Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נטקאר היה אתר עם עורך מקצועי ובלתי מתפשר. שריד לעולם הולך ונעלם של מקצוענים שלא חייבים דין וחשבון לאיש זולת מצפונם.

אני גאה שהייתה לי הזכות להיות קורא אדוק באתר הזה, החומר והמבחנים שם פשוט מעולים ויישארו שרידים הסטוריים.

 

"ללמד בני יהודה הגה"

פורסם
לפני שעתיים, eli1801 כתב:

נטקאר היה אתר עם מעט משתתפים. רוני אהרונוביץ העורך היה מעיף וחוסם הרבה משתמשים אם היו לא לרוחו.

 

ביקרתי בפורום של רוני לפחות 2-3 פעמים. התוכן בהודעות לא היה לטעמי לכן גם נרשמתי לפורום.

רוני גם היה חבר בפורום הנוכחי.

 

https://carsforum.co.il/profile/1005-רוני-אהרנוביץ/

 

 

איזה כייף לי :)

פורסם

הפורום נסגר לתגובות סופית, זו הודעת הבנים

 

 

 בתום 27 שנות פעילות, אתר נטקאר מקפיא את פעילותו  http://netcar.co.il/images/editor2.gif

 

לאחר שעיתונות הרכב המודפסת החלה לאבד את דרכה המוסרית, הקים אבא את נטקאר - אתר הרכב הראשון בארץ, שהיה למקור עצמאי, נטול אינטרסים, בועט וענייני.

לאורך כמעט שלושה עשורים, נטקאר נותר נאמן לכם הקוראים,  תוך כדי ניהול מערכה בלתי פוסקת כנגד מושכי החוטים באחת התעשיות הרווחיות ביותר בארץ. 

לפני כשנה המשיך אבינו רוני הלאה מהכדור המופלא הזה (כהרגלו, בתזמון מדויק), ונותרנו דור ואני, עם אותו מצפן מוסרי אך עם ספר מפות מיושן ולא רלוונטי. 

בחיפוש אחר מפה עדכנית, או בניית אתר חדש, גילינו שלמרות התשוקה המוטורית, מה שבאמת קיבץ אותנו להקדיש את לבנו וזמננו למטרה זו היה בעיקר עבודה משותפת עם האבא המבריק והמשוגע שלנו. 

בלעדיו, טויוטה קורולה פחות מרגשת אותנו, מכוניות בלי מנוע משעממות אותנו, והמלחמה בטחנות הרוח של יבואני הרכב ואנשי השיווק, עלתה לנו על העצבים. מעבר לכל, הרגשנו שנעוריו המחודשים מביישים את זקנתו.

 

אז החלטנו לצאת להתרעננות, לעשות ריסטרט למערכת. לא קל לעצור את האתר הזה, שקיומו ליווה את רוב שנות חיינו. אך גם לא יהיה נכון להשאיר אותו, ואתכם, תלויים באוויר כפי שקרה בחודשים האחרונים. אנו מתנצלים על זה. 
 

הפורום והמדריך בינתיים נעצרים, אך האתר לא יורד מהאוויר ואתם מוזמנים לנגוס בערימות המידע והדעות היקרות מפז בפורום, בגלריה וכמובן מבחני הדרכים. 

 

עד הגלגול הבא.

שלכם, שוני ודור אהרנוביץ. 

הקבוצה שלי לפרסום מוצרים מאלי אקספרס https://chat.whatsapp.com/HFkGjqQd22jG4tz2wxiylp

 
פורסם
לפני 32 דקות, Ron Poh כתב:

אבל, למה סגרו את הגישה למדריך?

כיוון שהוא דורש עבודה קבועה כדי לעשכן את הדגמים החדשים אשר מגיעים ארצה על בסיס יומי כמעט..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני שעה, Ron Poh כתב:

אבל, למה סגרו את הגישה למדריך?

 

 באמת חבל. אמנם ממש לא הסכמתי עם שיטת דירוג המכוניות שלו, אבל הוא כן היה כלי יעיל ונגיש לבדיקה זריזה של נתוני רכבים ספציפייים.

פורסם
לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

כיוון שהוא דורש עבודה קבועה כדי לעשכן את הדגמים החדשים אשר מגיעים ארצה על בסיס יומי כמעט..

נכון דורש עדכון לדגמים חדשים, אבל יש עדיין הרבה רכבים שעדיין נמכרים כחדשים ובטח כיד 2.

פורסם
לפני 14 שעות, פריג'י כתב:

נטקאר היה אתר עם עורך מקצועי ובלתי מתפשר. שריד לעולם הולך ונעלם של מקצוענים שלא חייבים דין וחשבון לאיש זולת מצפונם.

אני גאה שהייתה לי הזכות להיות קורא אדוק באתר הזה, החומר והמבחנים שם פשוט מעולים ויישארו שרידים הסטוריים.

 

"ללמד בני יהודה הגה"

הצעירים לא מכירים את פועלו של רוני.

המגאזין "טורבו", קידום הספורט המוטורי בארץ, חובת חגירת חגורת בטיחות.

זוכר את שר התחבורה (שהתנגד לחובה) אומר:

"במהירות נמוכה, מספיק לתת קונטרה בידיים....."

זה המצב כשההגה מגיע לידיים הלא נכונות.

  • אהבתי 2

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 10 שעות, רוןS כתב:

הצעירים לא מכירים את פועלו של רוני.

המגאזין "טורבו", קידום הספורט המוטורי בארץ, חובת חגירת חגורת בטיחות.

זוכר את שר התחבורה (שהתנגד לחובה) אומר:

"במהירות נמוכה, מספיק לתת קונטרה בידיים....."

זה המצב כשההגה מגיע לידיים הלא נכונות.

 

 

  • אהבתי 5
כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
פורסם (נערך)
בתאריך 20.2.2023 בשעה 16:44, ליפיגו כתב:

 

להיפך, אם אני אחד מהקודקודים בנטקאר, היית מכריז על 'דף חלק' ומזמין אותו להשתתף בפורום תחת הכינוי 'מושיקו הנהג' או כל כינוי אחר שמתאים לו.

 

מה שהרגיז אצלו, שממש באותו הזמן שהשמיץ את הפורום והפציר בקוראי נטקאר לא ליחס אמינות למה שנכתב פה שכמובן פגע באחד הגופים שעבד איתם, הוא פנה לחברי הפורום להשתתף בפעילות שלו בשיתוף אותו הגוף, וזכה לשיתוף פעולה מאותם אנשים שהשמיץ בכובע של מושיקו הנהג.

אין ספק שמדובר במקצוען בתחום הרכב בישראל אבל היה גם בכיר בצד המושמץ בכלל, ובפרט בפורום זה.

רוני אהרונוביץ ז"ל הבטיח לי שהוא משגיח עליו שלא יקדם בפורום את הגופים שעבד אצלם או איתם ולא יכתוב חוות דעת על רכבים או המלצות קניה בפורום, הוא רק יעץ בעיקר

בתחזוקת רכב, למרות שמידי פעם הוא היה חורג מהסיכום ע"י תגובה בשרשור שהשתתף בו מושיקו בשם אחר שכמובן הסכים עם מושיקו אבל הרחיב את התגובה לתחום האסור...

יותר מזה לא ארחיב.

עריכה אחרונה על ידי אלי55
תגובה כפולה
  • מעניין 1
פורסם
לפני 16 שעות, אלי55 כתב:

בתחזוקת רכב, למרות שמידי פעם הוא היה חורג מהסיכום ע"י תגובה בשרשור שהשתתף בו מושיקו בשם אחר שכמובן הסכים עם מושיקו אבל הרחיב את התגובה לתחום האסור...

יותר מזה לא ארחיב.

 

השיטה לקידום אינטרסים של גוף או אדם מסויים במדיה הדיגטאלית על-ידי שימוש בכמה יוזרים פיקטיבים נפוצה גם בפייסבוק ולא רק.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

צורת התכתבות ונוסח מכובדים. יפה מאוד.

 

עריכה אחרונה על ידי Cerebral Cortex

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...