Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גר במרכז העיר , עושה כ 2-3 נסיעות בשבוע , רובן של מעל שעה מחוץ לעיר ולעיתים בפקקים .

מחפש רכב נח עם מראה יוקרתי , רצוי שיהיה רחב  , אורך פחות חשוב .

 

חשוב שיהיו מתלים רכים , מושבים נוחים . 

ידני גם אופציה .

 

אשמח לרעיונות והמלצות 

פורסם
לפני 11 שעות, המהיר הזהיר כתב:

טויוטה קאמרי

מאזדה 6

יונדאי סונטה

 

או בכללי כל רכב מנהלי יהיה מרווח ונוח, משם זה כבר תלוי תלוי כבר במה אתה אוהב

לא חושב שהרכבים האלה נכנסים לקטגוריה של יוקרתי עם כל הכבוד, מניח שהוא התכוון יותר לרכבים של לקסוס/אינפיניטי/אאודי/במוו/מרצדס וכו׳...

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

תודה חברים 
הקאמרי מאוד ארוכה , לא פשוט לתמרן איתה ברחובות העיר.

המאזדה 6 נראה לי בנאלית מדיי . 

לקסוס מעניינת אבל מחוץ לתקציב נראה .

 

לא חובה רכב מנהלים .

 

אופציות נוספות שחשבתי עליהם , וולו V40 , סקודה אוקטביה , פורד קוגה , גולף .

 

אשמח לשמוע דעתכם ורעיונות נוספים שועלים לכם

 

 

 

לפני 24 דקות, Jeka88 כתב:

לא חושב שהרכבים האלה נכנסים לקטגוריה של יוקרתי עם כל הכבוד, מניח שהוא התכוון יותר לרכבים של לקסוס/אינפיניטי/אאודי/במוו/מרצדס וכו׳...

רק הקאמרי נכנסת :) 

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, zaki555 כתב:

תודה חברים 
הקאמרי מאוד ארוכה , לא פשוט לתמרן איתה ברחובות העיר.

המאזדה 6 נראה לי בנאלית מדיי . 

לקסוס מעניינת אבל מחוץ לתקציב נראה .

 

לא חובה רכב מנהלים .

 

אופציות נוספות שחשבתי עליהם , וולו V40 , סקודה אוקטביה , פורד קוגה , גולף .

 

אשמח לשמוע דעתכם ורעיונות נוספים שועלים לכם

 

 

 

רק הקאמרי נכנסת :) 

להגיד שקאמרי/גולף/אוקטביה/קוגה זה רכבים יוקרתיים??

כנראה שההגדרה שלנו שונה מאוד למילה הזו..

 

במה הרכבים האלה יוקרתיים?

אני באמת שואל בשביל לנסות להבין מה זה יוקרתי בעינייך בשביל לעזור.

עריכה אחרונה על ידי Jeka88

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, Jeka88 כתב:

להגיד שקאמרי/גולף/אוקטביה/קוגה זה רכבים יוקרתיים??

כנראה שההגדרה שלנו שונה מאוד למילה הזו..

 

במה הרכבים האלה יוקרתיים?

אני באמת שואל בשביל לנסות להבין מה זה יוקרתי בעינייך בשביל לעזור.

 

אולי יוקרתי זה לא המיונח הנכון .
רכב עם נוכחות בכביש. 

שישחבו פעמיים לפני שחותכים אותך בכביש

וכשאתה מאותת לרכב שיזוז מהשמאלי , שישים לב אליך . 

ונוחות הנסיעה חשובה מאוד ( בעיקר המושבים והמתלים ) . 

 

 

היום אני עם פיגו 208 ,הרכב מאוד נח לנסיעה , אבל פשוט לא שמים עליך בכביש .

כשנוהג ברכבים אחרים מרגיש שינוי משמעותי מבחינת התיחסות הנהגים .

 

אם סופר מיני שוב , אז רק משהו יוקרתי ( פולקסווגן  , במו , מרצדס לקסוס, אאודי ) 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaki555
פורסם (נערך)

אז תגיד שאתה צריך רכב לפוזה...

 

לאון/איביזה FR יעשו את העבודה.

 

אגב גם מאזדה 6 תעשה את העבודה.

עריכה אחרונה על ידי Jeka88

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
לפני 18 דקות, Jeka88 כתב:

אז תגיד שאתה צריך רכב לפוזה...

 

לאון/איביזה FR יעשו את העבודה.

 

 

זה פוזה של ילדים :)

 


 

 

  • מצחיק 1
פורסם

יש דגמי לקסוס שכן נכנסים לתקציב, פשוט יהיו משנתון 2012-2014. שים לב ל IS300H.

 

את CT200H אני לא כל כך לוקח בחשבון, כי זה למעשה טויוטה אוריס.

אבל אולי מבחינתך הפוזה מספיקה, הרכב אמין מאוד ולא יקר לתחזוקה ( יחסי, כן?).

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 7 שעות, vladclar כתב:

יש דגמי לקסוס שכן נכנסים לתקציב, פשוט יהיו משנתון 2012-2014. שים לב ל IS300H.

 

את CT200H אני לא כל כך לוקח בחשבון, כי זה למעשה טויוטה אוריס.

אבל אולי מבחינתך הפוזה מספיקה, הרכב אמין מאוד ולא יקר לתחזוקה ( יחסי, כן?).

 

לא מחפש היברידיות 

 

פורסם
לפני 9 שעות, zaki555 כתב:

רכב עם נוכחות בכביש. 

שישחבו פעמיים לפני שחותכים אותך בכביש

וכשאתה מאותת לרכב שיזוז מהשמאלי , שישים לב אליך . 

 

לא בתקציב, אבל ב.מ.וו. X5. שחורה.

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

לזה מספיק הונדה אקורד עם חלונות מושחרים. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 21 שעות, vladclar כתב:

לזה מספיק הונדה אקורד עם חלונות מושחרים. 

חחח נתפסתם לפוזה 

זה לא הפרמטר היחיד .

אשמח לעוד רעיונות 

 

×
×
  • תוכן חדש...