Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע משלוח של ורסו ידנית 1.6 ברמת איבזור נמוכה (2 חלונות חשמל) עבור צה"ל, שם הייתה התחיבות למחר מסויים לפי מכרז, זה היה רכב  צמוד לקצינים שזכאים לרכב 7 מקומות.

 

 

יותר נכון, חברת ליסינג זכתה במרכז של צה"ל במחיר מסויים, המכוניות האלו הוזמנו ונרכשו על ידי חברת ליסינג וספוקו לצה"ל. 

 

אחרי תקופת שימוש בליסינג כמובן נמכרו בשוק החופשי. 

 

למייטב ידעתי הגרסה הזו לא נמכרה לקהל הרחב כחדשה.

  • מעניין 1

 

 

פורסם
לפני שעה, yo-av-minus כתב:

זה רכב ל"מבינים", בגלל זה המחיר.

 

אקזמפלר באמת יחודי ואולי אפילו שווה את המחיר (למרות הגיל והקילומטרז'), אבל המוכר עשה טעות של טירון כשחשף את הדדליין שלו בסוף המודעה. עכשיו כולם יחכו עד סוף יוני ואז יציעו לו מחיר 'אני עושה לך טובה'.

 

מקווה שהוא יגמור באיזו חניה מקורה ומחוממת, עם מישהו שיוציא אותו לטיול פעם בחודש עד שהבעלים הנוכחי יחזור לארץ. לא נפרדים ממכוניות כאלה.

 

פורסם

פעם הייתה לאלי הורביץ ז"ל (המנכ"ל המיתולוגי של "טבע" ומי שהפך אותה לחברה בינלאומית) סיטרואן XM. עם נהג.

יום אחד היא התלקחה לה בכביש, ובא מישהו עם מטף לעזור... הנהג של הורביץ הדף אותו בצעקות וחזר לשבת בצד לצפות בת"ש שלו משתפר.

 

(הסיפור מחבר שעבד אז בטבע. אין לי סימוכין, אבל זה מצחיק גם בלי)

  • אהבתי 1
  • מצחיק 7

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפני 5 שנים פתחתי שרשור קטן על 2 שברולט סילברדו שקנו שכנים וחברים טובים שלי,

אתמול בלילה הגיעו המחליפים…

חדי העין יבחינו ביישנות…

מקווה להגיע מחר לסיבוב התרשמות קצר.

IMG_4406.jpeg

IMG_4405.jpeg

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

אחת המציאות בטיול לצפון הגולן -

image.png.fc634a646336f9c9b330c9a459969ec3.png

 

image.png.09f02318916f627ad0768a506defa603.png

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

למען האמת אין לי מושג מה ראיתי - בהתחלה חשבתי שזה סיני כלשהו אבל אז ראיתי סמל טויוטה - אז מניח שזה רכב מעניין, בעיקר כמונית...

 

 

image.thumb.jpeg.dc02b838b49d2259a43be2facabf0c23.jpeg

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

הטרנזיט נראה נייח, שימש ומשמש כ מזנון ״פיתה דרוזית״ 

 

image.png.c4ef8a99b6ae983fdbef4b7d6181525d.png

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 10.6.2025 בשעה 19:37, asix כתב:

יש כזאת למכירה. מושקעת בטירוף. 2009 3.0 v6 hdi.

רכב חלום.

 

העלתי פוסט נפרד לכל המעוניינים לדוש בדבר

ו-גולף R בצבע יפה לטובת השרשור

image.png.f4321ef81d905cf4f07d24e8995cfc92.png

לפני שעתיים, zaf כתב:

הטרנזיט נראה נייח, שימש ומשמש כ מזנון ״פיתה דרוזית״ 

 

image.png.c4ef8a99b6ae983fdbef4b7d6181525d.png

תודה לבן ציון מקלס על תמונת הלווין

  • מצחיק 2
פורסם
לפני שעתיים, Fazer כתב:

למען האמת אין לי מושג מה ראיתי - בהתחלה חשבתי שזה סיני כלשהו אבל אז ראיתי סמל טויוטה - אז מניח שזה רכב מעניין, בעיקר כמונית...

 

 

image.thumb.jpeg.dc02b838b49d2259a43be2facabf0c23.jpeg

 

 

גם אני ראיתי שתיים כאלה ותהיתי מה זה...

חיפוש קצר באינטרנט העלה שהן פה בייבוא מקביל במיוחד למוניות

https://wheel.co.il/עם-כתר-של-מונית-טויוטה-קראון-suv-הגיעה-ליש/

 

  • מעניין 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם (נערך)

עוד סוג של XM נצפה היום, אבל לא סיטרואן.

נסע לידי גם במנהרה ו"זכיתי" לראות במראה את הגריל המואר שלו (אין בתמונה).

 

כנראה שאף אחד לא רוצה לקנות אותו בארץ - ולכן הוא מתגלגל מסוחר לסוחר. אולי הלקוחות נבהלים ממחיר הצמיגים הנדרשים..

מעניין למה זאת עלתה 1630000 ואילו ה2023 עלתה 1250000 - הבדל משמעותי הייתי אומר.

 

 

PXL_20250611_140104168.jpg

PXL_20250611_135901722.jpg

PXL_20250611_140252097.jpg

עריכה אחרונה על ידי amosbmw
  • אהבתי 2
  • לא הבנתי... 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...