Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איוניק 5 נחתה בישראל החל מ-189900 ש"ח


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

האיוניק 5 מפלץ בגודל. העיצוב מטעה - גורם לחשוב שמדובר בהאצ' מוגבהת.
בפועל רוחב 189 ס"מ, גובה 160, אורך 464, בסיס גלגלים 300, משקל 2 טון!!!
להשוואה - CX5 - רוחב 184, גובה 168, אורך 455, בסיס גלגלים 270, משקל כ 1600 ק"ג.
ה 5 במימדים של קרוסאובר ענק, או איך שכתבו ב topgear - לוויתן.
הייתי שמח לגרסה מוקטנת - זאת גדולה מדי לטעמי.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 434
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 20 דקות, ניקו פ. כתב:

טסלה לא מתחרה של היונדאי הזו. אין מה להשוות בכלל. להגיד שהיונדאי יותר מרווחת מהטסלה זה כמו להגיד שקורולה יותר מרווחת מ-911. 

הטסלה היא לא מתחרה של היונדאי באותו תג מחיר.

היא מתחרה של ב.מ.וו, מרצדס וחברותיהן, אלא שנמכרת בתג מחיר משמעותית זול מהן.

ממש לא מסכים איתך.

 

לא סתם הרכב נקרא איוניק 5 ולא יונדאי האצ' EV (כמו קונה EV או איוניק EV).

מעבר לכך, תסתכל על הרכב שוב, במיוחד בוידאו - הוא לא נראה זול, הוא מלאאאאאאאאא בגימיקים (שחלקם מיותרים לטעמי - אבל זה נושא אחר), וזה גימיקים של יוקרה, לא של i30.

אין להתייחס לרכב הזה כיונדאי i30 חשמלית ומפה להגיד שהיא לא מתחרה. 

 

קיצר מחכה לראות את האיוניק הזאת על הכביש, ואולי אפילו מאחורי ההגה לקצת, נראה לי מגניב, ואני לא פאנבוי של יונדאי 🤣

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ניסיון מצד איגוד היבואנים לעשות כל מה שעולה בידם, על מנת למזער את ההצלחה של טסלה בארץ.

יונדאי יכולים להשוות את הרכבים שלהם לטסלה וגם לפורשה. אבל זה לא יהפוך את יונדאי למתחרה שלהם.

אם ורק אם, יונדאי היו מביאים רכב Genesis 5, באותו מחיר, אז היה אפשר להשוות בינייהם. 

 

עם זאת, סביר להניח שהיונדאי 5 מביאה איתה בשורה טובה. יודנאי או לא יונדאי, כמה שיותר רכבים חשמליים ככה יותר טוב לנו.

אמנם אני בספק אם תג המחיר של היונדאי ישאר ככזה לארוך זמן.  אחרי שהרכב יתפוס שוק, אז המחיר יטפס איתו בהתאם.

 

עריכה אחרונה על ידי Dan786
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, David32 כתב:

ממש לא מסכים איתך.

 

לא סתם הרכב נקרא איוניק 5 ולא יונדאי האצ' EV (כמו קונה EV או איוניק EV).

מעבר לכך, תסתכל על הרכב שוב, במיוחד בוידאו - הוא לא נראה זול, הוא מלאאאאאאאאא בגימיקים (שחלקם מיותרים לטעמי - אבל זה נושא אחר), וזה גימיקים של יוקרה, לא של i30.

אין להתייחס לרכב הזה כיונדאי i30 חשמלית ומפה להגיד שהיא לא מתחרה. 

 

קיצר מחכה לראות את האיוניק הזאת על הכביש, ואולי אפילו מאחורי ההגה לקצת, נראה לי מגניב, ואני לא פאנבוי של יונדאי 🤣

 

לג'יט. אני לא חושב שהם ניסו למצב אותה כפרימיום. אני גם לא משווה אותה לI30 ומעולם לא הסתכלתי עליה ככזו. לדעתי זו איוניק משודרגת ולא מעבר. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקרוא לה איוניק משודרגת זה לא מדויק. יש הבדלים בין האיוניק החשמלית ל-5. 

זה פשוט הצעד הבא, ממכונית היברידית או חשמלית מבוססת פלטפורה שצריכה להתאים לכמה יישומים, כאן מדובר ברכב חשמלי שפותח ככזה.

הייתי בטוח שיונדאי מציגים תת מותג חשמלי חדש בשם איוניק, אבל נראה שזה לא המצב. 

 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פורט לפרוטות מה אני מקבל בתכלס מכל רכב וזה מה שמעניין אותי.

 

בטסלה מודל 3 אני מקבל מיתוג פרימיום (או 3/4 פרימיום) במחיר עממי פלוס (יחס מיתוג- מחיר: טוב) ואת השפיץ של הטכנולוגיה במה שקשור לנהג (ביצועים + מסך ששולט על הכל + תפעול חשמלי להכל. למעט שפיץ של קריזה מהעדר וויז ועברית) ואולם הטכנולוגיה הזאת לא תורמת בשום דבר לרווחת הנוסעים (נהפוך הדבר יש חסרונות בטכנולוגיה הבסיסית הישנה והטובה- ב"ברזלים").

 

באיוניק 5 אני מקבל מיתוג עממי במחיר עממי פלוס (יחס מיתוג- מחיר: לא טוב), גם כן את השפיץ של הטכנולוגיה רק בדברים אחרים (מערכת חשמל מתקדמת יותר- טעינה ציבורית מהירה יותר והטענת מכשירי חשמל חיצוניים, תצוגה רבודה מוקרנת על החלון מול הנהג וגם מסך מחוונים מול הנהג ולא רק באמצע, ידיות פתיחת דלתות קופצות החוצה כמו במודל s) ומקבל גם יתרונות עודפים לרווחת הנוסעים.

 

כל אחד ייבחר מה שנכון לו.

 

לי באופן אישי המודל 3 פשוט לא מתאימה, זה רכב קיצוני בשבילי מבחינת יתרונות וחסרונות, חלק מהיתרונות חשובים לי וחלק לא (למשל מיתוג הפרימיום בשבילי זה כלום- אפס, אבל אני באמת לא מבין את יונדאי למה לא השמיטו את המותג יונדאי והשאירו רק איוניק) אבל החסרונות גדולים מדי.

 

 האיוניק 5 הרבה יותר מאוזנת בשבילי, היתרונות חשובים לי ואין למעשה חסרונות (דבר אחד שחסר לי מהטסלה זה פרופיל נהג בשילוב עם הגה מתכוון חשמלית אבל אני יכול לחיות בלי זה. כמו כן חסר לי תשתית טעינה כמו הסופרצ'רג'רים אבל זה לא קשור לרכב עצמו).

 

העניין הוא שיש אנשים שעוושים סמטוכה שלמה ולא מבחינים בדקויות הללו ויוצאים בהכרזות.

 

לעומת זאת המודל y דגם 2 (הדגם המשופר שיגיע אלינו מהמפעל בברלין) הוא כבר רכב הרבה יותר מאוזן בשבילי מהמודל 3 ווהשוואה בינו לאיוניק 5 תהיה מעניינת (ולקיה ev6).

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקוריאנים הצליחו לבלבל אותי.

אדם פשוט יחשוב שהרכב הוא ממשיך דרכו של האיוניק המוכר מהליסינג,

ולא כולם מעודכנים בכך שהאיוניק הפך למותג של יונדאי והרכב הזה נקרא פשוט "5" .

 

לגבי הגודל, בסירטון שצירף פות"ש - הרכב נראה כמו עוד האצ'בק

אך לאחר מבט שני, נראה כמו ג'יפון.

 

Hyundai_Ioniq_5_NE_Grey_%2810%29.jpg  

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx  🎌

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, tomede כתב:

לא ייאמן. בגרמניה רמת הגימור הזאת מתומחרת בכ-€39,000.  לשם השוואה האיוניק 5 ב - €45,000 .

שווה שרשור נפרד.

 

מעניין אותי כמה תעלה פה פורד F150 Lightning.

 

אם המחיר בארה"ב מתחיל ב$40K, המחיר בארץ יהיה בטח 400 אש"ח לפי ההערכה שלי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ניקו פ. כתב:

אני חייב לציין שאני קצת מופתע, כי רבים מחברי הפורום "נפלו פה קצת בפח" ההשוואה של מכוניות במחיר דומה (ולגמרי בצדק כי ככה זה עובד בעולם האמיתי וגם אני עושה את זה).

טסלה לא מתחרה של היונדאי הזו. אין מה להשוות בכלל. להגיד שהיונדאי יותר מרווחת מהטסלה זה כמו להגיד שקורולה יותר מרווחת מ-911. 

הטסלה היא לא מתחרה של היונדאי באותו תג מחיר.

היא מתחרה של ב.מ.וו, מרצדס וחברותיהן, אלא שנמכרת בתג מחיר משמעותית זול מהן.

להגיד שהטסלה מתחרה של האיוניק זה לשכוח (מאוד מהר) את הבשורה הנחמדה והסופר חיובית שטסלה הביאה לפה. שאפשר למכור רכב חשמלי שעומד ראש בראש עם הגרמניות והיוקרתיות במחיר מצוין לצרכן. בלי יבואן ובלי בלבולי ביצים ובלי עוד יד של לוביסט כזה או אחר שלוקחת נתח מהצלחת.

לא יונדאי ולא מאזדה ולא מרצדס. טסלה היא המכונית עם הבשורה החשמלית הכי טובה בעולם ובשוק הרכב כרגע.

דביל אוגאיסט כמוני שאוהב רעש, זיהם אוויר ואת הכיף שלו יותר מהכל (וגם לא הייתי קונה טסלה בחיים כנראה) אומר כאן קבל עם ועדה: טסלה היא אחד הדברים החשובים שקראו לשוק הרכב בארץ בפרט ובעולם בכלל. אין פה השוואה עם האיוניק הזו, כבודה במקומה מונח. 

העובדה שלאוטו קוראים איוניק מטעה אותך אולי. מדובר על כלי רכב גדול, מאוד מרווח, עשיר באיבזור, מהיר וחזק.  מגוחך להקביל את השוואתה לטסלה 3 לזו שבין קורולה ל 911. טסלה 3 נמוכה יותר, יש לה עיצוב שונה לחלוטין והיא מהירה יותר, איוניק 5 לא מהירה כמוה אבל היא מהירה כמו מכוניות סלון שעולות פי שניים ושלוש ממנה, מציעה טכנולוגיה מאוד מרשימה, טווח נסיעה טוב וכן מרחב פנים עצום, ודאי יחסית לטסלה שאנחנו מכירים כאן. ההשוואה בין השתיים כלל לא מופרכת כפי שאתה מנסה לתאר. ולא זו לא איוניק חשמלית משודרגת, יש גם כזו אגב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ניקו פ. כתב:

טסלה לא מתחרה של היונדאי הזו. אין מה להשוות בכלל. להגיד שהיונדאי יותר מרווחת מהטסלה זה כמו להגיד שקורולה יותר מרווחת מ-911.

 

מתחרה ועוד איך. אותו מחיר, שתיהן משפחתיות חשמליות, טווח דומה, ביצועים דומים, שתיהן משפחתיות עם 5 מקומות.

זה אייפון וזה גלקסי.

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנקודת המבט שלי - אני צריך להסיע משפחה עם 5 נפשות ביום יום וטיולים פעם בשבוע.

יוניק - יותר גדול ומרווח, בעל טווח נסיעה גדול יותר מהטסלה.

אם היה לי 190 אש"ח לשים על רכב חדש, אין לי ספק שהיתי הולך על היוניק.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
מתחרה ועוד איך. אותו מחיר, שתיהן משפחתיות חשמליות, טווח דומה, ביצועים דומים, שתיהן משפחתיות עם 5 מקומות.
זה אייפון וזה גלקסי.

על פניו מלבד עניין ה7 מקומות בטסלה, איוניק 5 מתחרה במודל Y ולא ב-3.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...