Jump to content

Dan786

  • הודעות

    53
  • כאן מאז:

מוניטין

9 נייטרלי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אחראי פורום זאת מילה נרדפת לדוש? הייתי עונה לך ש4 נפשות, עם מזוודות פלוס אוהלים יכולים בקלות להגיע למשקל המרבי של הרכב הקטן. אבל האמת נראה שיותר מעניין אותך להיות גס לאנשים שאתה לא מכיר.
  2. אין בעיה. אבל שים לב שלא מעמיס מעבר למשקל המותר, כפי בצד הדלת.
  3. ישראל מזכירה יותר ויותר מדינות חשוכות מאשר מדינות מתקדמות. רכבי משטרה שמתאימים יותר לגסטפו.
  4. לפני יומיים הייתי אצל בפאנצריה עם שם טוב באזור המרכז. בקשתי סה"כ להצליב צמיגים. עוד לפני שנכנסתי ידעתי שינסו למכור לי צמיגים. אז הבחור הסתכל עליהם, עשה פרצוף חכם ואמר לי בביטחון שאני צריך להחליף צמיגים. כאשר הצמיגים בני שנתיים ועוד במצב טוב. ואחרי שאמרתי לו שאני יודע היטב מתי להחליף צמיגים אז החברה שלו עוד שרטו לי את הגאנטים עם המברגות. לך תוכיח עכשיו שהשריטות לא היו שם לפני שהם נגעו בהם. והכי בעיה שככה כל הפנצריות בארץ. לא פגשתי אחד שלא מנסה לשקר לך במצח נחושה.
  5. למה בכלל צריכה להיות בלימת מנוע ברכבים עם מנועי 1 ליטר?
  6. יש ניסיון מצד איגוד היבואנים לעשות כל מה שעולה בידם, על מנת למזער את ההצלחה של טסלה בארץ. יונדאי יכולים להשוות את הרכבים שלהם לטסלה וגם לפורשה. אבל זה לא יהפוך את יונדאי למתחרה שלהם. אם ורק אם, יונדאי היו מביאים רכב Genesis 5, באותו מחיר, אז היה אפשר להשוות בינייהם. עם זאת, סביר להניח שהיונדאי 5 מביאה איתה בשורה טובה. יודנאי או לא יונדאי, כמה שיותר רכבים חשמליים ככה יותר טוב לנו. אמנם אני בספק אם תג המחיר של היונדאי ישאר ככזה לארוך זמן. אחרי שהרכב יתפוס שוק, אז המחיר יטפס איתו בהתאם.
  7. בכתבה של אחד העיתונים - "מערכת חשמל סופר-מתקדמת במתח 800V - זהה לפורשה טייקן - תאפשר טעינה אולטרה מהירה" העיתונות של היום זה כמו פרסומות באתרי פורנו.
  8. נפל המזל שהשנה אני צריך להחליף את הרכב שלי. 3 שנות אחריות תמו ואיתן הרצון לקנות משהו חדש. פורד פוקוס עונה פיקס על הדרישות שלי, פלוס נראה נחמד ומחיר עוד יותר חמוד. עם קצת מיקוח אפשר להקבל הצעת מחיר מאד מפתה שלא משאיר הרבה מקום לדמיון. אז נשאלת השאלה, האם לקנות מיבואן רכב שזהה בכל בורג לרכב ליסינג? לעומת שאר היבואנים, אין הבדל באבזור בין ליסינג לבין הרכב שהסוכנות. כי רצו דלק מוטורס למכור רק לליסינג. ההבדלים במחירים אולי לא גדולים אבל קיימים. ולכן זאת דילמה. מעבר לכך שאני לא יודע אם המחירון יהיה אחרי 3 שנים. אשמח לתובנות חברי הפורום. אגב, לא ראיתי ביקורת של קארספורום של הרכב. האם לא היתה?
  9. המערכת אכן לא בנויה כעת לשימוש בתור תוספת אפטרמרקט.
  10. אם קיים באבזור של הדגם (איפה שהוא בעולם) בקרת שיוט אדפטיבית אז זה אפשרי. לא כלכך זול אבל אפשרי. אם בדגם לא קיים בכלל בקרת שיוט ( כמו במזדה 323 בשנתון 1998) אז זה לא אפשרי. מניסיון שלי, עדיף למכור ולקנות רכב עם בקרת שיוט אדפטיבית. כי זה פשוט יותר זול.
  11. Dan786

    נת"צ שנראה לא הגיוני

    אני חושב שצריך לפני הכל ( לפני שבונים, הורסים, חותמים) פשוט לפני הכל, זה לייעל את התחבורה הציבורית בישראל. לתכנן מערך ייעיל, מקצועי ונגיש של התחבורה הציבורית. הן במרכז והן בפרפרייה. תראה תוצאות מיידיות של ירידה במספר הרכבים, ירידה בגודש האוכלוסיה במרכז הארץ לטובת הפרפריה. רק אחרי זה אתה תוכל לראות, אבל באמת לראות מה מצב הכבישים ולבצע שינויים בתשתיות ועבודות בנייה מאסיביות. בנתיים הנת"צ זה כמו לשים פלסטר על גופה, לה קוראים תחבורה צבורית. ושמים מלא אבל מלא פלסטרים. רק שכלום לא עובד בנתיים. ואני אישית מהמר שגם עוד 10 שנים אתה לא תראה הבדל משמעותי.
  12. תברר עם עוד מומחים של PDR. אולי יהיו עוד דעות. אם אי אפשר לתקן בPDR אז עדיף לא לגעת. כל נסיון לתקן יעשה יותר נזק מתועלת.
  13. Dan786

    איבו 10

    תבדוק בקבוצות של מרוצים, מעריצי איבו וכו בפייסבוק. שם בטוח יקפצו מודעות למכירה. כי הרכב, נדיר כזה, לא יפורסם ביד 2 או פה. אין סיבה. אגב, אם יש לך סביב ה200אש"ח ואתה רוצה ספציפית איבו, אז ייבוא אישי מאירופה גם אופציה.
  14. Dan786

    נת"צ שנראה לא הגיוני

    זאת בדיוק הבעיה. יש לך אלפי אנשים שצריכים להגיע למקום העבודה ורק למספר זעום של אנשים יש נתיב ריק להגיע לעבודה. וזאת כאשר כולם משלמים מיסים, אגרות עשרות אלפי שח בשביל להשתמש בדרך בדיוק כמוך. לכן עולה השאלה, אם אלפי אנשים לא מסוגלים להסיעה 3 אנשים איתם לעבודה, אז האם זה מצדיק בניית נת"צים במחיר של מיליארידי ש"ח עבור קומץ אנשים שכן מסוגל? כמובן שהבקורת מופנת לממשלה ולא אליך.
  15. לדעתי פות"ש אינו מתייחס לעובדה כי בישראל, הצורך ברכב פרטי נובע בעיקר מהעובדה שאין תחבורה ציבורית תקינה ובריאה. ונוסף על כך התחבורה הציבורית שכן קיימת לא פועלת בשבת. כמו שאמרו לפני יותר מ30 שנה- מי שרוצה לנסוע בשבת, אז שיקנה רכב. כך גם היום. אתה יכול להעלות את מחיר הרכב, את מחיר הדלק, אבל מי שצריך רכב יסע ברכב. אגב, אני גם חושב שרכב חשמלי לא יותר יקר מרכב בנזין- טסלה עולה 180K ש"ח. תוריד את עלות הדלק, הטיפולים והתחזוקה ותקבל מחיר שווה או קרוב למחירה של משפחתית בעלות של סביב ה140K ש"ח.
×
×
  • תוכן חדש...