Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו לסופר ובחזרה - הונדה סיויק 1.6 אוט' 2002


vadim6385
שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 21 דקות, avargel כתב:

שמן ופילטר ב1200 זאת כבר דרגה חדשה של חזירות שטרם הכרתי

כשאתה מוכן לשלם בשביל לא לתת למישהו אחר לשבור את האוטו ואתה גם רווק שהמאזן הכלכלי לא בדיוק יפגע החודש עקב טיפול שכזה אז תמיד יהיה מישהו שיהיה מוכן לקחת את הכסף הקל הזה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 229
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 14 דקות, avargel כתב:

שמן ופילטר ב1200 זאת כבר דרגה חדשה של חזירות שטרם הכרתי

אני לא חישבתי נכון, ההצעות מחיר המקורית הייתה 1100 כולל העברת טסט. עכשיו מסתדר?

 

אז כן, טיפול בבלמים הקפיץ את העלות בעוד אלפיה.

 

חוץ מזה בעיניי זה סוג של השקעה שאמורה לחזור אליי בצורת שקט מהאוטו.

לפני 17 דקות, avargel כתב:

מה הקטע לשנמך מאיוניק 18 לסיויק 2002 ואז לשקול שדרוג לסיויק 15?

 

זאת אומרת, אני יכול להבין כל אחד מ2 חצאי המשפט בפני עצמו, אבל הסך הכולל נשמע תמוה

מה כבודו מציע?

 

שדרוג לסיוויק 15 זה בגדר יותר לא מאשר כן.

כרגע אני לא עדיין ממש יודע איך זה ישפר לי את האיכות חיים, אז רוב הסיכויים שאמשוך עם הרכב הקיים.

 

כי בסך הכל זה להוציא טון כסף על אוטו פלוס יישור קו, ולקבל פחנוע קצת שונה בחניה, שאוכל לעשות איתו את אותם דברים שאני עושה עם הפחנוע הנוכחי.

לפני 1 דקה, chaimb כתב:

כמה עלה לך רק הטיפול (שמן פילטר עבודה ומעמ) בלי החלפת הנורות בדשבורד?

טיפול - עבודה 290, שמן 220, פילטר 100, תוסף 80. כל זה לפני מע"מ.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, vadim6385 כתב:

מה כבודו מציע?

 

שנמוך מאיוניק 18 לסיוויק 02 יכול להיות מאוד הגיוני בתנאים מסויימים - רווק, נסיעות לטווח קרוב מאוד. אתה עונה על זה לגמרי.

 

שדרוג מסיוויק 02 לסיוויק 15 גם הוא הגיוני. רווק, יש את הכסף ללא פגיעה באיכות החיים, אין הוצאות גדולות באופק. גם על זה אתה עונה לגמרי.

 

מה שלא הבנתי זה מה ההיגיון לעשות את 2 הצעדים כל כך בסמיכות. היית נשאר כבר עם האיוניק וזהו.

לפני 31 דקות, vadim6385 כתב:

אני לא חישבתי נכון, ההצעות מחיר המקורית הייתה 1100 כולל העברת טסט. עכשיו מסתדר?

 

950 לטיפול קטן?

יותר הגיוני מ1200 כמובן, אבל עדיין חזירי

 

לשם השוואה במורשה סוזוקי / סיטרואן / מזדה (3 הדוגמאות האחרונות ממכוניות שלי או של בני משפחה) טיפול קטן עולה 630 עד 750. כולל מע"מ כמובן.

 

אבל כן, שמעתי כבר על 950. ג'טה של חבר בפליקס למשל.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לא, אין שום טעם לשדרג עכשיו לרכב חדיש, אחרי שהכרכרה מיושרת קו באופן כמעט מוחלט.

אגב, הטסט עכשיו היה לשנה או לחצי שנה?

עריכה אחרונה על ידי אליה

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, vadim6385 כתב:

אני לא חישבתי נכון, ההצעות מחיר המקורית הייתה 1100 כולל העברת טסט. עכשיו מסתדר?

 

אז כן, טיפול בבלמים הקפיץ את העלות בעוד אלפיה.

 

חוץ מזה בעיניי זה סוג של השקעה שאמורה לחזור אליי בצורת שקט מהאוטו.

מה כבודו מציע?

 

שדרוג לסיוויק 15 זה בגדר יותר לא מאשר כן.

כרגע אני לא עדיין ממש יודע איך זה ישפר לי את האיכות חיים, אז רוב הסיכויים שאמשוך עם הרכב הקיים.

 

כי בסך הכל זה להוציא טון כסף על אוטו פלוס יישור קו, ולקבל פחנוע קצת שונה בחניה, שאוכל לעשות איתו את אותם דברים שאני עושה עם הפחנוע הנוכחי.

טיפול - עבודה 290, שמן 220, פילטר 100, תוסף 80. כל זה לפני מע"מ.

 

וואלה זו הבעיה של מי שמשתנמך - מגלה שגם רכב ישן שעולה כלום כסף נוסע ומספק את הסחורה בלי כאב ראש, חרדות, ודאגות..

מסיוויק דנדשה ירדתי ל C3 חבוטה אשר עשתה את העבודה 3.5 שנים.. הוחלפה ב CX5 שמורה מאוד אשר נמכרה בתחילת עונת הקורונה מחוסר שימוש ובמקומה נחתה פיאסטה ידנית..

עברנו יותר משנה ביחד ואני ממש מאוהב בנימוסי הפורד (להוציא את המנוע החלש). 

היום קשה לי לחשוב על מחליפה נוחה ומהנה בלי להוסיף עוד הרבה מאוד כסף..

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, avargel כתב:

מה שלא הבנתי זה מה ההיגיון לעשות את 2 הצעדים כל כך בסמיכות. היית נשאר כבר עם האיוניק וזהו.

האיוניק הייתה בליסינג, והוחזרה לאוויס, שדרשו מחיר חזירי עליה (זה היה עוד לפני המחסור בצ׳יפים והכל).

 

אבל אני מסכים שאין טעם לשדרג לסיוויק חדשה יותר אחרי זמן קצר, במיוחד עם הנסועה שלי כרגע. עדיף למשוך עם הסיוויק הנוכחית עוד.

לפני 34 דקות, אליה כתב:

לא לא, אין שום טעם לשדרג עכשיו לרכב חדיש, אחרי שהכרכרה מיושרת קו באופן כמעט מוחלט.

אגב, הטסט עכשיו היה לשנה או לחצי שנה?

שנה. הרכב עלה לכביש בסוף 2001.

 

גם אני לא חושב שיש כרגע טעם לעבור את הקאדר של לחפש-לבדוק-לקנות-ליישר קו.

 

בסך הכל הרכב נוסע ולא עושה צרות. משרת אותי, ולא אני אותו.

 

ולגבי מחיר הטיפול - גם אם נשמע לכם חזירי - על האיוניק ליסינג הייתי משלם בחודש בצורה ישירה ועקיפה פי 1.5-2 יותר, רק כדי לקבל אוטו זמין כולל הכל.

 

ואם אני יכול לשלם פעם בשנה חלק מתשלום חודשי של ליסינג כדי לקבל רכב ישן אבל מתוקתק, אז למה לא?

לפני 29 דקות, LEGACY 1.8 כתב:

וואלה זו הבעיה של מי שמשתנמך - מגלה שגם רכב ישן שעולה כלום כסף נוסע ומספק את הסחורה בלי כאב ראש, חרדות, ודאגות..

בדיוק, וגם אם אתה רוצה לשדרג, אתה שואל את עצמך - למה?

 

אתה זה אותו אתה, החיים שלך הם אותם חיים, רק שבחניה עומדת פחית אחרת שעושה די את אותם דברים, רק שעלתה הון תועפות, וצריך להיות עכשיו חרד לשלומה.

 

נראה לי שכשאשדרג מתישהו, זה צריך להיות למשהו שונה בצורה מהותית.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • רעיון טוב! 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, vadim6385 כתב:

 

נראה לי שכשאשדרג מתישהו, זה צריך להיות למשהו שונה בצורה מהותית

יאללה, ניסאן GTR.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, avargel כתב:

מה הקטע לשנמך מאיוניק 18 לסיויק 2002 ואז לשקול שדרוג לסיויק 15?

 

שאיוניק עולה יותר כי זה בליסינג.

לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

טיפול - עבודה 290, שמן 220, פילטר 100, תוסף 80. כל זה לפני מע"מ.

בתור בחור ותיק בפורום אתה מאכזב אותי שאישרת להם לשים לך תוסף שקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, EliC25 כתב:

בתור בחור ותיק בפורום אתה מאכזב אותי שאישרת להם לשים לך תוסף שקר

 

 ועוד ב-80 לפני מע"מ.

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, אליה כתב:

יאללה, ניסאן GTR.

או ריביאן 😎

לפני 7 דקות, outnex כתב:

תשאיר אותה עכשיו שצריך טסט כל חצי שנה?

כרגע עדיין לא חצי שנה. כשאגיע למצב של טסט כל חצי שנה, אחשוב על זה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 14 שעות, vadim6385 כתב:

יקר - יכול להיות, אבל זה מצד אחד סכום שאני יכול לעמוד בו, מצד שני לא בא לי שמישהו לא ברור ישבור לי את הרכב

לא חושב שמה ששילמת זה יקר במיוחד אבל במכונית בת 20 לא בטוח שכדי לשמור שלא ישברו לך את האוטו עדיף לטפל במוסך מורשה יבואן, סביר להניח שהעובדים הוותיקים שמכירים את המכוניות האלה כבר לא עובדים שם אלא במקומות אחרים. ממה שאני מכיר, רוב הרכבים שנכנסים לטיפול במורשה יבואן זה מכוניות חדשות בתקופת האחריות והעובדים יחסית צעירים כך שלא ממש מתורגלים בעבודה על הונדה בת 20.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, SlowRide כתב:

רוב הרכבים שנכנסים לטיפול במורשה יבואן זה מכוניות חדשות בתקופת האחריות והעובדים יחסית צעירים כך שלא ממש מתורגלים בעבודה על הונדה בת 20.

כשהגעתי לטיפול, ספרתי לא פחות מ7 סיוויקים מהדור כמו שלי ליד. חלקן שימשו את המוסך בתור רכבי מנהלה, חלקן היו של לקוחות, ועוד איזה שתיים שימשו לחלקים. גם היו כמה מהדגם החדש יותר (2006-2011).

 

חוץ מזה - סיוויק זה סיוויק זה סיוויק. הונדה זה לא בדיוק יצרן שידוע בנועזות טכנולוגית, וסיוויק עד 2016 כולל לא שונה מהותית מזאת של 1996.

 

עוד סיבה שאני מטפל במורשה - הרכב הזה טופל במוסך הספציפי הזה במשך כל חייו, ועדיין מניע ונוסע לא פחות טוב מרכבים הרבה יותר צעירים, למרות גילו המופלג וכמעט 250 אק"מ, לא אוכל שמן, ולא מאבד מים. לדעתי כדאי לשלם אקסטרה על זה.

לפני 10 שעות, EliC25 כתב:

בתור בחור ותיק בפורום אתה מאכזב אותי שאישרת להם לשים לך תוסף שקר

לא בטוח עד כמה הגולד לייבל הוא שקר.

עוד עם קסנטיה שמתי לב שכששמים אותו, זה עוזר עם תוצאת בדיקת זיהום אוויר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל הרכב מטופל וכו וכו, אין סיבה שיכשל בזיהום אוויר (גם עם, רחמנא ליצלן, 250 אלף קמ)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, vadim6385 כתב:

הונדה זה לא בדיוק יצרן שידוע בנועזות טכנולוגית

תרשה לי לחלוק עליך. מאוד.

 

הונדה נחשבת ליצרן חדשני ונועז שלא מהססת לנסות דברים חדשים.

 

הונדה היו היצרן הראשון שמכר רכב עם תזמון שסתומים משתנה. הVTEC שלהם יצא לשוק 3 שנים לפני הVANOS של BMW, בשנת 1989. אין כמו המנועים של הונדה בסל"ד גבוה.

 

הונדה היו היצרן הראשון עם היגוי ל4 גלגלים, בפרלוד משנת 1987.

 

הונדה היו היצרן השני שהוציא רכב היברידי לשוק, הרבה לפני כל האחרים. והיחידים עד היום שייצרו רכב היברידי ידני.

 

יש עוד המון דוגמאות לתיכנון חכם ברכבי הונדה, כרגע עולה לראש הג'ז דור ראשון מ2001, סיויק דור שביעי האצב'ק, הCRX, הלג'נד דור ראשון, הפרלוד, וכמובן הNSX שהיא מכונית העל היחידה שניתן להשתמש בה כרכב יומיומי.

 

מנגד, אני יכול להגיד שכל דגמי הונדה שנהגתי בהם סבלו ממושבים מאוד לא נוחים. אבל אין מחלוקת על כך שהם מהמובילים בחדשנות טכנולוגית בתחום הרכב.

 

  • אהבתי 4

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...