Jump to content

NIMRODVA

  • הודעות

    177
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של NIMRODVA

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

15

מוניטין

  1. מעוניין לבצע ננו לרכב חדש שימסר עוד חודשיים . יש הרבה מידע סותר לגבי הננו כמו כן לרכב חדש אילו שלבי הכנה יש לבצע . האם יש אפשרות שתפרטו לי עבור רכב חדש בלבד אילו הכנות יש לבצע כמו כן , מה זמן ההגנה שהננו מציע (האם יש רמות?) כמו כן אחרי שהרכב צופה כיצד שוטפים את הרכב - ברור לי שלא בשטיפה אוטומאטית, לדוגמא האם שטיפה במכונת שטיפה בלחץ בייתית אפשרית?
  2. לי יש ניסיון בחלקו מצוין בחלקו פושר עם מוצרים סינים. אני יכול לתת לך דוגמה מעולם הסלולאר שאומנם לא מקבילה אבל מאוד דומה שהוא בכל הקשור לתמורה לכסף והיא חברת oneplus שבמשך מספר שנים מכרה מכשירים במחירים שוברי שוק עם מפרט ותוכנה שמקבילה לחברות המובילות , לאט לאט החברה צברה פופוליאריות ומוניטין וכך גם המחירים עלו , אני לדוגמה התחלתי עם op1 (oneplus 1) לאחר מכן עברת י ל op5 וכעת אני עם ה op8 pro שהאמת כבר נושק כמעט במחיר ל samsung galaxy s20 . לגבי fsd - עד שזה יאופשר רגולטורית בישראל יקח זמן , במיוחד בקצב שמתחלפות פה ממשלות . הדבר היחידי שמפריע לי ב u5 זה יבואן חסר מוניטין\ניסיון במתן שירות לצרכן פרטי , וכוכבי ריסוק נמוכים למרות שהבנתי שבוצעו שידרוגים מאז במפרט הבטיחות. אני בשוק לרכב חשמלי - אבל ממתין לפחות עד לתחילת שנה כשעוד שחקנים יכנסו לשוק והתחרות תגבר ואיתם אני מקווה המחיר\מפרט . צודק לגבי הכמות , אבל בכל זאת , עלו לכביש כבר מעל 200 רכבים . אני נסעתי על ה u5 והרכב מרשים , ברמת הגימור והחומרים , תאוצה ,ונוחות נסיעה.אני חושב שמשפחה לא צריכה יותר מזה ליום יום , ומי שיש לו בית פרטי\חניה פרטית ויכול להתקין עמדה יסתדר עם הטווח הקיים. הסינים סוגרים את הפער מהר מאוד , יש מה לשפר,אבל הפערים מצטמצמים מהר.
  3. למה ישר להסיק מסקנות שצעצוע - בקבוצות של הרכב בארץ בנתיים מרוצים מאוד מהרכב .זה לא משהו שאפשר להגיד באופן גורף לדוגמא על טסלה , שעד לפני כמה שנים גם אפאחד לא שמע עליה. מה גם שהחברות הסיניות בחלקן ( aiways אני יודע שכן) מגובות על ידי הממשל הסיני. אנשים עדיין משום מה מזלזלים ברכבים סינים כמו שזילזו בקוריאנים לפני 20\30 שנה , ראה איפה הם היום.או קח את mg שעושה חייל באירופה וגם אוסטרליה
  4. יש לרכב מבחן ריסוק? לא מבין למה מתעלמים ממתחרה מאוד חזק שהוא ה aiways u5 ? טווח של 410 ק"מ במחיר שנמוך ב 30/50K מהאיוניק אם משווים רמות איבזור , וביצועים שווים מבחינת תאוצה .
  5. גם בוש מייצרים גרניקים טובים (ברור שבוש זו לא מדבקה) יש לי גרניק שלהם מהסדרה הירוקה 140 בר קרוב ל 5 שנים . יש גם nilfisk שזו גם חברה המתמחה במוצרים מסוג זה .
  6. כל דגמי vag עם מנועי 2.0 ומעלה מגיעים עם הגיר הרטוב , הטיגואן 2.0 לא יוצאת מן הכלל.
  7. הרכב מגיע עם גיר dsg6 רטוב מה שאומר אמינו מוגברת לעומת ה dsg7 היבש. הרכב מצריך החלפת שמן גיר כל 60000 ק"מ.
  8. NIMRODVA

    רשמית: טסלה בישראל

    בישראל בטח לא יקרה. יש לך מס קבוע (בלו) של 3 שקל על כל ליטר בנזין.
  9. נכנסתי , וזה לא מה שהרגשתי. לגבי הגיר , אני מדבר לאוו דדווקא על גיר רובוטי אלא גם על גירים עם 8 הילוכים.
  10. אני סימנתי לי כמה מודעות של רכבים שאני מעוניין בהם שעפו על עצמם במחיר ורואה איך לאט הם יורדים מהעץ\מחירון שהם טיפסו עליו. התקנתי גם תוסף שימושי לכרום לאתר יד 2 בשם handz שמראה את היסטוריית המחירים של המודעות.
  11. לא מתחבר לתא נוסעים של מאזדה , בכלל לא מבין מה עפים על התא נוסעים שלהם , משעמם כמו כל שאר היפניות. ללא קשר לעיצוב פנים כל המאזדה מבחינת טכנולוגיית מנוע\גיר קצת מאחור , ללא מנועי טורבו , גיר 6 הילוכים , וצריכת דלק לא משהו בכלל.
  12. בסופו של דבר חזרו אלי שהיא לא למכירה כרגע
  13. איפה יש ? גם אם יש זו בטח הגרסה הפחות מאובזרת ה joy , אני מעוניין ב innovation .
  14. לפני כחודש התחלתי בתהליך חיפוש של רכב יד שניה (3008 HDI PREMIUM ). מכיוון והרכב מבוקש הנחתי שהגיוני שמחיר פתיחה של המוכר יהיה מעל מחירון . עתה החלטתי לנסות קצת להרחיב את החיפוש והתחלתי לבדוק עוד מספר דגמים וגם בדגמים אלו ( suv ) כגון אטקה טיגואן כמעט כולם מבקשים מעל מחירון ולא מעט !! מה נהיה ?🤔 זה הסגמנט או הקורונה?
×
×
  • תוכן חדש...