Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי מצבר


pouser

פוסטים מומלצים

יש לי מצבר בוש 60A - שנתיים אחריות (דגם S4E05)
עברו קצת פחות מ3 שנים מאז שקניתי אותו.

לאחרונה כשאני מניע את האוטו, האוטו מניע אבל קצת ״מגמגם״, ממש מתאמץ להניע ומרגיש נחנק אבל מניע.
אם אני מחבר בוסטר ומתניע האוטו מניע חלק.


קראתי פה קצת וחלק מהאנשים אומרים אחרי 3 שנים חובה להחליף וחלק אומרים שיש להם מצבר 5 שנים.
קראתי פה לגבי בדיקת מתח מצבר ועשיתי את הבדיקת מתח הפשוטה בעזרת רב מודד ואלה התוצאות:
 

כאשר הרכב כבוי - מתח 12.27 וולט 
כאשר הרכב מונע - מתח 14.22 וולט

אני עושה בעיקר נסיעות קצרות אז כנראה לא מספיק בשביל להטעין אותו מחדש, אני יכול לעשות נסיעה ארוכה במידה וזה אמור לעזור.

השאלה שלי:


ראיתי בכל מיני מקומות שהמתח צריך להיות מעל 12.4 וולט ומתחת ל12 וולט המצבר גמור, האם זה נכון ? 
לפי זה המצבר אצלי במצב גבולי.

לפני הנתונים הנ״ל של המתח זה אומר שהמצבר גמור או שאפשר להטעין אותו (על ידי נסיעה/מטען חיצוני) והוא יחזיק עוד שנה שנתיים ?


 



 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מצבר אטום והמתח שלו ב100% אמור להיות 12.89v.

אם אתה רוצה להאריך חיי מצבר, קנה מטען מצברים.

image4.thumb.webp.28024b46e90f25ae404613cfde523b5f.webp

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה!
אפשר קצת יותר פירוט לגבי מטען מצברים ? (אני לא ממש מבין בזה)
ולגבי הטבלה ששלחת, זה מראה שהמצבר שלי עכשיו ב 50% קיבולת, מה זה אומר ?  מטען מצברים יכול להביא אותו בחזרה ל 100% ?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שהמצבר נפרק יותר כך נגרם לו יותר נזק ארוך טווח.

מטען מצברים טוען אותו ל100%.

 

יש מטענים סינים פשוטים ויש יותר יקרים כמו של ctek.

עם מצברים של ctek אפשר לטעון את המצבר כשהוא ברכב.

עם מצברים סינים לא הייתי לוקח סיכון והייתי מפרק את המצבר ומטעין בבית.

 

 

רצוי לא להגיע ל50% אז כדאי בשלב זה להטעין. בגלל שיש לך נסיעות קצרות הייתי בכל מקרה קונה מטען שישאר איתך גם למצבר הבא.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, pouser כתב:

מה אומרים על המטען הזה?
https://ksp.co.il/web/item/235778
 

 

 

מחיר המטען כמעט כמו מצבר חדש לכן לדעתי לא כדאי להחזיק מטען מצברים וגם לא בטוח שהוא יחזיר את המצבר לנעוריו ובטח שלא יוסיף 2-3 שנים

לאורך חיי המצבר.

בצע נסיעה קלה של 30 דקות מחוץ לעיר ללא הפעלת צרכנים כבדים ובדוק למחרת האם הרכב מניע בקלות.

 

בדיקה מקצועית של המצבר וההערכה קצת יותר מדוייקת של המצבר יש לבצע בעזרת בודק מצברים אלקטרוני.

 

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Coro כתב:

זה מצבר אטום והמתח שלו ב100% אמור להיות 12.89v.

אם אתה רוצה להאריך חיי מצבר, קנה מטען מצברים.

image4.thumb.webp.28024b46e90f25ae404613cfde523b5f.webp

 

המצבר אינו אטום לכן הטבלה הימנית נכונה. ראה מידע של ייצרן המצברים בוש בנושא.

הכי חשוב לבצע את הבדיקה לאחר שמצבר היה במנוחה לפחות שעתיים ללא טעינה/פריקה וכבל המינוס מנותק.

 

Untitled.jpg

לפני 23 דקות, pouser כתב:

זה מצבר EFB , עולה 800 שקל, המטען כמעט חצי מחיר, אם הוא מוסיף שנה שנתיים זה שווה

 

לא יוסיף שנתיים ולא שנה לאורך חיי המצבר שלך.

תשנה את פרופיל הנסיעה שלך בכדי שהמצבר הבא שתרכוש אולי יחזיק יותר זמן.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, pouser כתב:

תודה רבה.
ועוד שאלה: אם אני מבטל את המנגון של ה start-stop ברכב אני יכול לקנות מצבר רגיל במקום מצבר EFB  ?

 

 

רצוי לרכוש מצבר EFB.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהסטופ-סטרט מופעל האם המנוע כבה בעצירה? אצלי בסוף חייו המנוע לא כבה.אחרי כחודש החלפתי מצבר . אבל הנסיעות שלי בדרכ שבוע עירוני ( אצל אשתי) שבוע בין עירוני (אצלי) המצבר המקורי החזיק מעל 4 שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, מרק10 כתב:

 

מחיר המטען כמעט כמו מצבר חדש לכן לדעתי לא כדאי להחזיק מטען מצברים וגם לא בטוח שהוא יחזיר את המצבר לנעוריו ובטח שלא יוסיף 2-3 שנים

לאורך חיי המצבר.

בצע נסיעה קלה של 30 דקות מחוץ לעיר ללא הפעלת צרכנים כבדים ובדוק למחרת האם הרכב מניע בקלות.

 

בדיקה מקצועית של המצבר וההערכה קצת יותר מדוייקת של המצבר יש לבצע בעזרת בודק מצברים אלקטרוני.

 

 

לחלוטין לא מסכים. מטען מצברים זה כלי די בסיסי שכדאי שיהיה בבית. הוא טוב לעשרות שנות שימוש, ואם יש כמה מכוניות בבית אז בכלל.

תחשוב רק כמה נסיעות סרק להטענה אתה יכול לחסוך.

עם המטען אתה בטוח שאתה מביא את המצבר ל100%, וככה אתה יכול לשלול בעיות אחרות, ולהימנע מהנעות נעזרות בכבלים/בוסטר.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, amosbmw כתב:

לחלוטין לא מסכים. מטען מצברים זה כלי די בסיסי שכדאי שיהיה בבית. הוא טוב לעשרות שנות שימוש, ואם יש כמה מכוניות בבית אז בכלל.

תחשוב רק כמה נסיעות סרק להטענה אתה יכול לחסוך.

עם המטען אתה בטוח שאתה מביא את המצבר ל100%, וככה אתה יכול לשלול בעיות אחרות, ולהימנע מהנעות נעזרות בכבלים/בוסטר.
- עבור מצברים מסוג EFB יש צורך במטען עם אפשרות לטעינה חכמה של מצברים מסוג זה אחרת הטעינה לא תהייה מושלמת.

 

זכותך לא להסכים. אני לא מחזיק מטען מצברים חוץ ממה שבניתי בעבר מטען החזקה למצברים אטומים. גם אין לי בוסטר אלא רק

כבלים להתנעה במקרה חירום.

בפרופיל נסיעה רגיל של כול נהג מערכת החשמל ברכבים ללא S&S מתוכננת לשמור כול העת על מצבר טעון ב-100 אחוז.

מטען מצברים מצריך את בעל הרכב להוריד כבל למטען או לפרק את המצבר ולהטעין בבית/בחניה.

 

 

 

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...