Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איוניק 5 נחתה בישראל החל מ-189900 ש"ח


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 700 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוא נאמר שקל ומהיר יותר להקים עמדת טעינה מתחנת דלק ובקיצור, זה סתם עניין זמני. אולי יש מקום להתערבות המדינה בנושא שכן בכל זאת מדובר בתשתית בעלת חשיבות לאומית עד אשר לחברות פרטיות יהיה ממש משתלם להיכנס לשוק הזה. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 454
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חבל על כל התווים שנשפכים פה לריק...

 

הטסלה והאיוניק 5 שתיהן חשמליות, אבל בזה נגמר הדמיון בניהן. הן פונות לפלחי שוק אחרים לגמרי.

 

@noam23 מי שרוכש חשמלית עושה את זה ממגוון סיבות בד"כ טוסון לא נמצא ברשימת האופציות שלו.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, PriceDevil כתב:

הטסלה והאיוניק 5 שתיהן חשמליות, אבל בזה נגמר הדמיון בניהן. הן פונות לפלחי שוק אחרים לגמרי.

 

למה?

 

אייפון וסמסונג פונים לאותו פלח שוק או לא?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 31.7.2021 בשעה 13:35, farkash7 כתב:


רק שאירוע כמו הוריקן אייק הוא לא משהו שקורה בכל יום או בכל שנה. תור לסופרצ'ארג'ר יש בכל יום.

 

מעולם לא נתקלתי בתור לסופרצ'רג'ר ולמודל 3 לי יש יותר מ-40,000 ק"מ על השעון, כולל שני טיולים של 5,000 ק"מ כל אחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיית הקצאות, כלמוביל יוכלו לספק 800 עד  1000 איוניק 5 עד סוף השנה הזאת:

 

https://www.geektime.co.il/hyundai-ioniq-5-ev-launched-in-israel/

 

https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7186&docID=378332

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, David32 כתב:

למה?

 

אייפון וסמסונג פונים לאותו פלח שוק או לא?

אתה הרי סתם מתחכם. אאודי A3 בסיסית עולה כמו טוסון, אך אלו שני קהלים שונים לחלוטין. רק בגלל שמבחר החשמליות עדיין קטן משווים הכל להכל אבל לרוב הקהל לקרוסאובר שונה מזה של רכבי סדאן. טסלה העמידה מוצר חדשני עם ביצועי מנוע מעולים שגרם לאנשים לוותר על השימושיות של קרוסאובר ולחזור לסדאן, אבל זה גם לא סוד שברגע שטסלה השיקה את המודל Y היו לא מעט אנשים שביטלו הזמנה למודל 3 והזמינו במקום את המודל Y. 

 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר עם טסלה מודל 3 בארה"ב (בת כמעט שנתיים) אמר  לי שאם הוא היה יודע שצריך לצאת מודל Y בזמנו, הוא לא היה רוכש את ה-3.

 

הוא אמר שהמתלים במודל Y יחסית קשיחים ולכן אנשים שם רוכשים סט קויילאוברים ב-$2495.. 🤦‍♂️

 

image.thumb.png.ced37c909d3564766582157bd41acc99.png

 

 

הוא סיפר שכשהוא נוהג ברכב ומסיע את המשפחה במודל 3 שלו, יש לנוסעים מאחור תחושת בחילה שנורא מבאסת וגם המתלים קשיחים יחסית ולכן הם מתבאסים לעשות נסיעות ארוכות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר שלי קיבל בחילה וסחרחורות רציניות לאחר שנסע במושב האחורי של הטסלה פרפורמנס של חבר שלו בישראל שהדגים לו את ביצועי הרכב.

 

אבל הרגילו אותנו שיותר ביצועים= יותר טוב, למרות שיותר מדי מכל דבר הופך את הטוב לרע.

 

אני למשל באופן אישי לא רואה כל סיבה לרכוש את האיוניק 5 עם 2 המנועים, זה אמנם רק 5.2 שניות לעומת 3.3 שניות במודל 3 פרפורמנס, אבל אני מתאר לעצמי שהזינוק המיידי ברכב חשמלי ייגרום גם לתסמינים של מחלת קורונה מצויה וחיסון לא יעזור :) (וגם ה- 4.4 שניות של המודל 3 דגם lr הספיק כדי להטיח אותי לאחור בזינוקים).

 

מעבר לכך שהפרנק קטן יותר בגלל המנוע הקדמי וגם טווח הנסיעה מתקצר לעומת גירסת הבסיס וכנראה גם כיול המתלים נוקשה יותר וגם אין איפה לנצל את הביצועים האלה לאדם רגיל לא במסלול.

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו רכב בנזין חזק, זה שהכוח שם לא אומר שצריך להשתמש בו בכל לחיצה. 

בתאריך 30.7.2021 בשעה 20:38, noam23 כתב:

נכון שהמחיר בארץ יקר עבור רכבים חשמליים, אבל זה נכון גם לגבי טסלה (שלדעתי נמכרת בישראל במחיר היקר ב- OECD), ועדיין, טסלה מוכרת בישראל כמו משוגעת (היצרן ממש מתקשה לעמוד בכמות ההזמנות המטורפת) בעוד דוכני ההזמנות של שאר החשמליות (שכמעט כל מי שציינת זול יותר מטסלה) עומדים שוממים ומעלים אבק. תנסה לחשוב למה זה כך. 

 

תבדוק שוב. 

המחירים של מודל 3 באנגליה, פורטוגל ועוד כמה מדינות אירופאיות דומים לפה. למעשה עד עליית המחירים האחרונה המחירים באנגליה למשל היו יקרים יותר, כאשר היום תמצא שקונפיגורציה דומה למה שתזמין פה, תתומחר כמעט אחד על אחד שם. 

וזה מה שמדהים כלכך במחירים שלהם בארץ, כי הרי התרגלנו שעושקים אותנו כל השנים. 

עריכה אחרונה על ידי robertf
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.8.2021 בשעה 00:16, ch2856 כתב:

אני לא בטוח לגבי הנתונים האלו שכן בשום מקום קיה לא מזכירה כי מדובר בקיבולת נטו או ברוטו. אתה מסתמך על EV-DATA BASE? האתר שממציא לעצמו נתונים שאפילו היצרן לא מכיר? 

 

 

מכל מיני כתבות וסרטונים.

 

למשל גם בכתבה הזאת שרושמים בה שהסוללה של ה- ev6 היא 77.4 קוט"ש והטווח הוא 528 ק"מ, שזה טווח יפה מאד ובהחלט מהווה יתרון על האיוניק 5.

 

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/עד-528-קילומטר-נתוני-טווח-הנסיעה-של-קיה-ev6-נחשפים

 

חלק מיתרון הטווח הוא כנראה לא רק בגלל ההבדל בגודל הסוללה אלא בגלל שה- ev6 נמוכה בכ- 5 ס"מ לעומת האיוניק 5 והיא כבר נמצאת בגבול הדמדומים בין מעין רכב סדאן מוגבה (עם דלת חמישית) לבין מעין ג'יפון קופה.

 

היום כבר יש ערבוביה שלמה בין הקטגוריות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, evc כתב:

חבר שלי קיבל בחילה וסחרחורות רציניות לאחר שנסע במושב האחורי של הטסלה פרפורמנס של חבר שלו בישראל שהדגים לו את ביצועי הרכב.

 

בשוק שתומר הדר/אודי עציון עוד לא יצאו עם סקופ על הידיעה הזו

  • מצחיק 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, עידן. כתב:

 

בשוק שתומר הדר/אודי עציון עוד לא יצאו עם סקופ על הידיעה הזו

אל דאגה, הם עוד ישחזרו מחקר מהשנים הראשונות של הרכבות בהן טענו שנסיעה מעל 40 קמ"ש מסוכנת לבריאות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, עידן. כתב:

 

בשוק שתומר הדר/אודי עציון עוד לא יצאו עם סקופ על הידיעה הזו

חכה, לא צריך להגזים ולהוציא את כל הארס בבת אחת. מספיק כתבה אחת לשבוע. בינתיים ממלאים את המאגר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.5.2021 בשעה 08:46, Doron_Z כתב:

מה היתרון שלה על הטסלה בכלל? 

 

אותו מחיר, חלשה יותר, בטוח טכנולוגית פחות ונחשבת פחות מבחינת הסמל. 

 

אני כן אוהב את העיצוב החיצוני והפנימי יותר משל הטסלה אבל גם שם הכל נעשה דרך מסכים ככה שאין פה איזו בשורה מבחינה פונקציונלית. 

ש(אולי) הרכב הזה לא דורש חיבור תמידי לאינטרנט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 נערך בימים האחרונים מבחן באחד מהאתרים הישראליים (מבחן למנויים בלבד אז לא אציין את שמו ולא ארחיב) השוואה בין המודל 3 לאיוניק 5, לדעתי המבחן הראשון בעולם בין הדגמים האלה, כבוד לישראל! (לא מצאתי עוד מבחן כזה).

 

בגדול נקבע שהטסלה מרגשת ומתקדמת יותר אבל האיוניק היא בבירור פתרון משפחתי טוב יותר.

 

מבחינת צריכת חשמל נמצא שהטסלה צרכה 13.9 קוט"ש והאיוניק 16.5 קוט"ש ולכן בפועל הטווח של המודל 3 היה 390 ק"מ ושל האיוניק 375 ק"מ, למרות טווח רשמי גדול יותר של האיוניק.

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 700 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...