Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איוניק 5 נחתה בישראל החל מ-189900 ש"ח


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • תגובות 434
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מחירים עדיין גבוהים לטעמי שלא נותנים ערך מוסף מספיק גדול בהשוואה לICE וזה עם הטבות מס לא קטנות בכלל.

אבל טוב לראות שחקן רציני שמצטרף. שבענו ממותגים סיניםץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, zvit כתב:

לציי רכב האיוניק 5 בטוח תדבר יותר. הקשרים שיש לכלמוביל בשוק, והשירות הלא אפוי של טסלה - יעשו את שלהם.

 

לגבי זמן הטעינה - יש אופציה לחיבור למטען 350kW לטעינה של 80% ב-18 דקות. סומך על כלמוביל שהם ידאגו למספיק מטענים, כי ברור שמה שדבר הראשי שירים את המכירות הוא תשתיות טעינה נאותות.

 

לא בטוח כי כעובד שמקבל חשמלית צמודה אני אצטרך לטעון אותו בבית על חשבוני. איך אני מתחשבן עם המעסיק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על המהירות שהביאו אותה לכאן ויפה מאד שהביאו את הסוללה הגדולה שנותנת טווח תיאורטי יפה ויותר טוב מהטסלה מודל 3 sr.

 

התמונות פחות מחמיאות לאיוניק 5, בסרטונים היא נראית טוב משמעותית ובמציאות אני מניח שעוד יותר, מדובר ברכב גדול יחסית והתמונות מטעות לחשוב שמדובר בהאצ'בק קטן.

 

לגופו של עניין, קהל היעד של האיוניק 5 הוא קהל יעד שמחפש רכב חשמלי משפחתי פרקטי ובעל ייחוד (בעלי משפחות בלבד בגילאי ביניים)  לעומת קהל היעד של המודל 3 שמחפש רכב ספורטיבי ומהיר במיוחד וטכנולוגי במיוחד (אחוז גבוה של הרוכשים הם צעירים ללא משפחות).

 

מי שחשובה לו פרקטיות, האיוניק עדיפה ללא עוררין על המודל 3, בעקרון מדובר על ההבדלים הרגילים בין ג'יפון/ רכב מוגבה מרווח במיוחד בעל תנוחת ישיבה גבוהה יחסית וגג נורמלי ואטום לשמש לעומת רכב סדאן נמוך בתוספת החסרונות הנוספים שקיימים במודל 3 ספיציפית של מושב אחורי נמוך מדי ביחס לגובה הריצפה, מרווח מוגבל לכפות הרגליים של יושבי המושב האחורי מתחת למושבים הקדמיים, גג זכוכית פנורמי משופע ללא כיסוי, תא מטען מוגבל בשימוש, חוסר בוייז, חוסר בעברית.

 

אני גם מציע לאף אחד לא לחשוש מהבדלי התאוצה בין האיוניק למודל 3, שכן 7.4 שניות תאוצה באיוניק זאת תאוצה מאד חזקה בכלל ובייחוד ברכב חשמלי זה בא לידי ביטוי בצורה הרבה  יותר טובה. אין שום צורך למי שלא עולה על מסלול גם בביצועים האלה ולא ניתן לנצל אותם גם אותם בכבישים כל עוד  שיונדאי לא יוסיפו כנפיים לרכב. אני מציע למי שלא נהג ברכב חשמלי לנהוג ולהבין במה מדובר. זאת חוויה אחרת של ביצועים לעומת רכב עם מנוע בע"פ.

 

כמובן שמי שמורעל על ביצועים ורק רוצה עוד ועוד לא משנה מה על חשבון פרקטיות אז יילך על המודל 3.

 

ביונדאי יש גם מבצעים שאין בטסלה.

 

צריך לראות את מפרט האבזור.

 

רכב מעניין מאד.

 

אני צופה לא מעט ביטולי הזמנות למודל 3.

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 1
  • משעמם 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שיהיו ביטולי הזמנות לטסלה בגלל האיוניק.
לטסלה יש הייפ גדול ומי שרכש סדאן חשמלית רכש אותה כי הוא סבבה עם סדאן, להזכירכם - הכביש עדיין מלא ברכבי סדאן בישראל, גם אם המגמה היא ג'יפונים.
וזה לא שהטסלה לא פרקטית, יש תא מטען גדול ועוד אחד מקדימה, היונדאי כנראה יותר פרקטית ממנה, אבל היא מוצר חדש שלא ברור עדיין לגמרי אם יעמוד בהצהרות ובציפיות, אז כמו שאמרתי, ביטולי הזמנות לא נראה לי שיהיו בקרוב (אולי יהיו מעטים), אבל זה טוב שיש מתחרה נוסף בסגמנט עם יבואן גדול שאולי ירחיב את כמות עמדות הטעינה הקיימות בישראל. מעניין מה יקרה למחירים האלה בעוד שנתיים כשהמדינה תסגור את ברז הטבת המס.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לקהל לקוחות מסויים הייפ לטסלה.

 

רוב קהל הלקוחות לא מכיר אותה.

 

רוב קהל הלקוחות מעדיף לרכוש מותג מוכר ו"בטוח".

 

ליונדאי יש סוכנויות בכל פינה.

 

את המודל 3 אתה יכול לראות רק בקניון איילון ומתישהו גם בסוכנות בפתח תקווה.

 

ליונדאי יש מוסכים בכל פינה, לטסלה רק בפתח תקווה.

 

ליונדאי יש מערך מכירות משומן כולל טרייד אין, מבצעים, מימון. לטסלה לא.

 

אני רואה משפחה עם ילדים קטנים מתחבטת איזה רכב לרכוש וזה יראה ככה:

 

הבעל מתלהב ומכריז עם חזה מנופח וריר נוזל משפתיו: "רק טסלה מודל 3 זה הרכב שאנחנו צריכים, רכב נוסע פגז, נוסעים לקניון איילון".

 

האישה עונה: "תרגע תרגע טסלה שמסלה, קניון איילון קניון חדלון, נוסעים לסוכנות יונדאי וקונים במבצע חבר, יונדאי חסכוניים בדלק, אמינים וקל למכור יש כזה רכב לרבקה הקוסמטיקאית והיא מבסוטה עד הגג, תעמיס את הטיולון והעגלה וסע לאט הפעם בלי ההשתללויות שלך, בדרך נעצור בשווארמה אבו עלי".

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • מצחיק 5
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר סביר.

מה שלא סביר זה המחיר של סקודה אניאק.

קיבלתי עכשיו מחיר של סוכן של הרכב 

"מחירון 295900 הרוכש יד ראשונה מחיר שלי 278,000 כולל איתוראן מלא"

השתגעו לגמרי עם המחיר הזה

IMG-20210527-WA0021.jpg

  • לא הבנתי... 1
  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Haim26 כתב:

מחיר סביר.

מה שלא סביר זה המחיר של סקודה אניאק.

קיבלתי עכשיו מחיר של סוכן של הרכב 

"מחירון 295900 הרוכש יד ראשונה מחיר שלי 278,000 כולל איתוראן מלא"

השתגעו לגמרי עם המחיר הזה

IMG-20210527-WA0021.jpg

 

אתה חומד לצון..

מה גודל הסוללה בתמחור הזה?

בחול הרכב הזה בגדול זול יותר מהיונדאי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Haim26 כתב:

 

לא ייאמן. בגרמניה רמת הגימור הזאת מתומחרת בכ-€39,000.  לשם השוואה האיוניק 5 ב - €45,000 .

שווה שרשור נפרד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, Haim26 כתב:

מחיר סביר.

מה שלא סביר זה המחיר של סקודה אניאק.

קיבלתי עכשיו מחיר של סוכן של הרכב 

"מחירון 295900 הרוכש יד ראשונה מחיר שלי 278,000 כולל איתוראן מלא"

השתגעו לגמרי עם המחיר הזה

IMG-20210527-WA0021.jpg

 

זאת תמונה מישראל? כי למיטב ידיעתי (וכפי שאתם יודעים בד"כ יש על מה לסמוך) אף יבואן מקביל ו/או צ'מפיון לא רשם את הדגם הנ"ל לשיווק, ולכן תרשה לי לפקפק בנתונים שקבלת.

 

יתכן שמדובר ביבואן מקביל ששוקל להביא ומרחרח את השוק. ואז המחיר מייצג רק את הכדאיות שלו לייבא או לא, ולא מחיר משוער של היבואן הסדיר (שלפחות כרגע די מדשדש בכל הקשור לדגמים הברידים ו/או חשמליים)

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Night Driver כתב:

לא בטוח כי כעובד שמקבל חשמלית צמודה אני אצטרך לטעון אותו בבית על חשבוני. איך אני מתחשבן עם המעסיק?

 

אולי עסקת ליסינג שכוללת התקנת עמדת טעינה מטעם חברת הליסינג בבית, (בעבודה המעסיק יתקין מספר עמדות בעצמו) וחשבון לטעינה בעמדות ציבוריות במקום דלקן?

 

לא יודע, אני סתם מעלה השערה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, PriceDevil כתב:

 

זאת תמונה מישראל? כי למיטב ידיעתי (וכפי שאתם יודעים בד"כ יש על מה לסמוך) אף יבואן מקביל ו/או צ'מפיון לא רשם את הדגם הנ"ל לשיווק, ולכן תרשה לי לפקפק בנתונים שקבלת.

 

יתכן שמדובר ביבואן מקביל ששוקל להביא ומרחרח את השוק. ואז המחיר מייצג רק את הכדאיות שלו לייבא או לא, ולא מחיר משוער של היבואן הסדיר (שלפחות כרגע די מדשדש בכל הקשור לדגמים הברידים ו/או חשמליים)

התמונה היא לא מישראל.

הסוכן מתחייב לספק את הרכב תוך חודש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Night Driver כתב:

לא בטוח כי כעובד שמקבל חשמלית צמודה אני אצטרך לטעון אותו בבית על חשבוני. איך אני מתחשבן עם המעסיק?

 

לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אולי עסקת ליסינג שכוללת התקנת עמדת טעינה מטעם חברת הליסינג בבית, (בעבודה המעסיק יתקין מספר עמדות בעצמו) וחשבון לטעינה בעמדות ציבוריות במקום דלקן?

 

לא יודע, אני סתם מעלה השערה

 

לחלוטין לא שייך לחברת הליסינג (כמו שדלק לא שייך אליהם)

 

המעסיק יתקין עמדת טעינה עם מונה נפרד, וישלם לעובד לפי הצריכה. (אפשר גם לשים בעמדה צ'יפ שלא מאפשר טעינה כלי רכב אחרים למעט הרכב הספציפי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...