Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו לסופר ובחזרה - הונדה סיויק 1.6 אוט' 2002


vadim6385
שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 229
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יכולת לחתוך את הרצועה של המדחס ולהגיע למוסך בנסיעה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לא אמור להיות איזה מנגנון בטיחות שמגן על המדחס במקרים כאלה? אני יודע שהרבה רכבים יש חיישן לחץ גז שמונע מהמדחס להיכנס לפעולה כשאין גז כדי לא להרוס אותו.

בכל אופן זה שטויות. האוטו יכול לנסוע גם בלי מזגן. אם אתה מרגיש שהמזגן מפסיק לקרר באמצע הנסיעה פשוט תכבה אותו, כדי למנוע נזק. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקלנסווה היה עולה חצי.
אבל יש עניין של מיקום, נוחות..כמו שאני משלם 300 וקצת להוט השודדים, ואני מודע לזה ששודדים אותי, אבל זה נח, אני והילדים רגילים לממשק, לתכנים, וכו'..

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, SlowRide כתב:

לא אמור להיות איזה מנגנון בטיחות שמגן על המדחס במקרים כאלה? אני יודע שהרבה רכבים יש חיישן לחץ גז שמונע מהמדחס להיכנס לפעולה כשאין גז כדי לא להרוס אותו.

בכל אופן זה שטויות. האוטו יכול לנסוע גם בלי מזגן. אם אתה מרגיש שהמזגן מפסיק לקרר באמצע הנסיעה פשוט תכבה אותו, כדי למנוע נזק. 

היה גז והוא כיבה את המזגן.

המדחס נתפס פיזית ככה שהוא מפריע למנוע להסתובב.

לכן צריך לחתוך/לפרק את הרצועה שלו כדי שהוא לא חפריע למנוע להסתובב.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במונדאו או בקסארה כזה סיפור הוא גזר דין מוות למכונית, ומכאן ואילך גם לכל התוצרת הצרפתית או האמריקנית

 

אבל יפני?

 

עזוב אחי, בלאי טבעי

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר ברצועה אחת על הכל ביחד. אם היא נקרעת אין טעינה ואין משאבת מים. הרכב לא יכול להמשיך לנסוע.

בזמנו זה היה המחלה שלהם. פולי מדחס. ומדחס. כנראה שאצלך זה שרד עד עכשיו.

מבחינת עלויות תיקון שדדו אותך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אמור להיות איזה מנגנון בטיחות שמגן על המדחס במקרים כאלה? אני יודע שהרבה רכבים יש חיישן לחץ גז שמונע מהמדחס להיכנס לפעולה כשאין גז כדי לא להרוס אותו.

בכל אופן זה שטויות. האוטו יכול לנסוע גם בלי מזגן. אם אתה מרגיש שהמזגן מפסיק לקרר באמצע הנסיעה פשוט תכבה אותו, כדי למנוע נזק. 

אמור, ברכבים חדשים יותר. לא כזה שתוכנן בסוף שנות ה90...

אצלי בפיאסטה נגיד, איזה גאון מילא 680 גרם במערכת עם 390... המדחס התנתק בימים חמים מהלחץ הגבוה... למזלי לא קרה כלום כי אחרי 3 4 פעמים שהאישה התלוננה החלטתי לחבר סורק ולקרוא נתונים מהחיישנים, ומיד למחרת נסעתי למזגניסט נורמלי לעשות ואקום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הרכב שלי תוכנן הרבה לפני שנות ה90 ויש לו מנגנון כזה. זה בסך הכל חיישן על האקומולטור שמנתק את המדחס כשאין מספיק גז אבל זה לא היה המקרה של וואדים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם קיים אצל ואדים.

יש חיישן טמפ שמשאיר את המדחס עובד עד טמפ מסויימת ונכבה כשיורד ממנה.

ויש חיישן לחץ שיש לו תחום עליון ותחתון שבחריגה מהם הוא מכבה מדחס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Potato כתב:

הייתי מוותר על המוסך המורשה והולך לקלנסוואה לעשלות את התיקונים.

ייצא לך יותר זול כמעט בטוח.

 

בטוח שייצא יותר זול.

 

השאלה איזה עבודה הם יעשו. כבר הייתי בסרט הזה עם המכוניות הקודמות שלי. אתה מתקן בזול, ואז צריך להיכנס כל שני וחמישי למוסך בגלל העבודה המגעילה שעשו או חלקים מעליאקספרס ששמו.

 

זה כמו בשירשור של בוקי - מחליטים שלא צריך להשקיע באוטו ישן, ואז איכות הטיפולים מחרבנת אותו עוד יותר.

 

הרכב הזה טופל כל חייו במורשה, אולי זאת אחת הסיבות שהוא עדיין מניע בנגיעה אחרי עמידה של כמה ימים (הסיבה השניה שזה הונדה), ונוסע ממש יפה.

 

לפני 9 שעות, amosbmw כתב:

יכולת לחתוך את הרצועה של המדחס ולהגיע למוסך בנסיעה.

 

ואז לעלות התיקון הייתה נוספת גם רצועת אביזרים, ופוטנציאלית מצבר.

 

גרר יותר זול (במיוחד כשיש ביטוח גרירה).

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם רצועת המדחס מפעילה בנוסף משאבת מים או אלטרנטור אז כמובן אי אפשר לוותר עליה.

אישית אני מעדיף לשלם 30 שח על רצועה חדשה במקום לקטוע טיול רחוק מהבית ולחכות לגרר.

נסעתי לאילת עם מכוניות בגיל כמעט פי 2 משלך..

ואני בהחלט מכיר מצבים של מדחס תפוס.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, avargel כתב:

במונדאו או בקסארה כזה סיפור הוא גזר דין מוות למכונית, ומכאן ואילך גם לכל התוצרת הצרפתית או האמריקנית

 

אבל יפני?

 

עזוב אחי, בלאי טבעי

 

לא חושב שמישהו היה גוזר מוות על דברים כאלה ברכב בן 18 עם 230 אלף, גם לא צרפתי או אמריקאי. 

 

כשדברים בהוצאה כזאת מתרחשים ברכבים בני 5-6 עם פחות מחצי מהקילומטראז, זה כבר סיפור אחר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, vadim6385 כתב:

 

בטוח שייצא יותר זול.

 

השאלה איזה עבודה הם יעשו. כבר הייתי בסרט הזה עם המכוניות הקודמות שלי. אתה מתקן בזול, ואז צריך להיכנס כל שני וחמישי למוסך בגלל העבודה המגעילה שעשו או חלקים מעליאקספרס ששמו.

 

זה כמו בשירשור של בוקי - מחליטים שלא צריך להשקיע באוטו ישן, ואז איכות הטיפולים מחרבנת אותו עוד יותר.

 

הרכב הזה טופל כל חייו במורשה, אולי זאת אחת הסיבות שהוא עדיין מניע בנגיעה אחרי עמידה של כמה ימים (הסיבה השניה שזה הונדה), ונוסע ממש יפה.

הרכב הזה פשוט יחסית וגם היה יחסית נפוץ.

אם אבחנת נכון את התקלה התיקון לא מסובך מידי.

 

אם אתה מאמין שהכסף שאתה שורף על זה שרשום על הקבלה "מוסך מורשה" מועיל במשהו,תהנה.

  • רעיון טוב! 3

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם רצועת המדחס מפעילה בנוסף משאבת מים או אלטרנטור אז כמובן אי אפשר לוותר עליה.
אישית אני מעדיף לשלם 30 שח על רצועה חדשה במקום לקטוע טיול רחוק מהבית ולחכות לגרר.
 
בדגם המדובר הרצועה מפעילה את המדחס ואת האלטרנטור בלבד. 
 
הבעיה בנסיעה ללא הרצועה היא אחרת, יש הגה כוח חשמלי שלא יפעל אם אין מתח טעינה מסויים (נגיד 13 וולט, לא יודע בדיוק מה הסף). לא ממליץ לנסוע ללא הגה כוח. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...