Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איוניק 5 נחתה בישראל החל מ-189900 ש"ח


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

האיוניק 5 נחתה בישראל.

 

אתמול כבר צצו ברשתות החברתיות תמונות שצולמו באילת של המכוניות, והיום יש לנו גם מחירים.

 

הגיעו שלוש גירסאות:

 

Premium במחיר 189900 ש"ח

Luxury במחיר 199900 ש"ח

Supereme במחיר 216900 ש"ח

 

הספק 217 כ"ס, 0-100 תוך 7.4 שניות.

 

יש לא מעט סקירות ברשת מצ"ב אחת טובה (לדעתי)

 

 

בשלושת הדגמים הם בעלי הנעה רגילה ( לא כפולה ) וסוללה בקיבולת 72KWh עם טווח של 470-480 ק"מ.

 

מתחיל להיות מעניין.

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
  • אהבתי 7
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 434
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מה היתרון שלה על הטסלה בכלל? 

 

אותו מחיר, חלשה יותר, בטוח טכנולוגית פחות ונחשבת פחות מבחינת הסמל. 

 

אני כן אוהב את העיצוב החיצוני והפנימי יותר משל הטסלה אבל גם שם הכל נעשה דרך מסכים ככה שאין פה איזו בשורה מבחינה פונקציונלית. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבודה של טסלה במקומו מונח.

 

א-ב-ל

 

טסלה היא לא רכב, היא ג'אדג'ט (ובארץ גם עם שירות לא אפוי בלשון המעטה)

איוניק 5 הוא רכב שימושי עם הגב של היבואן החזק ביותר בארץ.

 

נכון הוא איטי יותר מ-0-100 - אז מה?

  • רעיון טוב! 3

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם דגם הכניסה מצויד בסוללת 72KWh אז המחיר סביר.

עדיין, אני מעריך שהרבה חובבי ג'יפונים לכאורה ישנו את דעתם וירכשו טסלה, לא יונדאי.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסרון אחד מול טסלה לדעתי זה גודל הסוללה מול הטווח המוצהר, הטווח המוצהר די דומה (450 מול 470) אבל טסלה עושה את זה עם סוללה של 53 קוטש ואיוניק עם 72.

זה משפיע בעיקר על זמן הטעינה למי שטוען בטעינה איטית ועל אורך ההפסקות שצריך לעשות בדרך כדי "לתדלק", שזה מאוד משמעותי, אבל גם על העלות לקילומטר נסיעה.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה כותב על הבטריה נשמע מעניין, זמן הטענה זה משהו קריטי ביותר ברכב חשמלי, אם זמן ההטענה גדול בכמעט 50 אחוז, זה דיל ברייקר גדול. בגלל שנושא הרכב החשמלי טרי, אנשים לדעתי לא מבינים אפילו עד כמה זה מהותי.

 

לגבי הרכב עצמו, אני לא חושב שהוא ראוי להיקרא ג'יפון. הוא רכב האצ עם הגבהה קלה ולא יותר. בין ג'יפון להאצ רגיל.

 

המחיר לא זול ביחס לטסלה ואני כן חושב שטסלה זה רכב שידבר ללקוח הרבה יותר מאיוניק. אין מה לעשות, נסיעה בטסלה זה נסיעה עם חיוך על הפנים מצד לצד, בסוף רכב זה כח מנוע והטסלה דרגה מעל. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Doron_Z כתב:

מה היתרון שלה על הטסלה בכלל? 

 

אותו מחיר, חלשה יותר, בטוח טכנולוגית פחות ונחשבת פחות מבחינת הסמל. 

 

אני כן אוהב את העיצוב החיצוני והפנימי יותר משל הטסלה אבל גם שם הכל נעשה דרך מסכים ככה שאין פה איזו בשורה מבחינה פונקציונלית. 

לא בטוח בקשר ל "בטוח טכנולוגית פחות.. ", פשוט לא יודע, כן מניח, אפילו די בביטחון שהאוטו הזה עם 3 מטר בסיס גלגלים ומבנה קופסתי גבוה יהיה מרווח מאוד, ודאי יותר מהטסלה על המושב האחורי הבעייתי שלה ( לפי מה שאני קורא גם פה, לא התנסיתי ). בזה יתרונו המרכזי ולא צריך לזלזל בזה. חבל רק שהוא קצת יקר ודי משתווה לטסלה במחירו והאחרונה בכל  זאת מציעה ביצועים וטווח מאוד מרשימים ומיתוג שליונדאי ייקח קצת זמן להשתוות לקסם שבו.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לציי רכב האיוניק 5 בטוח תדבר יותר. הקשרים שיש לכלמוביל בשוק, והשירות הלא אפוי של טסלה - יעשו את שלהם.

 

לגבי זמן הטעינה - יש אופציה לחיבור למטען 350kW לטעינה של 80% ב-18 דקות. סומך על כלמוביל שהם ידאגו למספיק מטענים, כי ברור שמה שדבר הראשי שירים את המכירות הוא תשתיות טעינה נאותות.

 

  • אהבתי 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Doron_Z כתב:

מה היתרון שלה על הטסלה בכלל? 

 

יותר פרקטי, מותג מוכר עם מוניטין אמינות מוכח, מערך שירות בארץ, לא מחתן אותך עם האקוסיסטם של טסלה, בקרת אקלים ולוח מחוונים לא במסך של המולטימדיה.

לפני 26 דקות, ABSULUTT כתב:

הוא מכוער ברמות.

 

image.png.ad193842c01fa0f9870a973152a4eebf.png

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, zvit כתב:

לציי רכב האיוניק 5 בטוח תדבר יותר. הקשרים שיש לכלמוביל בשוק, והשירות הלא אפוי של טסלה - יעשו את שלהם.

 

לגבי זמן הטעינה - יש אופציה לחיבור למטען 350kW לטעינה של 80% ב-18 דקות. סומך על כלמוביל שהם ידאגו למספיק מטענים, כי ברור שמה שדבר הראשי שירים את המכירות הוא תשתיות טעינה נאותות.

 

הדבר היחיד אשר יש לכולמוביל בשוק הוא את היכולת לתת הנחות עמוקות לחברות הליסינג , לטסלה אין שום אינסנטיב לתת הנחות כאילו כאשר הם מוכרים את כל ההקצאות במחיר מחירון פלוס.

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...