Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו לסופר ובחזרה - הונדה סיויק 1.6 אוט' 2002


vadim6385
שימו לב! השרשור הזה בן 908 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבל, כי צבע מטאלי בשמש צריך הגנה מינימלית. גם הפנסים הראשיים, אגב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 229
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני איתך.
אצלי הרכב נשטף רק בחורף, כשיורד גשם..
ופעם/פעמיים בשנה שואב בפנים עם הדייסון.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שקנה את פותח השרשור וגרם לו לרכוש את הרכב, זה המצב השמור שלו.
באותה מידה רכב עם 230 אלף קילומטרים יכול להיות במצב גמור או לפחות להרוג כל חשק לנסוע בו.
אז בעוד שנתיים הדבר לא ישתנה .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, vladclar כתב:

דווקא ברכב מ 2002 במצב שמור קוסמטית כדאי להשקיע קצת בטיפול החיצוני, במיוחד בצבע מטאלי.
לא חייבים להשתגע וללקק את הרכב כל יום שעות וליישם ציפויים יקרים.
רחיצה ידנית + איטום / ווקס נוזליים ( בשביל עצלנים ) פעם בשבוע - שבועיים. Sonax BSD מהום סנטר ב 50₪ לבקבוק יספק את הסחורה.
 

זה לא להשתגע?

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא להשתגע?
חצי שעה בשבועיים?
לדעתי לא.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, vladclar כתב:

חצי שעה בשבועיים?
לדעתי לא.

דחוף את הרכב למכונת שטיפה פעם בשבועיים...

לפני 24 דקות, dotan123 כתב:

איטום / ווקס נוזליים ( בשביל עצלנים ) פעם בשבוע - שבועיים.

לטובת אלו שבאמת הפאן החיצוני לא מעניין אותם, תוכל להסביר במה מדובר? אולי יבוא יום ויהיה לי רכב שערכו יהיה יותר מ-25K במקרה הטוב ובאמת אעשה את זה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, vladclar כתב:

מה שקנה את פותח השרשור וגרם לו לרכוש את הרכב, זה המצב השמור שלו.
באותה מידה רכב עם 230 אלף קילומטרים יכול להיות במצב גמור או לפחות להרוג כל חשק לנסוע בו.
אז בעוד שנתיים הדבר לא ישתנה .

 

זה רכב שמטרתו להיות רכב ליום יום, זה לא פרוייקט שחזור או שיפוץ.

 

אין לי ממש כוונה לשמר אותו לדורות הבאים.

סביר להניח שהרכב גם יושבת אם תתגלה תקלה במנוע/גיר, או יימכר למרבה במחיר ברגע שלא יהיה בו צורך יותר.

 

לי חשוב שיהיה נעים לנסוע בתוך הרכב, לא איך הוא ייראה מבחוץ.

 

ד"א, לגבי בתוך הרכב.

 

אני מכוון את מושב הנהג אחורה ולמטה כמה שאפשר (כמה שיותר נמוך). ברכב הזה ניסיתי לעשות את זה, אבל יש לי עדיין תחושה כאילו אני תקוע עם הראש בתקרה. ישבתי בהונדה דומה היום, ושם היה הכל תקין.

 

ז"א אצלי המושב כאילו לא יורד למטה עד הסוף.

מה זה יכול להיות? מישהו מכיר את התופעה? איך אפשר לסדר?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש,

הרכב נראה מעולה ולא רק ביחס לגילו! 

פנים הרכב במצב מצויין - ריפוד מקורי במצב מצויין.

לדעתי תנסה לשמור על הצבע כמה שיותר בעזרת שטיפה ידנית ויישום ווקס פעם בחצי שנה. הונדות נוטות לדהות עם הזמן וזה בהחלט יכול לעכב את התופעה.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, vadim6385 כתב:

היום הכנסתי את האוטו ליישור קו כולל החלפת שמן, פילטרים, פלאגים, טיימינג ומחזירי שמן ,רצועת אביזרים, אישור בלמים וטסט.

 

עשית לבד או במוסך?

כמה עולה טיפול כזה סה"כ?

נראה יופי של רכב סה"כ, תתחדש

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה מראה לתרבות המוטורית בישראל. 

 

הונדה 2002 1.6 

 

לא טורבו

לא סבורט

לא משוברת

 

ו 5 עמודים תגובות!!!

 

כנראה שהקורונה באמת פגעה בכלכלה.

 

(נכתב בהומור אחלה רכב)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, vladclar כתב:

הכי טוב זה כיסוי עור בתפירה, אבל זה יקר.

https://www.ebay.com/itm/Universal-DIY-Beige-Genuine-Leather-Car-Steering-Wheel-Cover-Case-Needles-Thread/254000595213?fits=Year%3A2002|Model%3ACivic&epid=0&hash=item3b239d810d:g:arEAAOSwWSlb~LFD

לא זה לא.
האיכותיים עולים 150 ש"ח, אבל הוא יסתדר לא רע גם עם סיני בסיסי ב30.
חצי שעה-שעה לשבת באוטו במזגן ולתפור אותו ויש לך הגה כמו חדש.
רק להזמין בקוטר הנכון.
לאיכותיים ממליץ לחפש את mrsteering

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנחש שהוא לא יישב לבד לתפור את הכיסוי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Michazzz כתב:

עשית לבד או במוסך?

כמה עולה טיפול כזה סה"כ?

נראה יופי של רכב סה"כ, תתחדש

 

הטיפול נעשה במוסך מורשה הונדה - רקורד כפר סבא. הרכב טופל שם קודם, והעדפתי להמשיך את הרצף לבינתיים.

 

מחיר היישור קו - כ-4000 ש"ח. זה קרוב לשני שליש ממחיר הרכב, אני יודע, אבל בהתחשב בכמות העבודה שנעשתה, זה סביר לדעתי, בהתחשב בעובדה שמדובר במוסך יבואן וחלקים מקוריים.

 

יכול להיות שבמוסך כללי זה היה פחות, אבל הרושם שקיבלתי שמחירים שלהם לא כאלה שונים ממוסכים כלליים.

 

להחליף את כל זה לבד - אין לי לא ידע, לא כלים, לא מקום ולא זמן. סיכוי טוב שהייתי גם עושה נזק בדרך.

 

מה שכן, כמעט חצי מהסכום היה עבור עבודה, במיוחד בדברים של היגוי, איפה שאפשר להרוג שעות על החלפת גומיה או מיסב שעולים גרושים.

 

מה הוחלף:

 

א) שמן, פילטר שמן, פילטר אוויר, טבעת אטימה לפקק

ב) פלאגים

ג) רצועת טיימינג, רצועת מדחס.

ד) מחזיר שמן פולי מנוע קדמי, מחזיר שמן קמשפט, אטם מכסה שסתומים (היו הזעות שמן במנוע).

ה) שני ball joints בגלגלים הקדמיים ותפוח הגה, היה קצת חופשים בגלגלים ובהגה (גם אם זה לא רציני, אני מעדיף שלא לשחק עם דברים כמו היגוי ובלימה).

 

לפני שעתיים, vladclar כתב:

אני מנחש שהוא לא יישב לבד לתפור את הכיסוי.

 

השאלה עד כמה זה מורכב, ובכמה עבודת נמלים זה כרוך (אף פעם לא עשיתי).

 

הידע שלי בתפירה מסתכם בלתפור כפתור לחולצה.

 

עריכה - נשמע כמו פרוייקט מתאים לריפוי בעיסוק. אשקול בחיוב להכניס אותו לqueue אחרי סידורי מערכת שמע באוטו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קראתי את כל התגובות, אבל בגלל שהיה לי רכב כזה כמה שנים אז אני בכל זאת אגיב.

 

שלי היתה שנת 2004, ז''א מהמודלים אשר ייצרו בטורקיה. הבתי מנורות, קליפסים ועוד כמה חלקי פלסטיקה היו באיכות מאד נמוכה. נשברים בקלות והכל מרגיש זול וחלש (נניח פתחי האיורור של המזגן היו זזים מעצמם) 

 

* הרכב מרגיש הרבה יותר מודרני מהשנה שלו ושייך לתקופה שלהונדה הייתה עדיין עליונות יחסית על המתחרות שלה מהמזרח. אני זוכר שנהגתי במקביל על מזדה 323 שהייתה מרגישה לי כמו קולנועית ביחס להונדה.

 

* צריכת דלק סבירה וביצועים טובים יחסית לקטגוריה.

 

המתחרה העיקרית שלה באותה תקופה היתה הקורולה.

 

לדעתי, המכוניות הישנות של היום אלו לא המכוניות הישנות של פעם. פעם שהיית קונה רכב ישן משנות ה 90 נניח, הפשטות והעדר טכנולוגיה הם היו הגורם לאמינות ולשרידות שלו.

 

היצרנים בתחילת שנות ה- 00 לדעתי התחילו בתהליכים של חיסכון ביחד עם מרוץ חימוש של טכנולוגיה ונוסיף לזה את התקנות שנהיה מחמירות יותר, הן בצרכי הבטיחות והן בצרכי זיהום האויר והחיסכון - דבר אשר לדעתי פגם באמינות של הרכבים באותם השנים.

 

לצורך שלך הייתי מוסיף עוד טיפה וקונה איזה אלטו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 908 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...