Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו לסופר ובחזרה - הונדה סיויק 1.6 אוט' 2002


vadim6385
שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההגבהה של המושב פורקה.

 

כמו שתיארתי לעצמי, זה בדיוק דקה עבודה, ושיפור עצום בנוחות ישיבה.

 

הבעלים הקודם הגביה את החלק האחורי של המושב באיזה 5 ס"מ, כנראה כדי שיהיה לו נוח להיכנס ולצאת (בן אדם מבוגר). אני לא יכולתי לנסוע ככה, כי עם ה1.86/125 שלי אני נתקע עם הראש בתקרה אפילו כשהמושב מכוון אחורה ולמטה כמה שאפשר.

 

המושבים אפילו יותר נוחים של איוניק, פריוס וקורולה הרבה יותר חדשות, כמעט ברמה של אוטו אירופאי. המושב סוג של מחבק אותך, מצד אחד רך, מצד שני תמיכה צידית טובה, משהו שקיים גם בהונדות יותר חדשות, נקודה לזכות הונדה.

 

גם הבידוד רעשים סבבה לגמרי. באתי בלי ציפיות, אבל הפתיע אותי לטובה. חבר שהייתה לו כזאת 2004, אמר לי פעם שזה מרגיש כמו אוטו אירופאי, עכשיו אני מבין למה. הרכב מרגיש מוצק ומאסיבי על הכביש, דומה לפז׳ו 307 או סיטרואן C4 דור ראשון.

 

בדגם הזה יש הגה עם תגבור חשמלי, אז הוא פחות מתקשר, אבל כל עוד ההגה מגיב כמו שצריך, ונוסע לאן שאני רוצה שהוא ייסע, פחות אכפת לי איך הוא מתקשר. דומה להגה של קורולה מ2013-2018 בסך הכל, רק שלא מתכוונן לעומק.

 

למצערת (עדיין מכנית) ולבלמים יש תגובה טובה.

 

גיר אוטומטי עובד בסדר בסך הכל.

אוטו בן 18, אז זה שהוא עובד ולא מקפיץ ולא מחליק בהחלפת הילוך, כבר טוב. מדיד שמן לא מצאתי אצלו, אולי לא הסתכלתי טוב.

 

הונדה בדור הזה אולי הורידו את ההספק של המנוע, (מ127 כ"ס ל110) שמו מתלים פשוטים וזולים יותר, והפכו את העיצוב לאנמי (יצרו את "הקורולה של הונדה"), אבל שיפרו איכות חומרים ביחס לדור הקודם (יצא לי לנסוע גם בו מתישהו).

 

הרכב מאוד שמור, והמושבים במצב די חדש, וחוץ מהקטע של ההגבהה שהורדתי, הם לא מרגישים כאילו הם עוד שניה מתפוררים. המנגנון במצב טוב, הספוגים עדיין שומרים על הצורה שלהם.

הריפוד והשטיחים דורשים קצת ניקוי, אבל בסך הכל נעים להיות ברכב.

 

כרגע אני הולך להעמיד את הרכב לכמה שבועות, אולי חודש-חודשיים, עד שאחזיר את הליסינג לעבודה.

 

תודה לכולם על העצות.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 229
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 39 דקות, vadim6385 כתב:

המושבים אפילו יותר נוחים של ... פריוס וקורולה הרבה יותר חדשות,

לא התנסתי באיוניק

אבל לגבי ה2 האחרות זה לא קשה... המושב בסוזוקי סלריו של אחותי יותר נוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקורולה יש את המשענת ראש שמוטת קדימה בזווית לא נוחה, וגרמה לי לזה שהיה נתפס לי הצוואר כל הזמן.

פלוס יש לקורולה קטע שההגה לא זז מספיק אחורה, שזה לא נוח לאנשים גבוהים.

 

בפריוס דור 3 המושב סתם לא נוח, בדור 4 הוא זהה לזה של קורולה דור קודם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, ABSULUTT כתב:

היא ממש לא חסכונית בדלק, ביום טוב היא עושה 1 ל-10, בדר''כ יותר גרוע. רכב כבד, מנוע חלש, צריך ללחוץ שיזוז. עם מזגן בכלל לוקח חצי כוח מהמנוע.

 

הרכב ביציאה מהמקום זריז מרכבים מודרניים וחזקים ממנו בהרבה מה שמייצר תחושה קלילה מאוד בעיר. והיא ממש לא גרועה בצריכת דלק משהו כמו 1/13 בנסיעה משולבת שזה נהדר עבור מנוע מיושן כזה

 

כרפרנס לB4 ולC4 פיקאסו שתיהן עם 165 כ"ס. היא מרגישה זריזה יותר במהירות עירונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, vadim6385 כתב:

מדיד שמן לא מצאתי אצלו, אולי לא הסתכלתי טוב.

בהונדה בשונה מכל רכב אחר, כשאתה עומד מול המנוע הגיר משמאל, לא מימין.

 

תסתכל מצד שמאל של המנוע, יותר פנימה ולמטה, יש מדיד שיוצא מהגיר. 

זה ברווח שבין הרזונטור יניקה לבין פילטר אוויר משמאל לפילטר, מתחת לכבל גז בערך.

9.jpg.3717d16cabba1971c86118eb2e33aecf.thumb.jpg.d9337b23f8ea28e6fbcfd06c7ccdf98d.jpg

 

 

גם בשונה מכל רכב אחר, בדיקת שמן גיר מתבצעת עם מנוע כבוי. אחרי נסיעה כשהשמן בטמפ' עבודה מחנה במשטח ישר, שם פארקינג, מכבה ותוך 90 שניות בודק שמן גיר. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

עדכון

 

לפני זמן מה (בעצם איך שקניתי את הרכב) גיליתי שיש רעידות בנסיעה מעל 100 קמ"ש, פלוס הרכב מרגיש לא יציב במהירות גבוהה (100-120).

בנוסף, מרגישים קליקים בפניה שמאלה (בעיקר).

 

עשיתי איזון גלגלים מקדימה - לא עזר.

 

עכשיו שהתפנה לי קצת זמן, הלכתי למוסך לבדוק את הנושא. בנוסף לצמיגים שנראים יבשים, ואחליף בהזדמנות הקרובה, התגלו הדברים הבאים:

 

תושבת מנוע קדמית קרועה

חופש בתפוח הגה צד ימין

חופש בבול ג'וינט ימין

 

הבול ג'וינט כבר הוחלף בטיפול הקודם לפני חמישה חודשים, ועכשיו הוחלף שוב ללא חיוב (במסגרת רצון טוב של המוסך).

 

הוחלפו תושבת מנוע ותפוח הגה. בנוסף עשו שימון למסרק הגה.

 

עלות חלקים + עבודות + מע"מ - 850 ש"ח.

 

חוץ מזה - שקט תעשייתי.

 

נשאר רק להחליף צמיגים, ומקווה לשקט עד הטסט (שיהיה באוקטובר).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפוח הגה ובולג'וינט זה אותו חלק.. אלא אם מדובר בבולג'וינט של המשולש, מה שאני בספק שעליו דיברת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאמרו לי זה הבולג׳וינט של המשולש.

 

הוחלף בפעם קודמת, עכשיו הוחלף שוב.

 

התפוח הגה שמדובר עליו זה tie rod end. מסתבר שבהונדה אפשר להחליף כל חלק בנפרד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדגם הזה זה מתלה קדמי דאבל ווישבון ולא מקפרסון אם אני זוכר נכון, מה שאומר שיש שני 'משולשים' בכל צד ולכל אחד מהם יש בולג'וינט.
אולי אני מתבלבל וזה רק בדגמים של שנות ה90 ככה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שם רק משולש אחד.

בד"כ ברוב הרכבים המשפחתיים+ אפשר להחליף בולג'וינט של המשולש.

https://knufia.org/הונדה-סיוויק-2004-פירוק-משולשים/

כתבתי פה מדריך ממש על המשולשים של הסיווויק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, shellcase כתב:

בדגם הזה זה מתלה קדמי דאבל ווישבון ולא מקפרסון אם אני זוכר נכון, מה שאומר שיש שני 'משולשים' בכל צד ולכל אחד מהם יש בולג'וינט.
אולי אני מתבלבל וזה רק בדגמים של שנות ה90 ככה?

לא, בדיוק בדור המדובר הונדה עיצבנו את כל המעריצים ועברו למקפרסון רגיל. המתלה שאתה מדבר עליו היה עד הדור ששווק עד שנת 2000.

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כדי כדי שלא תיכנס לפניות מהר מדי. סוג של פרוטו ESP, שמייצר תת היגוי בפניות.

 

גם קורולה זה ככה, והדגם הזה הוא הקורולה של הונדה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים - סבבה לגמרי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...