Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 57 דקות, yoav911gt2 כתב:

יונדאי כבר התחילו עם רכבים חשמליים עוד לפני האיוניק 5, זה לא הרכב החשמלי הראשון או השני שלהם. 

חבל להגיע לפה עם עובדות. עדיף לצעוק בפעם ה300 יונדאי טוסון.

(איוניק רגילה, קונה, יש גם יונדאי נקסה על מימן, אה כן, יש גם קיה נירו וקיה סול)

 

לגבי האפליקציה, זה לא משהו בלתי פתיר, תחשוב על זה כמו אצל טסלה "בקרוב"

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • תגובות 454
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

צודק, הלכתי לבדוק:

 

image.thumb.png.efb929fbc01517f9db6289a80fb0882c.png

 

את הפלי... גם זה יש.

עדיין אוטו טיפש?

עריכה אחרונה על ידי David32
  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

זה היופי אצל יונדאי - יש להם מה להציע כמעט לכל דרישה ותקציב, מi10 בסיסית, דרך דברים כמו איוניק5, דגמים של ג׳נסיס וקיה סטינגר, ועד אוטובוסים ומשא כבד.

 

אגב, אני לא מבין את כל ההתלהבות סביב "אוטו חכם". למה אי אפשר לקבל משהו כמו אלנטרה אבל חשמלי?

 

עריכה:

בעצם אפשר - איוניק דור קודם וקונה חשמלית

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, David32 כתב:

צודק, הלכתי לבדוק:

 

image.thumb.png.efb929fbc01517f9db6289a80fb0882c.png

 

את הפלי... גם זה יש.

עדיין אוטו טיפש?

אני לא מבין איך זה מסתדר עם מה שנאמר קודם לגבי הפונקציה הזו באיוניק 5 (רשום שהרכב צריך להיות מחובר למטען, ושזה מתאים לנסיעות קבועות ולא לנסיעות ספונטניות)

 

לעניין חימום/קירור מראש, האפשרות קיימת באיוניק 5 (גם בארץ) ע״י הגדרה מראש של זמן יציאה והטמפרטורה הרצויה. אם הרכב מחובר למטען לפני היציאה לנסיעה, הוא יפעיל את המזגן בזמן כדי שהטמפרטורה תהיה ע״פ מה שהוגדר מראש.

פחות נוח לנסיעות ספונטניות, אבל אם אתה כל יום יוצא בשעה קבועה לעבודה או להקפיץ את הילדים לבית הספר, זה יכול להיות נחמד.  "

עריכה אחרונה על ידי noam23
פורסם

יותר נעימה לעין זה בטוח

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעתיים, huber כתב:

הם ה Kia EV6 יותר טובה מה Hyundai Ioniq 5?

 

 

בלי בכלל להיכנס לנושא הרכב החכם והאוטונומיה (תחומים שטסלה שולטת ללא עוררין), מבחינת תמהיל המחיר/טווח/ביצועים, נראה ששום דבר לא מסוגל להתקרב כרגע לטסלה (אם האיוניק 5 וה- EV6 הם דוגמאות לטוב ביותר שיצרניות הרכב הסטנדרטיות מסוגלות לו). עושה חשק לקנות עוד מהמניה של טסלה, במיוחד בימים אלו שהעולם נכנס לפאניקה גדולה יותר בנושא ההתחממות הגלובאלית בעקבות דו"ח חריף נוסף בנושא.

 

 

  • משעמם 1
פורסם

אז תקנה.

 

חבל שעוד לא הסברת איך טסלה שולטת בנושא הרכב החכם והאוטונומיה. אבל בסדר, לא מצפה להרבה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, noam23 כתב:

בלי בכלל להיכנס לנושא הרכב החכם במיוחד בימים אלו שאנשים עם כסף מיותר נכנסים לפאניקה גדולה יותר בנושא ההתחממות הגלובאלית בעקבות דו"ח חריף נוסף בנושא.

 

תיקנתי לך.

 

בשאר העולם מי שנסע בF150/קורולה/גולף/לאדה/חמור, ימשיך לנסוע בזה אלא אם זה לא ישתלם לו כלכלית בעליל לעומת רכב חשמלי.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אגב, לזכותה של באיוניק5 (וגם טסלה מודל Y), ולמה לדעתי היא כן תצליח בענק לדעתי:

 

הרבה מאוד אנשים תמיד רצו משהו עם ביצועים של מכונית ספורט, פרקטיות של קרוסאובר, צריכת דלק של פריוס, ובמחיר פחות או יותר שפוי.

 

עד עכשיו יכולת לקבל מקסימום שתיים מהתכונות האלה, ברכבים דוגמת קאיין או ריינג׳ רובר, RAV4 היברידי או פריוס.

 

רכב כמו איוניק5/מודל Y נותן לך את כל החבילה, וה למה מודל Y זה כבר להיט מכירות מטורף, ואיוניק5 בדרך לשם, כל עוד יונדאי יצליחו לייצר מספיק כאלה (מתאר לעצמי שכבר עכשיו, כל מה שייוצר בחצי שנה הקרובה, מכור).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 12 שעות, noam23 כתב:

בלי בכלל להיכנס לנושא הרכב החכם והאוטונומיה (תחומים שטסלה שולטת ללא עוררין), מבחינת תמהיל המחיר/טווח/ביצועים, נראה ששום דבר לא מסוגל להתקרב כרגע לטסלה (אם האיוניק 5 וה- EV6 הם דוגמאות לטוב ביותר שיצרניות הרכב הסטנדרטיות מסוגלות לו). עושה חשק לקנות עוד מהמניה של טסלה, במיוחד בימים אלו שהעולם נכנס לפאניקה גדולה יותר בנושא ההתחממות הגלובאלית בעקבות דו"ח חריף נוסף בנושא.

 

 

תסלח לי , אבל התגובות שלך פה הם של פאן בוי שסוגד לטסלה.

הבנו שהם הכח טובים בהכל , הכי מתקדמים וכולי וכולי ... , אבל זו דעתך, נסה לקבל דעתם של אחרים שלא בדיוק בדעתך.

המתקפות האוטומטיות שלך כנגד מגיבים בדעה שונה די מעייפים.

ובכל מה שקשור לאוטונומיה, ראינו פירסומים לא מעטים על ביצועי האוטונומיה של טסלה , לחלק מהנהגים זה נגמר ממש לא טוב.

  • רעיון טוב! 5

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, vadim6385 כתב:

 

תיקנתי לך.

 

בשאר העולם מי שנסע בF150/קורולה/גולף/לאדה/חמור, ימשיך לנסוע בזה אלא אם זה לא ישתלם לו כלכלית בעליל לעומת רכב חשמלי.

 

עכשיו שהכלכלות העשירות מרגישות את המשבר האקלים טוב-טוב וזה פוגע להם חזק בכיס המעבר לרכבים חשמליים ואנרגיה מתחדשת יהיה מהיר מאוד. לא אתפלא אם עוד 3-4 שנים תתקבל החלטה שרכב לא חשמלי לא נכנס לתל אביב/גוש דן.

 

הבעיה תישאר במדינות העניות איפה שיש לאנשים בקושי כסף למרצדס בת 40 שנה וצריכים לשרוף את יערות הגשם בשביל להרוויח כמה דולרים בחודש ממכירת בשר בקר.

עריכה אחרונה על ידי Korgan
  • אהבתי 1

×
×
  • תוכן חדש...