Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איוניק 5 נחתה בישראל החל מ-189900 ש"ח


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 732 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לרכב מבחן ריסוק?

 

לא מבין למה מתעלמים ממתחרה מאוד חזק שהוא ה aiways u5 ?

טווח של 410 ק"מ במחיר שנמוך ב 30/50K מהאיוניק אם משווים רמות איבזור , וביצועים שווים מבחינת תאוצה .

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 454
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 4 דקות, NIMRODVA כתב:

יש לרכב מבחן ריסוק?

 

לא מבין למה מתעלמים ממתחרה מאוד חזק שהוא ה aiways u5 ?

טווח של 410 ק"מ במחיר שנמוך ב 30/50K מהאיוניק אם משווים רמות איבזור , וביצועים שווים מבחינת תאוצה .

כי הרבה פעמים מוצרים של חברות סיניות מצוינים רק על הנייר כאשר בפועל בזמן שימוש פתאום מגלים דברים שלא רציתה..רכב מוצר יקר ולא צעצוע בשקל וחצי שקנית באליאקספרס לכן מעדיפים ללכת על בטוח גם אם זה מצריך להוסיף קצת כסף

  • רעיון גרוע 1
  • לא הבנתי... 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נצפו היום בסוכנות יונדאי בהרצליה פיתוח איוניק 5 וקונה חשמלית.
לטעמי האיוניק 5 ממש יפה.

20210729_134435.jpg

1078383205_20210729_134416(002).jpg

עריכה אחרונה על ידי motior
  • אהבתי 3

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, Johnik כתב:

כי הרבה פעמים מוצרים של חברות סיניות מצוינים רק על הנייר כאשר בפועל בזמן שימוש פתאום מגלים דברים שלא רציתה..רכב מוצר יקר ולא צעצוע בשקל וחצי שקנית באליאקספרס לכן מעדיפים ללכת על בטוח גם אם זה מצריך להוסיף קצת כסף

למה ישר להסיק מסקנות שצעצוע - בקבוצות של הרכב בארץ בנתיים מרוצים מאוד מהרכב .זה לא משהו שאפשר להגיד באופן גורף לדוגמא על טסלה , שעד לפני כמה שנים גם אפאחד לא שמע עליה.
מה גם שהחברות הסיניות בחלקן ( aiways אני יודע שכן) מגובות על ידי הממשל הסיני.
אנשים עדיין משום מה מזלזלים ברכבים סינים כמו שזילזו בקוריאנים לפני 20\30 שנה , ראה איפה הם היום.או קח את mg שעושה חייל באירופה וגם אוסטרליה

  • אהבתי 2

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, NIMRODVA כתב:

למה ישר להסיק מסקנות שצעצוע - בקבוצות של הרכב בארץ בנתיים מרוצים מאוד מהרכב .זה לא משהו שאפשר להגיד באופן גורף לדוגמא על טסלה , שעד לפני כמה שנים גם אפאחד לא שמע עליה.
מה גם שהחברות הסיניות בחלקן ( aiways אני יודע שכן) מגובות על ידי הממשל הסיני.
אנשים עדיין משום מה מזלזלים ברכבים סינים כמו שזילזו בקוריאנים לפני 20\30 שנה , ראה איפה הם היום.או קח את mg שעושה חייל באירופה וגם אוסטרליה

כנראה לא הסברתי את עצמי טוב. דוגמה של צעצוע בעיניין של מחיר למשהו זול שגם אם קיבלת לא מה שרצית לא קרא שום דבר כי לא עולה כמעט כלום. לעומת רכישה של מוצר יקר כמו רכב. לא דיברתי על רכב סיני כי הוא צעצוע אם כבר הכי צעצוע זה טסלה :) אם כל השטיוית שיש במערכת הבידור שלה. אני ידבר בשם עצמי למה אני לא הייתי ממהר לקנות רכב של חברה סינית. כמו שכבר כתבתי על הנייר הכל נראה לא רע בכלל ומאוד תחרותי כולל המחיר מפתע. בפועל כאשר זה מגיע לתאימות של תוכנה/חומרה או תמיכה במוצר מתחילים לזהות פערים ודברים שלא ציפית לראות ממוצר איכותי. היה לי נסיון עבר רע עם מוצרים סינים ולא זולים לעומת המתחרים ואם מפרט מאוד מרשים לצערי כאשר זה הגיע לשימוש בפועל מאוד התאכזבתי מהמוצר. שוב דוגמה של טלפונים ניידים יכולה להיות מצויינת קנית משהו לא יקר אך מספק אותך מבחינת הנתונים ושימוש יום יומי קנה ותהנה ממנו. גם אם עוד שנה יפסיק לעבוד זרוק וקנה אחד חדש. מצד שני יש היום טלפונים סיניים ברמה מאוד גבוה ומאוד איכותיים במחיר כמעט זהה למתחרים ככה שיש תחרות בריאה מול מותגים ידועים וזה טוב מאוד. 

לסיכום כיוון שמדובר בכסף לא קטן כי זה רכב חדש אנשים לא ממהרים לרכוש מוצר של חברה סינית כי צריך לעבור מבחן זמן לפי דעתי אך בהחלט סינים עלו יפה מאוד על הגל של רכבים חשמליים בהם אין צורך בידע ונסיון של שנים בבנייה וייצור רכבים ICE ומצד שני כל החברות ומותגים ידועים באותו מקום מבחינת פיתוח רכב חשמלי ויעילות האנרגטית (על אותה סוללה לעבוד יותר ק"מ). ומי שיהיה לו  מערכות FSD הכי טובה הוא זה שיוביל בסוף כי לייצר רכב חשמלי הרבה יותר פשוט אין אלמנטים מורכבים. 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 32 דקות, NIMRODVA כתב:

למה ישר להסיק מסקנות שצעצוע - בקבוצות של הרכב בארץ בנתיים מרוצים מאוד מהרכב .זה לא משהו שאפשר להגיד באופן גורף לדוגמא על טסלה , שעד לפני כמה שנים גם אפאחד לא שמע עליה.
מה גם שהחברות הסיניות בחלקן ( aiways אני יודע שכן) מגובות על ידי הממשל הסיני.
אנשים עדיין משום מה מזלזלים ברכבים סינים כמו שזילזו בקוריאנים לפני 20\30 שנה , ראה איפה הם היום.או קח את mg שעושה חייל באירופה וגם אוסטרליה

 

כמה U5 נוסעות פה בכבישים כרגע? אני מניח שזו כמות זעומה יחסית לכמות הטסלות, כך שהגיוני שיהיו פחות תלונות. 

לא הבנתי מה הקשר לזה שעד לפני כמה שנים אף אחד (לא אפאחד) לא שמע על טסלה? ברור שלא, כי היא רק קיימת כעשר שנים (על הכביש לפחות…).

 

בכל אופן אישית אין לי בעיה  מיוחדת עם רכבים סיניים, וה-U5 מרשימה. 

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, NIMRODVA כתב:


אנשים עדיין משום מה מזלזלים ברכבים סינים כמו שזילזו בקוריאנים לפני 20\30 שנה

הדוגמה לא הכי מוצלחת. לפני 20-30 שנה הקוריאנים ייצרו מכוניות נחותות ולכן זילזלו בהם בצדק. נכון שהם צימצמו ואולי סגרו את הפער אבל לקח להם הרבה זמן לעשות זאת. האם המסקנה מדבריך שכרגע כדאי להמתין גם עם הסיניות?

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החיסרון העיקרי של כל רכב חשמלי מול טסלה הוא נושא עמדות הטעינה בארץ. אי אפשר לסמוך על עמדות הטעינה המעטות הקיימות (לא תמיד עובדות), המחיר גבוה, וזה הופך בעיקר את הנסיעות למרחקים ארוכים לבעייתיות מאוד. לטסלה יש את עמדות הטעינה שלפחות כרגע פתוחות רק להן, ובעצם מורידות את כל נושא חרדת הטווח. לא הייתי קונה רכב חשמלי למעט טסלה, כל עוד זה המצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Johnik כתב:

כנראה לא הסברתי את עצמי טוב. דוגמה של צעצוע בעיניין של מחיר למשהו זול שגם אם קיבלת לא מה שרצית לא קרא שום דבר כי לא עולה כמעט כלום. לעומת רכישה של מוצר יקר כמו רכב. לא דיברתי על רכב סיני כי הוא צעצוע אם כבר הכי צעצוע זה טסלה :) אם כל השטיוית שיש במערכת הבידור שלה. אני ידבר בשם עצמי למה אני לא הייתי ממהר לקנות רכב של חברה סינית. כמו שכבר כתבתי על הנייר הכל נראה לא רע בכלל ומאוד תחרותי כולל המחיר מפתע. בפועל כאשר זה מגיע לתאימות של תוכנה/חומרה או תמיכה במוצר מתחילים לזהות פערים ודברים שלא ציפית לראות ממוצר איכותי. היה לי נסיון עבר רע עם מוצרים סינים ולא זולים לעומת המתחרים ואם מפרט מאוד מרשים לצערי כאשר זה הגיע לשימוש בפועל מאוד התאכזבתי מהמוצר. שוב דוגמה של טלפונים ניידים יכולה להיות מצויינת קנית משהו לא יקר אך מספק אותך מבחינת הנתונים ושימוש יום יומי קנה ותהנה ממנו. גם אם עוד שנה יפסיק לעבוד זרוק וקנה אחד חדש. מצד שני יש היום טלפונים סיניים ברמה מאוד גבוה ומאוד איכותיים במחיר כמעט זהה למתחרים ככה שיש תחרות בריאה מול מותגים ידועים וזה טוב מאוד. 

לסיכום כיוון שמדובר בכסף לא קטן כי זה רכב חדש אנשים לא ממהרים לרכוש מוצר של חברה סינית כי צריך לעבור מבחן זמן לפי דעתי אך בהחלט סינים עלו יפה מאוד על הגל של רכבים חשמליים בהם אין צורך בידע ונסיון של שנים בבנייה וייצור רכבים ICE ומצד שני כל החברות ומותגים ידועים באותו מקום מבחינת פיתוח רכב חשמלי ויעילות האנרגטית (על אותה סוללה לעבוד יותר ק"מ). ומי שיהיה לו  מערכות FSD הכי טובה הוא זה שיוביל בסוף כי לייצר רכב חשמלי הרבה יותר פשוט אין אלמנטים מורכבים. 

לי יש ניסיון בחלקו מצוין בחלקו פושר עם מוצרים סינים.
אני יכול לתת לך דוגמה מעולם הסלולאר שאומנם לא מקבילה אבל מאוד דומה שהוא בכל הקשור לתמורה לכסף והיא חברת oneplus שבמשך מספר שנים מכרה מכשירים במחירים שוברי שוק עם מפרט ותוכנה שמקבילה לחברות המובילות , לאט לאט החברה צברה פופוליאריות ומוניטין וכך גם המחירים עלו  , אני לדוגמה התחלתי עם op1 (oneplus 1) לאחר מכן עברת י ל op5 וכעת אני עם ה op8 pro שהאמת כבר נושק כמעט במחיר ל samsung galaxy s20 .

לגבי fsd - עד שזה יאופשר רגולטורית בישראל יקח זמן , במיוחד בקצב שמתחלפות פה ממשלות .
הדבר היחידי שמפריע לי ב u5 זה יבואן חסר מוניטין\ניסיון במתן שירות לצרכן פרטי , וכוכבי ריסוק נמוכים למרות שהבנתי שבוצעו שידרוגים מאז במפרט הבטיחות.

אני בשוק לרכב חשמלי - אבל ממתין לפחות עד לתחילת שנה כשעוד שחקנים יכנסו לשוק והתחרות תגבר ואיתם אני מקווה המחיר\מפרט .

לפני כשעה, robertf כתב:

 

 

כמה U5 נוסעות פה בכבישים כרגע? אני מניח שזו כמות זעומה יחסית לכמות הטסלות, כך שהגיוני שיהיו פחות תלונות. 

לא הבנתי מה הקשר לזה שעד לפני כמה שנים אף אחד (לא אפאחד) לא שמע על טסלה? ברור שלא, כי היא רק קיימת כעשר שנים (על הכביש לפחות…).

 

בכל אופן אישית אין לי בעיה  מיוחדת עם רכבים סיניים, וה-U5 מרשימה. 

צודק לגבי הכמות , אבל בכל זאת , עלו לכביש כבר מעל 200 רכבים .
אני נסעתי על ה u5 והרכב מרשים , ברמת הגימור והחומרים , תאוצה ,ונוחות נסיעה.אני חושב שמשפחה לא צריכה יותר מזה ליום יום , ומי שיש לו בית פרטי\חניה פרטית ויכול להתקין עמדה יסתדר עם הטווח הקיים.

לפני כשעה, שי כתב:

הדוגמה לא הכי מוצלחת. לפני 20-30 שנה הקוריאנים ייצרו מכוניות נחותות ולכן זילזלו בהם בצדק. נכון שהם צימצמו ואולי סגרו את הפער אבל לקח להם הרבה זמן לעשות זאת. האם המסקנה מדבריך שכרגע כדאי להמתין גם עם הסיניות?

הסינים סוגרים את הפער מהר מאוד , יש מה לשפר,אבל הפערים מצטמצמים מהר.

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, skywalker10 כתב:

החיסרון העיקרי של כל רכב חשמלי מול טסלה הוא נושא עמדות הטעינה בארץ. אי אפשר לסמוך על עמדות הטעינה המעטות הקיימות (לא תמיד עובדות), המחיר גבוה, וזה הופך בעיקר את הנסיעות למרחקים ארוכים לבעייתיות מאוד. לטסלה יש את עמדות הטעינה שלפחות כרגע פתוחות רק להן, ובעצם מורידות את כל נושא חרדת הטווח. לא הייתי קונה רכב חשמלי למעט טסלה, כל עוד זה המצב.

על סמך מה כתבת זאת - האם זה מניסיון אישי?
 

עמדות טעינה תקינות של חברות שונות פרוסות ברחבי הארץ (הבעיה היא עומס צרכנים).
עד כמה שידוע לי לא אין עדיין מספר רב של מרכזי טעינה שבהם קיימות עמדות טעינה ייעודיות לרכבי טלסה.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, robertf כתב:

כמה U5 נוסעות פה בכבישים כרגע? אני מניח שזו כמות זעומה יחסית לכמות הטסלות, כך שהגיוני שיהיו פחות תלונות. 

 

כ-160 U5 נוסעות על כבישי ישראל.

נכון זה לא הרבה,  אני מעריך שלו הם היו רוצים הם היו מוכרים יותר.

היבואן מאד ותיק בענף  הרכב, ומבין שכדאי לו למכור בקצב איטי יותר, ובמקביל לבנות את מערך השירות והתמיכה.

 

טסלה ישראל - מנוהלת בידי אנשים חסרי ניסיון בשוק הרכב הישראלי, והלקוחות משלמים את שכר הלימוד...

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, eyalkar כתב:

על סמך מה כתבת זאת - האם זה מניסיון אישי?
 

עמדות טעינה תקינות של חברות שונות פרוסות ברחבי הארץ (הבעיה היא עומס צרכנים).
עד כמה שידוע לי לא אין עדיין מספר רב של מרכזי טעינה שבהם קיימות עמדות טעינה ייעודיות לרכבי טלסה.

 

אכן מנסיון אישי. יש עמדות אבל ממש רחוק מלתת מענה לכמות הרכבים החשמליים שעולים על הכביש, חלקן כלל לא מתפקדות ולכן לא ניתן לסמוך עליהן בתכנון נסיעה וחלקן תפוסות ע"י רכבי בנזין. העמדות היחידות שלרוב מתפקדות הן של אפקון, ועולות 2 ש"ח לקילוואט שזה המון. עמדות של טסלה קיימות בכל המקומות האסטרטגיים הרלוונטיים לנסיעות ארוכות ויוקמו עוד בעתיד. לא ראיתי תכנון כזה אצל יבואני רכבים חשמליים אחרים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, PriceDevil כתב:

 

כ-160 U5 נוסעות על כבישי ישראל.

נכון זה לא הרבה,  אני מעריך שלו הם היו רוצים הם היו מוכרים יותר.

היבואן מאד ותיק בענף  הרכב, ומבין שכדאי לו למכור בקצב איטי יותר, ובמקביל לבנות את מערך השירות והתמיכה.

 

טסלה ישראל - מנוהלת בידי אנשים חסרי ניסיון בשוק הרכב הישראלי, והלקוחות משלמים את שכר הלימוד...

 

אין ויכוח על זה, וטסלה חייבים לקחת את עצמם בידיים ולהתאים את עצמם לכמות הרכבים שהם העלו לכביש, שלא לדבר על המוניטין שלהם. 

 

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, skywalker10 כתב:

החיסרון העיקרי של כל רכב חשמלי מול טסלה הוא נושא עמדות הטעינה בארץ. אי אפשר לסמוך על עמדות הטעינה המעטות הקיימות (לא תמיד עובדות), המחיר גבוה, וזה הופך בעיקר את הנסיעות למרחקים ארוכים לבעייתיות מאוד. לטסלה יש את עמדות הטעינה שלפחות כרגע פתוחות רק להן, ובעצם מורידות את כל נושא חרדת הטווח. לא הייתי קונה רכב חשמלי למעט טסלה, כל עוד זה המצב.

מעריך שמרבית רוכשי הטסלות, כמו מכוניות חשמליות אחרות דואגים שיהיה להם מטען ביתי, כך שמבחינה זו אין סיבה להעדיף טסלה. לטסלה יש תדמית פנטסטית והיא הצליחה ליצור הייפ שעדיין לא שכך, הסיניות החדשות מבחינה זו הן חתול בשק שעדיין עולה לא מעט כסף ואנשים מעדיפים להתחבר באופן טבעי לתור שמול החנות עם הדוחק ולא לזו שאף אחד לא עומד בפתחה, לא חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 732 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...