Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מצליח להבין איך כשאני מבקש מצלמה ב-80 דולר אתה ממליץ על מצלמה יקרה פי 3.

 

בכל זאת, קצת יותר אינפורמציה?

לא מצאתי יותר מדי ביקורות על המיני3, יש לאנשים פה ניסיון טוב איתה?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בלה בלה בלה

 

לא חסרות ביקורות לddpai mini3, הדורות הקודמים היו מצויינים והביקורות מפרגנות גם ל-3. אמינה ובעלת איכות צילום מצויינת.

 

שתי מצלמות טובות, לviofo יש מסך ול-ddpai יש wifi.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

מצלמות דרך לרכב במבצע לכבוד יום הרווקים הסיניים 11/11:

● צילום קדמי:

1) שיאומי 70Mai Pro ב-46$

רזולוציית צילום 2592X1944p, זווית צילום 140°, חיישן תמונה Sony IMX335,

אפשרות ל-GPS, סוללה בנפח 500mAh

עם הקופון: epnsaleall11

http://s.click.aliexpress.com/e/Vqqx2ac

2) Yi Smartdash Cam ב-36$

רזולוציית צילום מקסימלית 2304x1296p, זווית צילום 165°, Wifi להעברת סרטונים ישירות לפלאפון, תומכת עד 64GB זיכרון.

http://s.click.aliexpress.com/e/eOhjBvHO

3) שיאומי 70mai 1S ("עגולה") 34$

מצלמה קומפקטית, רזולוציית צילום 1080p Full HD,

עם זווית צילום של 130° ללא מסך. סוללה בנפח 240mAh.

http://s.click.aliexpress.com/e/mYnfQdUy

4) Viofo V3 ב76.5$

מצלמה עם איכות צילום מעולה ביום ובלילה, מבוססת קבל חשמלי ולא סוללה.

רזולוציית צילום 2560*1600P ו-140 מעלות זווית צילום.

http://s.click.aliexpress.com/e/M7DsqbSg

 

יש גם את ה-Viofo A129 Duo ב-125$ כולל ביטוח מס ומשלוח

https://www.banggood.com/custlink/KvDKogrCab

עם הקופון BGBinKupon562

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

בבנגגוד אין כ"כ מבצעים שווים, צרפתי אותה כי הרבה ציפו לה.

באליאקספרס למשל המחיר ב"במבצע" גבוה יותר וגם לא כולל כיסוי למס.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

קופץ מהסוף..

 

מעוניין במצלמה דו כיוונית, ללא GPS ו wifi , לא ממש השתכנעתי מהיתרונות. כן חיישן תנועה ואם אפשר מבוסס סוללה וללא חיבור למצבר אשמח להמלצות.ואם כבר מספר שאלות נוספות בעניין:

1.במידה ואני רוצה מצלמה עם חיישן תנועה, הבנתי שחייב לחבר למצבר, השאלה האם כדאי?מה קורה שהמצלמה מתקלקלת,צריך להוציא את כל החיווט?

 

2.האם התקנת מצלמה בחיבור למצבר יכולה לגרום לפגיעה באחריות (במידה ומשהו השתבש במערכות החשמל) ברכב חדש.

 

תודה למשיבים

פורסם

1) מצלמה עם סוללה פנימית כבר מגיעה עם חיישן תנועה, הסוללה הפנימית אחראית לכך שברגע שהחיישן מרגיש תנועה הוא מפעיל את המצלמה לתיעוד מקרה.

זה מייתר את החיבור הקבוע (שנעשה אל קופסת הפיוזים ולא למצבר).

2) תלוי בתנאי האחריות.. אין סיבה שיהיו לזה השלכות כלשהן. זה פשוט יותר מהתקנת מובילאיי.

 

לגבי מומלצות - אתה יכול לקנות Xiaomi 70mai pro כמצלמה קדמית ו-70mai רגילה לחלק האחורי למשל.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

מודה על תגובתך...

 

במידה ומוכן להשקיע יותר , וגם במצלמה אחת , אילן מצלמות דו כיווניות , בעלות סוללה פנימית מומלצות?

 

תודה

פורסם

כפי שכבר ציינתי למעלה, יש אפשרות לרכוש 2 מצלמות שונות לחלק הקדמי והאחורי.

יש מצלמות שמגיעות כיחידה אחת, אבל מחיר שלהן לא מצדיק בכלל את התמורה (איכות ביחס למחיר).

 

אם היית אומר שאתה מחפש מצלמה עם קבל, הייתי ממליץ לך ללא ספק על ה-Viofo a129 duo, אבל זה לא המקרה.

 

תזמין לך שתי מצלמות Xiaomi 70mai pro, הן יעשו את העבודה כמו שצריך.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

רק לוודא שאין כאן חוסר הבנה - גם מצלמה עם סוללה פנימית מחייבת חיבור לחשמל הרכב, למרות שניתן לחבר אותה גם אחרי הסוויץ'.

הסוללה של המצלמות הללו הינה קטנה יחסית.

כאשר מתייחסים למצלמה ללא סוללה, מדברים על מצלמות מבוססות קבל, לכן אין להם בעיה של התנפחות בחום הקיץ הישראלי.

גם למצלמות עם סוללה וגם למצלמות עם קבל אותן תכונות ויכולות לגבי צילום במקרה של תאונה או זעזוע פתאומי (חיישן תנועה)

 

Sent using Tapatalk

פורסם

היום הגיעה המצלמה 70mai פרו, הצלחתי בהתחלה להתחבר לוויפיי של המצלמה אבל עכשיו הוא כותב לי שהקישוריות מוגבלת ואין אינטרנט, ואני לא יכול להתחבר לאפליקציה. מה עושים?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

ראיתי גם בביקורות לאפליקציה שהרבה לא הצליחו להתחבר. מקווה שלא נדפקתי עם המצלמה הזו...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...