Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו לסופר ובחזרה - הונדה סיויק 1.6 אוט' 2002


vadim6385
שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נתקלתי בשרשור הזה במקרה. זה מדהים אבל אני בדיוק באותו המצב שלך (רכב שני בבית לנסיעה לעבודה וחזרה פעמיים בשבוע, 32 ק"מ בשבוע), אין הצדקה לרכב חברה ומתלבט בין העלויות השונות של ליסינג, ליסינג תפעולי פרטי ורכישה של רכב משומש. 

 

שמתי את כל הנתונים באקסל ואני עדיין מתלבט כי אין החלטה מושלמת, לכל בחירה יש את היתרונות והחסרונות שלה. גם לרכישת רכב משומש יש את נושא עלויות התפעול שמתווספות להוצאה הכללית. 

 

אני נוטה כרגע לרכוש רכב משומש בתקציב של עד 30,000, כמו למשל טויוטה אוריס היברידית או פורד מונדיאו אקובוסט טיטניום.. 

 

הבעיה הכי גדולה היא שאני חובב רכב וקשה לי לרכוש רכב אפור ומשעמם, הייתי מת לקנות למשל אלפא רומיאו 159 1.75 ידנית אבל... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 229
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שים לב שבמונדיאו אקובוסט סכום הרכישה הוא רק המקדמה...[emoji2957]

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה חובב רכב אל תשתמש באקסל כדי לבחור רכב אחרת ייצא לך קיה פיקנטו..

תבחר רכב מעניין ומשומש מהלב. באקסל תשתמש אחר כך כדי לתעד את הטיפולים.

  • אהבתי 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 3

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או לחילופין כן תשתמש באקסל, אבל תגיד לעצמך "כמה אני מוכן לשלם יותר בחודש/חצי שנה/שנה על מנת לנסוע ברכב שמעניין אותי?" ואם הסכום יהיה תואם פחות או יותר למציאות, אז לך על זה. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לקנות אוריס היברידית, שזה הרכב הכי משעמם בעולם, בשביל נסועה של 2000 קמ בשנה? )לפי מה שכתבת)

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, EliC25 כתב:

למה לקנות אוריס היברידית, שזה הרכב הכי משעמם בעולם, בשביל נסועה של 2000 קמ בשנה? )לפי מה שכתבת)

 

בגלל שטויוטה = 0 תקלות בד"כ (עד שנהרסת הסוללה לפחות) וגם חיסכון בדלק, מרחב למשפחה אם צריך רכב גדול יותר. 

 

אני לא רוצה לגנוב את הספוטלייט מפותח האשכול אפתח אשכול חדש, יש המון אנשים במצב הזה כשהקורונה שינתה את הרגלי העבודה למוטה בית. אולי זה יתן קצת תשובות למתלבטים :)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע חזרתי מטיול בערבה (ישנו בפראן) בין 3 ימים,

אחד החברה נוסע בגטס 2008 עם 250000 ק"מ, עוברת טיפול פעם בשנה בלבד,

נוסעת מצויין, מבקרת באילץ.פעמיים בשנה לפחות, בצפון ובכלל שימוש יומיומי ממושך.

לא רואה שום סיבה למה לא לנסוע עם הרכבים הישנים לכל מקום בארץ. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, llaavvii כתב:

לא רואה שום סיבה למה לא לנסוע עם הרכבים הישנים לכל מקום בארץ.

חבר של אבא שלי נוסע לצפון 3 פעמים בשבוע על קורולה 2001, 0 תקלות.. כמובן שיש את ענין בדיקת מים ושמן תכוף יותר, וזהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרתי כבר מספר פעמים, בנסיעות בינעירוניות הרכב בהכרח עובד פחות קשה, לכן רכבים שזה תוואי הנסיעה שלהם גם ישרדו טוב יותר.

אני רואה את זה על עצמי, הייתי עובד כל יום בעיר אחרת, יוצא ב3-5 בבוקר לעבודה, כביש ריק, טיפולים שוטפים ועוד איזה בלאי טבעי ביניהם.

עכשיו, נוסע כמעט רק בעיר, כל יום עשרות באמפרים, עצירות, האצות, סיבובי הגה, בקושי 8 אלף בשנה ואני מרגיש שהרכב הזדקן ב3 שנים.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, EliC25 כתב:

אמרתי כבר מספר פעמים, בנסיעות בינעירוניות הרכב בהכרח עובד פחות קשה, לכן רכבים שזה תוואי הנסיעה שלהם גם ישרדו טוב יותר.

אני רואה את זה על עצמי, הייתי עובד כל יום בעיר אחרת, יוצא ב3-5 בבוקר לעבודה, כביש ריק, טיפולים שוטפים ועוד איזה בלאי טבעי ביניהם.

עכשיו, נוסע כמעט רק בעיר, כל יום עשרות באמפרים, עצירות, האצות, סיבובי הגה, בקושי 8 אלף בשנה ואני מרגיש שהרכב הזדקן ב3 שנים.

הרכב בסדר,זה אתה הזדקנת.

  • מבאס 1
  • מעניין 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.3.2021 בשעה 23:01, avargel כתב:

במונדאו או בקסארה כזה סיפור הוא גזר דין מוות למכונית, ומכאן ואילך גם לכל התוצרת הצרפתית או האמריקנית

 

אבל יפני?

 

עזוב אחי, בלאי טבעי

 

עם צרפתיות הגזר דין מוות מגיע בגלל שעולה טון כסף לתקן כל דבר, בגלל איך שהן בנויות, ואתה לא יכול לדעת מאיפה תבוא התקלה הבאה.

 

חוץ מזה, ליפניות וגרמניות ישנות (מניח גם צרפתיות מהתקופה של פג׳ו 504) יש את היכולת לנסוע גם כשהרכב לא לגמרי תקין, העיקר להביא אותך ליעד.

 

במקרה של הסיויק שלי, היא עדיין הביאה אותי קרוב לבית, עד שהאוטו מת לגמרי.

 

עם רכב צרפוקאי - סיכוי טוב שהייתי נתקע בכביש הערבה/עליות של ים המלח, ועם עלות תיקון צפויה, שהיה עדיף כבר לפרק את הלוחיות רישוי ולתת לבדואים לגלח את האוטו.

 

 

בתאריך 30.3.2021 בשעה 22:13, Potato כתב:

הייתי מוותר על המוסך המורשה והולך לקלנסוואה לעשלות את התיקונים.

ייצא לך יותר זול כמעט בטוח.

 

יותר זול, לא בהרבה. אז במקום 3200 היה עולה 2800, עם איכות עבודה לא ברורה, ומדחס מפירוק, שמצבו לא ידוע. פה לפחות אני יודע שהם עושים עבודה טובה.

 

בנוסף יש את העניין של שוב פעם להזמין גרר (הפעם על חשבוני, כי לא הביטוח לא גורר פעמיים על אותה תקלה).

 

גם בקלנסואה יש את יוקר המחיה, וגם שם מוסכניקים רוצים לשים אוכל במקרר, דלק בטנק ולשלוח את הילדים לאוניברסיטה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, vadim6385 כתב:

יותר זול, לא בהרבה. אז במקום 3200 היה עולה 2800, עם איכות עבודה לא ברורה, ומדחס מפירוק, שמצבו לא ידוע. פה לפחות אני יודע שהם עושים עבודה טובה.

 

בנוסף יש את העניין של שוב פעם להזמין גרר (הפעם על חשבוני, כי לא הביטוח לא גורר פעמיים על אותה תקלה).

אלה עבודות פשוטות,

צריך להיות מוכשר בשביל לעשות אותן גרוע.

 

אם אין לך מה לעשות עם 500 שקל וזה מה שעושה לך טוב,מי אני שאגיד לך משהו?

לפני 11 דקות, vadim6385 כתב:

 

גם בקלנסואה יש את יוקר המחיה, וגם שם מוסכניקים רוצים לשים אוכל במקרר, דלק בטנק ולשלוח את הילדים לאוניברסיטה.

 

ועדיין.

500 שקל הבדל זה לא זניח.

 

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בלמים, פילטר שמן, ופירוק מצערת אלו עבודות פשוטות ועדיין יש "בועלי" מקצוע שמחרבנים את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתי האישית, שתלוי במה מדובר. אם זה למשל תיקון פנצ'ר- ערבי חאפר לוקח 15, יהודי מורשה לוקח 40.. וזה רק להמחשה.  פחחות וצבע למה שלא ניתן לערבי לא מורשה... לי עלה 800 ש"ח בכפר ערבי כאשר אצל יהודי היה בטוח עולה 2500 מינימום ( החלפת טמבון אחורי, צביעת כל התא מטען, סתימת חורי פח אחרי תאונה). לעומת זאת החלפת מנוע למשל לא נעשה שם, וכן לא חלקים פנימיים, וכו' כו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, vadim6385 כתב:

 

עם צרפתיות הגזר דין מוות מגיע בגלל שעולה טון כסף לתקן כל דבר, בגלל איך שהן בנויות, ואתה לא יכול לדעת מאיפה תבוא התקלה הבאה.

 

חוץ מזה, ליפניות וגרמניות ישנות (מניח גם צרפתיות מהתקופה של פג׳ו 504) יש את היכולת לנסוע גם כשהרכב לא לגמרי תקין, העיקר להביא אותך ליעד.

 

במקרה של הסיויק שלי, היא עדיין הביאה אותי קרוב לבית, עד שהאוטו מת לגמרי.

 

עם רכב צרפוקאי - סיכוי טוב שהייתי נתקע בכביש הערבה/עליות של ים המלח, ועם עלות תיקון צפויה, שהיה עדיף כבר לפרק את הלוחיות רישוי ולתת לבדואים לגלח את האוטו.

 

 

 

יותר זול, לא בהרבה. אז במקום 3200 היה עולה 2800, עם איכות עבודה לא ברורה, ומדחס מפירוק, שמצבו לא ידוע. פה לפחות אני יודע שהם עושים עבודה טובה.

 

בנוסף יש את העניין של שוב פעם להזמין גרר (הפעם על חשבוני, כי לא הביטוח לא גורר פעמיים על אותה תקלה).

 

גם בקלנסואה יש את יוקר המחיה, וגם שם מוסכניקים רוצים לשים אוכל במקרר, דלק בטנק ולשלוח את הילדים לאוניברסיטה.

 עוד דוגמה לשרידותה המופתית של הסטיגמה ונגזרותיה. אוטו צרפתי נתקע, אוטו יפני משתעל אולי, מגמגם אולי, אבל אין מצב שלא יביא אותך הביתה בשלום. ואגב מדחס בהונדה, לי כפי שכבר כתבתי פעם יש וואגית שעלתה על הכביש ביולי 2000 ( דגם 2001 ), המזגן עובד מהיום הראשון ועד היום 21 שנים ו 220K ק"מ אח"כ בלי שום ציוץ ושום מדחס שנתקע או משהו. ועדיין אני לא מספר לכולי עלמא שזה בזכות מוצאו הגרמני או מסיבה אחרת, כי זה פשוט לא נכון, בדיוק כפי שהצורך בהחלפת מדחס מזגן בהונדה ומנגד ההכרזה שהיא תתאבד אבל תביא אותך בשלום הביתה, נובעים ממוצאה היפני. מכונית היא אוסף עצום של חלקים, כמו כל מוצר מורכב היא חשופה לתקלות שחלקן תוצאת בלאי טבעי, חלקן תוצאת הזנחה של אחזקה לקויה, חלקן סתם מזל נאחס, אבל טרם נתקלתי בחלק ששבק חיים רק בגלל שמי שתכנן אותו, ייצר אותו, או הרכיב אותו, אהב באגטים וזה שממשיך לחיות לנצח עושה את זה בגלל הסושי.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...