסעים, המושב האחורי סביר ויאכלס בצורה סבירה שני מבוגרים. תא המטען בגודל מקובל לקטגוריה ויספיק לזוג ואפילו לזוג עם ילד עם עגלה קטנה.

 

איך הנסיעה?

בגדול, לא משהו לספר עליו הביתה.

נוחות בסדר לקטגוריה.

הרכב לא מרגיש הכי יציב בסיבובים, זה לא הרכב לתקוף איתו פניות, כיכרות או כבישים מפותלים.

המושבים עצמם בסדר, סבירים גם בנסיעות בינעירוניות אבל בהחלט מכל הבחינות מורגש שזה לא השטח הטבעי של הרכב הזה. (זה כמובן לא סותר את זה שהרכב יגיע לכל מקום בארץ)

 

מבחינת ביצועים?

בגדול, מאוד חלש.

אולי אני לא הבן אדם שהכי נכון לשאול אותו על זה, כי הטסלה נותנת בערך פי 4 הספק ופי 4 מומנט, אבל גם בתקופה שהייתה לי קורולה שהיה לה בערך פי 1.5 הספק (בשקלול עם המנוע החשמלי) ובערך פי 1.5 מומנט, הרכב הזה הרגיש לי חלש.

בשביל תנועה עירונית שילוב המנוע והגיר אכן מספיק, אבל מחוץ לעיר ובעליות מורגש מחסור בכוח.

כשרוצים לצאת לעקיפה בכביש בינעירוני צריך לתכנן היטב ולפעמים גם לוותר.

הגיר הרציף לא מוסיף לעניין וגורם לרעש בתאוצות, אם כי בשיוט הוא מאפשר לשמור על סל״ד נמוך, שיוט על 120 קמ״ש יכול להיות על 2000-2500 סל״ד שזה לא רע בכלל לרכב עם מנוע כזה קטן.

כפי שציינתי, מתיחת הפנים פגעה בביצועים, בין היתר המיאוץ הקלאסי מ-0 ל-100 קמ״ש נפגע והתארך ב-2.3 שניות שזה ממש לא מעט. זה מורגש.

 

ירידת ערך:

סעיף שאני נוהג להתייחס אליו בסיכומים שלי.

הרכב נמכר בחודש שעבר, המחירון המשוקלל היה כמעט 69 אלף ש״ח וזה מה שקיבלנו עליו.

דבר שמייצג ירידת ערך של כ-13% בכמעט 3 שנים, זה לא רע.

 

אז לסיכום?

בגדול, בהתחשב במתחרות שיש היום, זה בין הרכבים הקטנים היחידים שניתן למצוא עם גיר שאינו רובוטי חד מצמדי.

מהאתר של מיצובישי לא ברור אם השיווק הופסק או לא, אבל בהנחה שלא, כדי לקבל כזו ספייס סטאר תצטרכו להיפרד היום כמעט מ-100 אלף ש״ח שזה מטורף לדעתי.

במחיר דומה יש את האייגו x, שמציעה גם תא נוסעים עם לא מעט חסרונות בעיניי, אבל מצד שני מספקת מערכות בטיחות שלא קיימות כמעט בקטגוריה (כמו בקרת שיוט אדפטיבית).

גם המחיר של הפיקנטו דומה, היא מציגה תא נוסעים טוב משמעותית מזה של הספייס סטאר, אבל לרעתה גיר רובוטי חד מצמדי לא נעים לנהיגה וביצועים אפילו יותר עצלים מאלו של הספייס סטאר.

אם מסתכלים על רכבים משומשים, יש את הספארק שמציעה ביצועים עדיפים משמעותית, אבל מצד שני תא נוסעים קטן יותר ותא מטען קטן יותר. זה משהו שיכול להתאים לרווק או לזוג, עם עגלה כנראה כבר יהיה יותר קשה.

יש את הפיקנטו האוטומטית שנמכרה עד 2021, אבל זו נסחרת במחירים די גבוהים עדיין, הביצועים שלה עדיפים ותא הנוסעים שלה עדיף על פניי זה של הספייס סטאר, אבל היא פחות מרווחת, מערכת ההתראה שלה על סטייה מנתיב בהתקנה מקומית והיא פחות חסכונית. את הספייס סטאר אפשר לקבל בשנתון יותר גבוה באותו מחיר בערך.

 

בגדול זו תחבורה בסיסית מ-a ל-b, למי שלא מחפש ריגושים, לא אכפת לו יותר מדי מביצועים, אבל כן רוצה רכב קטן, אמין, משנתון גבוה, פשוט לתפעול וחסכוני.

 

מה המחליפה?

הייתה התלבטות.

אחת האופציות שעלו הייתה אופל קורסה חשמלית שנמכרה במחיר ממש מפתה דרך המבצע של מועדון הוט, תמורת כ-125 אלף ש״ח.

על אף שביצענו נסיעת מבחן והתרשמנו מהרכב לטובה בכל הפרמטרים, החלטנו לרדת מהאופציה הזו עקב הסחירות וירידת הערך הגדולה.

 

הפור נפל בסוף על יונדאי קונה חשמלית מהדגם עם הסוללה הגדולה (64 קוט״ש) ועם ההספק הגדול יותר (204 כ״ס).

למה חשמלית? אמנם אשתי לא נוסעת הרבה, אבל יש כבר עמדת טעינה בבית אז אנחנו כבר מנצלים אותה עבור שני הרכבים.

הרכב הוחלף כי רציתי משהו בטיחותי יותר עבור אשתי ועם בגאז' גדול יותר.

 

מוזמנים כמובן לשאול שאלות או לגרום לי להתייחס לנושאים שלא העלתי בסיכום.

  • אהבתי 8
  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שלא התייחסת להגה החשמלי.

זה אחד הדברים שהכי מפריעים לי בספייסטאר שלנו.

ההגה לא מתקשר בכלל. התחושה היא כמו בפלייסטיישן, אבל לא אחד מהדורות האחרונים.

כמו שאמרת, זה לא הרכב "לתקוף איתו פניות" (האמן לי שגם הספארק לא. זו קטגוריה שלמה של a ל-b. אלו לא רכבים לחובבי הגה).

אבל בספארק, לפחות יש להגה (הגה הידראולי ישן וטוב) "משקל", אתה לפחות מרגיש כשאתה מתקרב למגבלות האחיזה, אתה מרגיש את ההבדל בכח שצריך להפעיל במהירויות שונות.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה טובה.

גם הפיקנטו (מניסיון לא קטן איתה) וה-i10 (מניסיון מועט איתה) לא רכבים לתקוף איתם פניות, אבל הן הרגישו לי יותר יציבות בסיבובים.

האמת שאני אחד שאוהב הגאים יותר קשים, בטסלה שלי הגדרתי את ההגה להיות הכי קשה שאפשר. קצת מקשה בחניות, אבל אני אוהב את זה בזמן נהיגה.

גם בפיאט הייתי מפעיל מצב סיטי בעיקר בחניות ובשאר הזמן מעדיף הגה קשה יותר.

 

בעיר ההגה הזה עוד איכשהו בסדר, האמת שהתרגלתי כבר להרבה רכבים שההגה שלהם לא מתקשר, אז אולי לא טרחתי אפילו להזכיר את זה.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחשוב שבמתיחת פנים המתלים הוקשחו, בדגם שאצלנו 2014 יש רכינה מורגשת יותר. אבל זה סוס עבודה. אצלנו כבר עם 192 אלף ק״מ. 

חבל מאוד שהפחיתו את הסוסים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, dorsht כתב:

בר שמייצג ירידת ערך של כ-13% בכמעט 3 שנים, זה לא רע.

 

 

תודה על הסיכום.

רק אציין שזה חישוב לא נכון, כי מחיר המכירה היום משקף את ההתיקורת של המכוניות ב 3 השנים האלו ואת הפער צריך לחשב ביחס למחיר אותו רכב חדש ולא ביחס למה ששולם לפני 3 שנים.

לדוגמא אם אפשר היה לקנות היום ספייס סטאר חדשה ב 79, מישהו היה משלם 69 על אחת מודל 2021? כנראה שלא.

 

הספייס סטאר כבר לא נמכרת כחדשה אבל כשנמכרה מה היה החיר? 95 נגיד?

 

אז הרכב ירד בערך ב 25%. שזה גם לא רע. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Buki כתב:

תודה על הסיכום.

רק אציין שזה חישוב לא נכון, כי מחיר המכירה היום משקף את ההתיקורת של המכוניות ב 3 השנים האלו ואת הפער צריך לחשב ביחס למחיר אותו רכב חדש ולא ביחס למה ששולם לפני 3 שנים.

לדוגמא אם אפשר היה לקנות היום ספייס סטאר חדשה ב 79, מישהו היה משלם 69 על אחת מודל 2021? כנראה שלא.

 

הספייס סטאר כבר לא נמכרת כחדשה אבל כשנמכרה מה היה החיר? 95 נגיד?

 

אז הרכב ירד בערך ב 25%. שזה גם לא רע. 

יש בזה משהו.

אבל אם מסתכלים על מחיר הקניה מול מחיר המכירה זה אכן החישוב.

חדשה על הנייר עולה 99 אלף ש״ח, אבל במבצעים לאחרונה היא נמכרה באיזור ה-92-94 אלף ש״ח, מאמין שגם היום (בהנחה שהיא עדיין נמכרת) תוכל לקבל אותה במחיר כזה בערך.

קח בחשבון שלא ניסיתי למכור את הרכב בשוק הפרטי (נמכר לאדם קרוב), שם אני מאמין שיש סיכוי שהייתי מקבל עליו עוד איזה 2000-5000 ש״ח מעל המחירון המשוקלל.

דרך אגב, הרכב מ-2022.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, dorsht כתב:

אבל אם מסתכלים על מחיר הקניה מול מחיר המכירה זה אכן החישוב.

לא חושב שזה נכון.

לדוגמא אם קניתי רכב, החזקתי 5 שנים ומכרתי באותו מחיר שקניתי כי באותן 5 שנים עקב כל מיני דברים המכוניות התייקרו פי 2, האם זה אומר שהרכב שלי ירד ב 0%?

 

הרי בכסף שקיבלתי אני לא יכול לקנות יותר כזה רכב חדש, הוא עולה כפול. 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם שניכם צודקים. 

מצידו אכן הייתה ירידת ערך של 13 %. אלו הם העובדות בפועל. 

 מצד שני, אי אפשר לגזור שום דבר מזה , אם זאת שמירת ערך טובה או לא, כי השוק נמצא קבוע במגמת התייקרות.

 

זה מזכיר לי הרבה נדל"ן, שיש אנשים שמאוהבים ברעיון שהם "הרוויחו" כמה מאות אלפי שקלים מעלית מחירי הדירות. שכן, זהו ערך חסר משמעות לרוב המוחלט של האנשים כי הם או שלא ימכרו את הנכס לעולם, או שימכרו אותו במטרה לקנות דירה אחרת יקרה יותר. 

 

תודה על הסיכום, 

רכישת רכב יד שניה לא הייתה אופציה בזמנו? כי באמת, ספייסטאר זה אחד מהרכבים שאתה קונה אותו חדש ומרגיש שקיבלת רכב משומש. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה אופציה, אבל השוק אז היה מטורף ופיקנטו אוטומטית עם נתונים טובים נמכרה במחיר די קרוב למחיר של ספייס סטאר חדשה או ספארק יד 2 0 ק״מ.

זה בלי להתחשב בזמן שצריך להשקיע (שלא היה לי יותר מדי ממנו כי בדיוק התחלתי עבודה חדשה ולא היו לי ימי חופש), לקחת לבדיקה, יישור קו וכדומה.

 

אז העדיפות הייתה לקנות משהו חדש פשוט במקום.

תא הנוסעים של הרכב אכן מרגיש מיושן ביחס למתחרות ועל זה אין ויכוח. יש אנשים שזה לא יפריע להם או אפילו יאהבו את זה.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי ברכב כמה ימים.

הרגשתי שאני נוסע ביפנית מיושנת משנות ה-90'

הרכב מרעיש בטירוף, מאוד לא נוח, תחושה כללית של רכב מיושן ומרושל.

לאחותי יש i10 בן 6 שנים שלא רואה ממטר את הספייס סטאר. ה i10 מרגיש הרבה יותר מלוטש ושלם לעומת פחנוע כמו ספייס סטאר. סלח לי על התגובה, זה פשוט רכב שאינו עומד בקנה מידה של רכב מודרני מהמאה ה-21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני התייחסתי מעט ל-i10 בסיכום.

שתיהן הושקו בערך באותו זמן (הדור הקודם של ה-i10 והספייס סטאר), תא הנוסעים של ה-i10 מרגיש יותר מודרני, כמה שזכור לי פחות ברגים חשופים וכאלה.

מול ה-i10 החדשה בכלל אין תחרות בנושא תא הנוסעים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ציינת את השנתון בסקירה ואתה צריך לעדכן חתימה (:

לדעתי אם יוצאים מנקודת הנחה שהרכב עצמו תוכנן להיות במדינות עולם שלישי, מבינים די מהר את השטיק של הרכב.

הפשטות של הרכב היא מעלה מצוינת מספיק בשביל להבין שהרכב לא מהוקצע בכוונת תחילה. אחרת עדיף כבר לקנות פיקנטו או i10 ולסגור עניין.

 

 

התקנות מקומיות בהחלט הורסות את החוויה של הרכב. מאמין שהיו צריך להביא את המערכת המקורית של אנדרואיד ולסגור עניין. 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מבינים שזה רכב בסיסי שנועד להוביל אותך מ-a ל-b בזול ובלי תחכומים אז זה בסדר.

לא הייתי ממליץ למישהו שנוסע על בסיס קבוע מחוץ לעיר או למישהו שגר באיזור הררי לקנות את הרכב הזה.

 

דרך אגב, בארה״ב היא משווקת בתור מיראז', שם יש גם מצלמת רוורס מקורית שנראית די מכוער (תמונה מהאתר של מיצובישי ארה״ב):

image.thumb.png.60d7c61be3c547493bb9357e7ec18f2e.png

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דור קודם, לא מהיבואן, אצל היבואן יש רק את הדגם עם הסוללה הקטנה של 39.2 קוט"ש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...