Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איוניק 5 נחתה בישראל החל מ-189900 ש"ח


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 731 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 454
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הנה היא עם רישוי ישראלי, ואפילו נוסעת בשלט-רחוק (אל תשאלו אותי אם זה מותר מבחינת משרד התחבורע - כי אני לא יודע...)

 

קרדיט לדותן שחף מקבוצת הפייסבוק  יונדאי IONIQ 5 ישראל

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה קצת יותר.

מצחיק שבארהב תמכר רק בסוף השנה, ופה כבר נמכרת.

אני לא יודע איך רוב המגיבים פה מפספסים את זה, אבל יונדאי הביאו פה מכה רצינית לשוק החשמליות.

רכב מאובזר בכל טוב, תת מותג חדש שהולך להטמע פה בשנים הקורובת. לפי הבנתי, מספרים אי זוגיים (1,3,5) יהיו האצ, בזמן שזוגיים יהיו סדאן (מזכיר למישהו משהו?)

טווח מעולה ומספיק לארצנו, עם אופציה לטעינה סופר מהירה ל100 קמ.

עיצוב לא מהעולם הזה, מבחינתי לא רואה הרבה מאוד דגמים, כולל טסלה, במובן הזה.

אבל עם ישראל ימשיך להשאר בסטיגמת שנות ה90 עם היונדאי אקסנט ולנטרה, שקוריאני זה זבל.

 

  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מצחיק. זה מראה כמה היצרן מעריך את היבואן הישראלי.

 

אנשים לא כ"כ שמו לב בארבע שנים האחרונות 25%(!) מסך הייצור העולמי של האיוניק ההברידית נמכר בישראל. אני חושב שהם מתייחסים לישראל כסוג של מעבדת ניסויים בדיוק כמו פפיזר עפ החיסונים.     (טוב נו קצת נסחפתי - אבל לא הרבה)

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 3

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היו לי 190K

דפנטלי הייתי הולך על איוניק 5

העיצוב מגניב יותר ועתידני יותר

העיצוב של טסלה די משעמם  ופאסה. 

איוניק רכב הרבה יותר מרווח

טכנולוגית לא נופל מהטסלה

מעדיף את יונדאי מבחינת אמינות ושזה יצרן רכב(יחסית) ותיק 

מאמין שאיכות הנסיעה גם תהיה יותר טובה משל הטסלה

  • מעניין 3
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה להתייחס לעניין העיצוב כי זה סובייקטיבי וטרם ראיתי את האיוניק 5 במציאות (בתמונות לפחות היא מיוחדת יותר מהטסלה) ולגבי האמינות אתה החלטת, אבל טכנולוגית האיוניק 5 ברמה של טסלה? אשמח לשמוע על בסיס מה החלטת את זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, zvit כתב:

זה לא מצחיק. זה מראה כמה היצרן מעריך את היבואן הישראלי.

 

אנשים לא כ"כ שמו לב בארבע שנים האחרונות 25%(!) מסך הייצור העולמי של האיוניק ההברידית נמכר בישראל. אני חושב שהם מתייחסים לישראל כסוג של מעבדת ניסויים בדיוק כמו פפיזר עפ החיסונים.     (טוב נו קצת נסחפתי - אבל לא הרבה)

 

מדינה קטנה שקל לפרוס בה תשתית טעינה.

מדינה קטנה שבה טווח של 400-500 ק״מ הוא די והותר.

מדינה קטנה עם אנשים שאוהבים מאוד לאמץ טכנולוגיה וטרנדים.

יבואן חזק מאוד.

 

אין ספק שמבחינת הקוריאנים אנחנו אחלה מעבדת ניסויים.

 

רוברט אני מבין שלטסלה יש יתרון בהקשר של תוכנה, אבל פרט לזה איזה יתרון טכנולוגי יש לה על היונדאי?

גם מבחינת תוכנה אני לא יודע מה המצב ביונדאי ומה הם מתכננים לעתיד.

 

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, robertf כתב:

לא רוצה להתייחס לעניין העיצוב כי זה סובייקטיבי וטרם ראיתי את האיוניק 5 במציאות (בתמונות לפחות היא מיוחדת יותר מהטסלה) ולגבי האמינות אתה החלטת, אבל טכנולוגית האיוניק 5 ברמה של טסלה? אשמח לשמוע על בסיס מה החלטת את זה?

בוא נלך הפוך

איזו עליונות טכנולוגית יש לטסלה שאין לאיוניק?

הן פחות או יותר זהות מבחינה טכנולוגית 

וסורי אני לא מסתכל על טסלה כרכב פרימיום בכלל אז הטענות שעלו כאן כאילו טסלה יוקרה ואיוניק רכב עממי זה קשקוש. 

בקיצור אני לא רואה שום יתרון אמיתי שיש לטסלה על פני האיוניק. 

לגבי ההאצה מ0 ל100 פחות רלוונטי לי

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
רוברט אני מבין שלטסלה יש יתרון בהקשר של תוכנה, אבל פרט לזה איזה יתרון טכנולוגי יש לה על היונדאי?
גם מבחינת תוכנה אני לא יודע מה המצב ביונדאי ומה הם מתכננים לעתיד.

יתרון תוכנה זה לא יתרון טכנולוגי?
זה חלק ענק מחווית המשתמש ברכב חשמלי.
מעבר לזה יש לה כמובן יתרון בטעינה, בסוללות ובטווח אם כי המתחרות לא שנות אור מלהדביק את הפער.
אגב במדור הקבוע שלו במגזין טופ גיר האחרון כריס האריס דיבר על המעבר של יגואר ב-2025 לחשמל בלבד, והוסיף ואמר כי מחקר שנעשה לאחרונה טוען כי קבוצת וואג וטויוטה נמצאות בפיגור של כ-6 שנים אחרי טסלה מבחינה טכנולוגית.
לא נכנסתי לפרטים, וקשה לי להאמין שזה באמת שש שנים, אבל קטונטי.
בוא נלך הפוך
איזו עליונות טכנולוגית יש לטסלה שאין לאיוניק?
הן פחות או יותר זהות מבחינה טכנולוגית 
וסורי אני לא מסתכל על טסלה כרכב פרימיום בכלל אז הטענות שעלו כאן כאילו טסלה יוקרה ואיוניק רכב עממי זה קשקוש. 
בקיצור אני לא רואה שום יתרון אמיתי שיש לטסלה על פני האיוניק. 
לגבי ההאצה מ0 ל100 פחות רלוונטי לי

לגבי הטכנולוגיה ראה את תשובתי למעלה.
זה שאתה לא רואה את טסלה כרכב פרמיום או את איוניק כרכב עממי זה סבבה, אבל זה אתה.
אתה יכול to like it or not, אבל העובדה היא שבכל העולם מודל 3 ממוצבת בקטגוריית הפרמיום סדאן (ספורט סדאן בארה״ב, או אקזקיוטיב סדאן באנגליה אם תרצה).

אישית אני לא מצאתי מבחן של מודל 3 ראש בראש מול סקודה אוקטביה או יונדאי סונטה בשום מקום בעולם חוץ מפה, והסיבה היא נטו התמחור האטרקטיבי בארץ.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, robertf כתב:

יתרון תוכנה זה לא יתרון טכנולוגי?
זה חלק ענק מחווית המשתמש ברכב חשמלי.
מעבר לזה יש לה כמובן יתרון בטעינה, בסוללות ובטווח


תוכנה כן. אמרתי. למרות שאין לי מושג מה יונדאי עושים אני חא מאמין שהם שם.

 

מבחינת טעינה/סוללות/טווח אני לא ממש מזהה יתרון אצלה.

 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, robertf כתב:

אבל טכנולוגית האיוניק 5 ברמה של טסלה? אשמח לשמוע על בסיס מה החלטת את זה?

 

על סמך מה החלטת שאיוניק 5 לא ברמה של טסלה?

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, robertf כתב:


יתרון תוכנה זה לא יתרון טכנולוגי?
זה חלק ענק מחווית המשתמש ברכב חשמלי.
מעבר לזה יש לה כמובן יתרון בטעינה, בסוללות ובטווח אם כי המתחרות לא שנות אור מלהדביק את הפער.
אגב במדור הקבוע שלו במגזין טופ גיר האחרון כריס האריס דיבר על המעבר של יגואר ב-2025 לחשמל בלבד, והוסיף ואמר כי מחקר שנעשה לאחרונה טוען כי קבוצת וואג וטויוטה נמצאות בפיגור של כ-6 שנים אחרי טסלה מבחינה טכנולוגית.
לא נכנסתי לפרטים, וקשה לי להאמין שזה באמת שש שנים, אבל קטונטי.
לגבי הטכנולוגיה ראה את תשובתי למעלה.
זה שאתה לא רואה את טסלה כרכב פרמיום או את איוניק כרכב עממי זה סבבה, אבל זה אתה.
אתה יכול to like it or not, אבל העובדה היא שבכל העולם מודל 3 ממוצבת בקטגוריית הפרמיום סדאן (ספורט סדאן בארה״ב, או אקזקיוטיב סדאן באנגליה אם תרצה).

אישית אני לא מצאתי מבחן של מודל 3 ראש בראש מול סקודה אוקטביה או יונדאי סונטה בשום מקום בעולם חוץ מפה, והסיבה היא נטו התמחור האטרקטיבי בארץ.

א' מי אמר שיש לטסלה יתרונות תוכנה 

ב' מה הם בדיוק 

ג' דווקא את היתרון התוכנתי כביכול ניתן לצמצם הכי בקלות כי זה לא ברמה החומרתית

ואיך שלא תהפוך את זה הטסלה פשוט רכב קטן יותר  פחות מרווח ופחות נוח 

שום יתרון תוכנתי לא מפצה על זה

  • לא הבנתי... 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, Halalit300 כתב:

א' מי אמר שיש לטסלה יתרונות תוכנה 

ב' מה הם בדיוק 

ג' דווקא את היתרון התוכנתי כביכול ניתן לצמצם הכי בקלות כי זה לא ברמה החומרתית

ואיך שלא תהפוך את זה הטסלה פשוט רכב קטן יותר  פחות מרווח ופחות נוח 

שום יתרון תוכנתי לא מפצה על זה

 

3 זה כ״כ לא נכון: קודם כל צריך צוות פיתוח של אנשים מוכשרים, וזה לא בא בקלות.

אחרי זה צריך לפתח, לפתור באגים... לוקח זמן.

כמו כן לפי דעתי ליונדאי אין תוכנה לראייה מלאכותית וגם אין את כמויות הdata שיש לטסלה...

כמובן שכל הפערים יכולים להיסגר אבל זה עניין של שנים.

 

לכל רכב יש את היתרונות שלו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 731 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...