Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חודש ראשון ו1000 ק"מ עם צ'רי FX. (יהפוך לשרשור מעקב).


Shay Fishman

פוסטים מומלצים

תתחדש, אכן יהיה מעניין לראות איך השוק הסיני מפגין אמינות וסחירות.

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החשמליות הסיניות ממה שהבנתי דורשות שיהיה חיבור עם אפליקציה, האם כך הדבר גם באטמוספריות?

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
  • מעניין 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, DareDevil כתב:

החשמליות הסיניות ממה שהבנתי דורשות שיהיה חיבור עם אפליקציה, האם כך הדבר גם באטמוספריות?

לא, אין שום אפלקציה כלשהי לצ'רי, לא שאני מודע לה לפחות.

בסיאט הייתה לי, לא שימושית כל כך למעט קיבעת תור לטיפול במוסך, וידיעת מיקום הרכב כי היה מותקן איתורן.

לא יודע מה קורה בסיניות האחרות, ומה הדרישה שם

עריכה אחרונה על ידי Shay Fishman
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלנו בחברה יש 4 רכבים מהתוצרת הנ"ל , לא יהיו יותר ....

- בעיות מיזוג בכל ארבעת הרכבים

- צריחת דלק , אצל הלוחצים מתחת ל 10קמ"ל , אילו שפחות מעל ל 10 קמ"ל אבל לא הרבה מעל...

 

איכות הגימור בינונית ותו לא, בעלי הרכב מרוצים מהאיבזור  , קצין הרכב קצת פחות מרוצה מכמות תשומת הלב אשר נדרשת ממנו בנוגע לרכבים.

 

  • מעניין 2

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המזגן,  זה מפחיד לא אשקר . מקווה שלא אקח חלק בזה, בכל מקרה גם אם כן אני מקווה שהאחריות תבוא לידי ביטוי. מיותר לציין שבנתיים הוא עובד מצויין, בחימום וקירור.

לגבי איכות החומרים, היא אכן לא אחידה ודי בינונית, דומה לסיאט שהייתה לי .

לפחות בצ'רי בנתיים, בניגוד לסיאט אין קרקושים מציקים מהפלסטיקה.

עריכה אחרונה על ידי Shay Fishman
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

עדכון קטן אחרי כמעט 7,000 ק"מ וחצי שנה של שימוש:

בשורה התחתונה, אני ממשיך להיות די מרוצה מהבחירה.

וקצת יותר בהרחבה:

 

בצד החסרונות, עדיין לא התרגלתי לפעולה האגרסיבית של מערכות הבטיחות, התיקון של סטייה מנתיב די אלים .

ואני אישית פחות מתחבר לתחושה בהגה שמהערכת פועלת, בכללי יש תחושה שלהגה חיים משלו, מרגיש כל הזמן דרוך כזה, קצת קשה להסביר במילים אז אני אישית מבטל אותה . 

עוד משהו מוזר שהמערכת האקטיבית על שמירה על נתיב\זחילה בפפקים פועלת( לא סטייה מנתיב) התחושה הרבה יותר, הפעולה של המערכות הרבה יותר זורמת, והרבה פחות אגרסיבית, ונעימה יותר לשימוש יומיומי בפקקים ובשיוט בכביש 6 נניח.

הבנתי שיש עדכון למערכות הבטיחות, ולמערכת המולטימדיה העדכון יתבצע בטיפול השנתי.

לגבי צריכת הדלק, יש קצת שיפור  עם צבירת הק"מ, שוב הרכב הזה רחוק מלהיות חסכוני.! אבל לדעתי הוא גם לא כזה רעב לבנזין, לדעתי צירכת הדלק די סבירה ביחס לביצועים וגודל הרכב, ודומה למנועי 1.6 טורבו אחרים דוגמת יונדאי-קיה.

בשיוט במהירות חוקית בכביש 6, אפשר בכיף להגיע ל15,16 ק"מ לליטר .

בתוך העיר לדוגמה הצריכה גבוהה יחסית ועומדת על 1 ל9 בערך, שזה קצת פחות טוב מתקופת ההרצה , כנראה שהשילוב של מזגן ורגל קצת יותר כבדה מתקופת ההרצה משפעים על הנתון .

אם אני משווה לסיאט 1.0 tsi הצריכה בסיאט הייצה טובה בכ 20-25% , אבל שוב סך הכל פשרה הגיונית ביחס לרכב לדעתי.  

עוד כמה נק' מבחינת הרכב שאולי שחכתי לציין בתחילת בשרשור

לרכב יש מספר מצבי נהיגה, יש3 כאלה בסך הכל  :אקו, נורמל, ספורט

מצב אקו ממש מרסן את הרכב והוא מרגיש כבד , מצב ספורט מחדד קצת התגובות של הרכב והתיבה מנסה לשמור על המנוע בסלד היעיל, והגה הופך לקצת יותר כבד, גם בסיאט המצב היה דומה. אני אישית נוסע במצב הרגיל ונותן לרגל ימן להכתיב את הקצב.  

מבחינת פעולת המנוע גיר אציין שהעסק מרגיש עכשיו קצת יותר מחובר ויש תחושה שהמנוע קצת "נפתח" עם הזמן, ומרגיש טוב יותר , ובכלל אני מאוד נהנה מהביצועים של הרכב כמו שציינתי בתחילת השרשור.

מבחינת תקלות אין משהו חריג , ואין כניסות לא צפיות למוסךץ

ובכל זאת אם אהיה ממש קטנוני, מידי פעם הקארפליי האלחוטי מפקשש, ודורש הפעלה מחדש למולטימדיה , שזה קורה אני אישית מתחבר בכבל, לא קריטי לי בכלל.

יכול להוסיף שהמזגן עובד ממש טוב בניגוד לדיווחים שקראתי בעבר , ועומד בציפיות שלי. ההנעה מרחוק ממש תענוג , וכיף להיכנס לרכב שהוא לא לוהט מחום. 

ובחורף  שממש היה קר באזור העמק,  להניע ולחמם את הרכב בעזרת החימום מראש, ואת חימום המושבים שנכנסים לרכב.  

 

מה שצפוי בזמן הקרוב זה טיפול ראשון ב10,000 ק"מ \שנה, ואחריו טיפול כל 15,000\שנה.

 לפי הנסועה הטיפול הראשון יתקיים עוד בערך כ3 חודשים, אז אחזור לעדכן כאן.

 

בינתיים אני כאן לכל שאלה🙃 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Shay Fishman
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לצמיגי giti.

הם מגיעים כצמיגים מקוריים גם על חלק מרכבי VAG.

אמא שלי קיבלה שנה שעברה ארונה 1 ליטר חדשה עם הצמיגים האלה.

  • רעיון טוב! 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין איציק , אני אישית לא הכרתי את giti, ובמבחני דרכים ציינו לרעה את הצמיגים, אישית לא הרגשתי משנו מיוחד לרעה. 

רוב הנהיגה שלי רגועה, בנוסף לזה שהרכב די גבוה וכבד, ולא בדיוק מכויל לספורטיביות בלשון המעטה 

עריכה אחרונה על ידי Shay Fishman
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...