Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור מרוכז: המלצות מצלמות דרך DVR


Freak_Miky

פוסטים מומלצים

שלום. אני רוצה לקנות מצלמת דרך - הנטייה שלי להעדיף את הדגמים של VIOFO. כנראה 119.

רציתי לדעת מה האפשרויות של המצלמה הזו לגבי חניה מבחינת ההפעלה שלה, זה מבוסס על זיהוי תנועה, או מכה כל שהיא ברכב?

בנוסף, מכיוון שמדובר במצלמה בלי סוללה ומכיוון שאני רוצה שהיא תפעל גם בחניה אני מבין שאני צריך להוציא פלוס שפעיל גם בלי סוויץ, השאלה אם כך מה הטריגר שמפעיל את המצלמה? במצלמה אחרת שיש לי היא נדלקת עם הפעלת הרכב וכאן המתח הוא לפני סוויץ ולכן השאלה..

 

שאלה נוספות - זה לא יגמור את המצבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 17 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם לA119 יש חיישן זיהוי תנועה, כמו שאמרת צריך לחבר אותה למקור מתח על מנת שתפעל גם כשהרכב כבוי.

 

יש ערכה של Viofo שניתן להרכיב, חיבור אחד למקור מתח כשהרכב פועל (עם סיבוב הסוויץ) ולמקור מתח אחר כשהרכב כבוי.

במידה והמתח במצבר יורד אל מתחת לרף מסויים שהגדרת - הרכיב הזה יודע להתנתק ומפסיק את אספקת המתח וכך מונע את התרוקנות המצבר.

 

דפדף עמוד אחד אחורה, הסברתי למישהו בדיוק את הנושא הזה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לA119 יש חיישן זיהוי תנועה, כמו שאמרת צריך לחבר אותה למקור מתח על מנת שתפעל גם כשהרכב כבוי.

 

יש ערכה של Viofo שניתן להרכיב, חיבור אחד למקור מתח כשהרכב פועל (עם סיבוב הסוויץ) ולמקור מתח אחר כשהרכב כבוי.

במידה והמתח במצבר יורד אל מתחת לרף מסויים שהגדרת - הרכיב הזה יודע להתנתק ומפסיק את אספקת המתח וכך מונע את התרוקנות המצבר.

 

דפדף עמוד אחד אחורה, הסברתי למישהו בדיוק את הנושא הזה.

 

תודה.

 

כמה שאלות לעניין הזה

 

1. ראיתי שהגדרת בעמוד הקודם חיישן תנועה כחיישן שמפעיל את המצלמה כאשר הרכב מקבל מכה. רציתי לדעת אם המצלמה מזהה תנועה חיצונית ללא פגיעה ומתחילה לצלם?

 

2. יש המלצה למשל לאיזה פיוזים לחבר או שזה לא משנה?

 

3. אני מתלבט בין V1 V2 V3 - יכול להגיד מה ההבדלים?

 

4. עדיין מתלבט גם בין

Viofo לבין שיאומי 70MAI PRO בגלל העניין של החיבור לטלפון, לפיי מה שהבנתי רק 129 מתחבר לאפליקציה, זה נכון?

 

5. ה - Viofo נשלפת?

 

6. יש דיל טוב ופעיל שאתה מכיר נכון להיום?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1) לא, המצלמה תתחיל לצלם רק במידה והחיישן זיהה פגיעה פיזית ברכב, ז"א שהחיישן לא מזהה תנועה חיצונית.

בשביל צילום רציף 24/7 חייב שהמצלמה תהיה מחוברת למקור מתח תמידי.

 

2) לא מומלץ לחבר לפיוזים שקשורים למערכות בטיחות ברכב כמו למשל כריות אוויר, ABS וכדומה.

נוסף לכך המתאם\מפצל שמתחבר לקופסת הפיוזים מתאים לחיבור של עד 10A (אפשר גם 15A אם אין ברירה).

לרוב הפיוזים של מערכת השמע, שקע מצת, תאורה פנימית לדוגמא נעים סביב 5-15A אז לשם מומלץ לחבר.

 

3) ההבדלים ביניהם באיכות הצילום וברזולוציית הצילום - שזה בעצם הנתון העיקרי בבחירת מצלמה.

ה-V3 היא כרגע המובילה, בעלת רזולוציית ואיכות צילום טובה יותר ובגדול המובילה של Viofo כיום. הייתי ממליץ כל ה-V3, הפער במחיר קטן והאיכות טובה יותר.

 

4) נכון, רק הדגמים מסדרת A129 מתחברים ע"י אפליקציה.

ברור שזה יותר נוח, אבל קח בחשבון שלא בכל יום תצטרך לשלוף סרטון מטורף מהמצלמה.

אם עניין הנוחות קריטי בשבילך, הייתי שוקל ללכת על 70mai שהיא גם מאוד אמינה או על A129 חד כיוונית שהמחיר שלה כמעט זהה ל-V3 אבל הרזולוציה פחות טובה (Full HD לעומת Quad HD).

 

5) כן, כולן נשלפות בקלות מהתושבת.

 

תסתכל בעמוד שתיים הקודמים פורסם שם

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1) לא, המצלמה תתחיל לצלם רק במידה והחיישן זיהה פגיעה פיזית ברכב, ז"א שהחיישן לא מזהה תנועה חיצונית.

בשביל צילום רציף 24/7 חייב שהמצלמה תהיה מחוברת למקור מתח תמידי.

 

2) לא מומלץ לחבר לפיוזים שקשורים למערכות בטיחות ברכב כמו למשל כריות אוויר, ABS וכדומה.

נוסף לכך המתאם\מפצל שמתחבר לקופסת הפיוזים מתאים לחיבור של עד 10A (אפשר גם 15A אם אין ברירה).

לרוב הפיוזים של מערכת השמע, שקע מצת, תאורה פנימית לדוגמא נעים סביב 5-15A אז לשם מומלץ לחבר.

 

3) ההבדלים ביניהם באיכות הצילום וברזולוציית הצילום - שזה בעצם הנתון העיקרי בבחירת מצלמה.

ה-V3 היא כרגע המובילה, בעלת רזולוציית ואיכות צילום טובה יותר ובגדול המובילה של Viofo כיום. הייתי ממליץ כל ה-V3, הפער במחיר קטן והאיכות טובה יותר.

 

4) נכון, רק הדגמים מסדרת A129 מתחברים ע"י אפליקציה.

ברור שזה יותר נוח, אבל קח בחשבון שלא בכל יום תצטרך לשלוף סרטון מטורף מהמצלמה.

אם עניין הנוחות קריטי בשבילך, הייתי שוקל ללכת על 70mai שהיא גם מאוד אמינה או על A129 חד כיוונית שהמחיר שלה כמעט זהה ל-V3 אבל הרזולוציה פחות טובה (Full HD לעומת Quad HD).

 

5) כן, כולן נשלפות בקלות מהתושבת.

 

תסתכל בעמוד שתיים הקודמים פורסם שם

 

תודה רבה על התשובות!

 

שלוש נקודות לסיום..

 

1. המלצת על MAI70 הרגילה? או שהתכוונת ל-PRO? אם כן למה? מעבר לזה הבנתי שכבר יש תתי דגמים וחידושים ב-MAI - יש איזה הכרעה מה הכי טוב?

(קראתי שהיו קצת בעיות עם סוללות שכשלו ב-PRO אבל לא יודע עד כמה זה נפוץ והאם זו הייתה כוונתך בהעדפה הזו ככל שהייתה כזו)

 

2. בשיקול של

Full HD לעומת Quad HD חשבתי על העניין של כמות הזיכרון - בצילום באיכות כמה דקות (או שעות בכרטיס עם נפח גדול) של צילום לא ממלא את הכרטיס זיכרון?

3. לגבי הצילום בחניה - אני חושב שיכולים להיות מצבים בהם רכב משפשף קלות את הרכב שלי ואז המצלמה לא תופעל ולכן חשבתי על זיהוי תנועה. אני מבין ממך שאין פתרון ביניים זה או צילום רציף או טריגר של מכה? צילום רציף אני מניח יפרק את המצבר.. ואם יש חיישן שמזהה התרוקנות אז הוא כנראה יכבה את המצלמה מהר מאוד והיא לא תצלם, לא כך?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1) כן הכוונה לדגם הPro. יש תתי דגמים אבל הם פחות טובים, הפרו מובילה בכל פרמטר אפשרי.

אין בעיות, מכיר מספר אנשים שיש להן אותה כבר אחרי קיץ שני ברכב ועובדות בלי שום בעיה.

 

2) יש מה שנקרא loop recording, ההקלטות הישנות נמחקות ועל גבי המקום שהתפנה מוקלט וידיאו חדש כך (אלא אם כן אתה בוחר לשמור סרטון מ"להידרס" ע"י סרטון חדש). סטייל file in file out.

כרטיס זיכרון של 32GB יספיק לבערך 8-10 שעות צילום באיכות Qoud HD.

 

3) בגדול המצבר יספיק ללילה בערך באופן רציף, מצלמה צורכת 1A בערך שזה לא נורא כ"כ.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1) כן הכוונה לדגם הPro. יש תתי דגמים אבל הם פחות טובים, הפרו מובילה בכל פרמטר אפשרי.

אין בעיות, מכיר מספר אנשים שיש להן אותה כבר אחרי קיץ שני ברכב ועובדות בלי שום בעיה.

 

2) יש מה שנקרא loop recording, ההקלטות הישנות נמחקות ועל גבי המקום שהתפנה מוקלט וידיאו חדש כך (אלא אם כן אתה בוחר לשמור סרטון מ"להידרס" ע"י סרטון חדש). סטייל file in file out.

כרטיס זיכרון של 32GB יספיק לבערך 8-10 שעות צילום באיכות Qoud HD.

 

3) בגדול המצבר יספיק ללילה בערך באופן רציף, מצלמה צורכת 1A בערך שזה לא נורא כ"כ.

 

הבנתי. תודה רבה.

 

1. בקשר לצילום בחניה רציפה או צילום באמצעות הפעלתה על ידי חיישן תנועה, יש העדפה בין ה-V3 לפרו מאיזה בחינה כל שהיא?

 

2. לגבי הצילום בחניה. נראה לי שהנתון הזה לא כל כך עוזר אם אני לא יודע כמה זמן לוקח למצבר שוב לטעון 1A. או שזה לא הנתון שרלוונטי לעניין הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1) הרזולוציה של ה-V3 טובה יותר מה-Pro. אבל יחד זאת ה-V3 חייבת להיות מחוברת למקור מתח תמיד בשביל לפעול גם בחנייה.

2) נניח שמצבר ממוצע הוא 55A, ז"א שאם המצלמה צורכת 1A בכל שעה של עבודה (מהמצבר - בזמן שהרכב כבוי).

קח בחשבון שיש עוד מערכות ברכב שמשתמשות באנרגיה של המצבר בזמן שהרכב כבוי (אזעקה למשל).

להשאיר מצלמה ללילה זה לא נורא, 8 שעות המצבר יסחוב בלי בעיה, אבל אם לא נוגעים ברכב יום שלם זה בהחלט יכול לגמור אותו.

בגלל זה עדיפה מצלמה עם סוללה פנימית.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדוייק.

מצבר עופרת רגיל - לא כדאי שירד מעל אחוז מסוים כי נגרם נזק בלתי הפיך. יש טבלאות לנושא נדמה לי שמדובר בכ-20%.

מצד שני מצלמה כבויה שרק צריכה להזין את חיישן התנועה צורכת כנראה הרבה פחות מ-1אמפר לשעה... אפשר לבדוק עם מד זרם ראו רב מודד ולקבל נתון מדויק יותר

 

Sent using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1) הרזולוציה של ה-V3 טובה יותר מה-Pro. אבל יחד זאת ה-V3 חייבת להיות מחוברת למקור מתח תמיד בשביל לפעול גם בחנייה.

2) נניח שמצבר ממוצע הוא 55A, ז"א שאם המצלמה צורכת 1A בכל שעה של עבודה (מהמצבר - בזמן שהרכב כבוי).

קח בחשבון שיש עוד מערכות ברכב שמשתמשות באנרגיה של המצבר בזמן שהרכב כבוי (אזעקה למשל).

להשאיר מצלמה ללילה זה לא נורא, 8 שעות המצבר יסחוב בלי בעיה, אבל אם לא נוגעים ברכב יום שלם זה בהחלט יכול לגמור אותו.

בגלל זה עדיפה מצלמה עם סוללה פנימית.

 

תודה.

 

אני חושש לדפוק את המצבר ונראה לי שאסתפק כמו רוב האנשים בצילום רק כאשר הרכב מקבל מכה.

 

בהנחה ואני לא מתכוון להפעיל את המצלמה בחניה (לא עם הפרו ולא עם ה-V3) זה עדיין יתרון לפרו שיש לה סוללה או שהיתרון ממש קטן ולא משפיע בשקלול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע מאיפה אפשר לקנות מעמד מדבקה לשמשה לשיאומי 70mai pro?

במידה וארצה להעביר את המצלמה לרכב אחר וכבר השתמשתי במדבקה שהגיע בערכה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

אני חושש לדפוק את המצבר ונראה לי שאסתפק כמו רוב האנשים בצילום רק כאשר הרכב מקבל מכה.

בהנחה ואני לא מתכוון להפעיל את המצלמה בחניה (לא עם הפרו ולא עם ה-V3) זה עדיין יתרון לפרו שיש לה סוללה או שהיתרון ממש קטן ולא משפיע בשקלול?

היתרון ל-Pro הוא הסוללה הפנימית, כך שהמצלמה לא תלויה במקור מתח חיצוני של הרכב בזמן שהוא כבוי.

חיישן התנועה משתמש בסוללה הפנימית לצילום (יש לה 500mAh, מספיק למשהו כמו 20 דק' צילום - הרבה מעבר למה שצריך).

יחד עם זאת כמו שהזכרתי 3 עמודים אחורה, יש אפשרות לחבר ל-Viofo (או לכל מצלמה אחרת) את המתאם הזה

https://www.viofo.com/en/accessories/108-80-3-wires-hk3-acc-hardwire-kit-parking-mode-cable-for-a119v3-a129-a129ir.html#/38-fuse_type-not_included

שימנע מהמצבר להתרוקן.

 

נוסף לכך, יש אנשים שמחפשים להימנע ממצלמה עם סוללה פנימית בגלל נושא האמינות. אני יכול להעיד שהדגם הPro שורד כבר שני קיצים ברכב אצל שני חברים בלי שום בעיה.

הבחירה בין מצלמה עם סוללה או קבל היא סובייקטיבית לחלוטין.

 

מישהו יודע מאיפה אפשר לקנות מעמד מדבקה לשמשה לשיאומי 70mai pro?

במידה וארצה להעביר את המצלמה לרכב אחר וכבר השתמשתי במדבקה שהגיע בערכה..

לא מצאתי שקיים לקנייה בנפרד. אפשר פשוט לקלף את המדבקה הישנה ולהדביק מדבקה דו צדדית איכותית חדשה. אין סיבה שלא יחזיק.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ הסוללה בפרו התחילה להיכשל אצלי לצערי. בת 8 חודשים בלבד, קיץ אחד כשהרכב חונה רוב מוחלט של היום בצל. מנסה למצוא סוללה מתאימה להחליף בעצמי אך לא ממש מצליח לצערי.

כרגע השעון עדיין נשמר אבל המצב חניה לא עובד כלל וכל הפעלה מופיע הודעה שהוא מתקן קובץ פגום בעקבות כיבוי לא טוב או משהו כזה, מידי פעם באמצע נסיעה מרסט לרגע וחוזר לעבוד.

מתלבט מה ההבאה שאקנה, מצחיק שדווקא ה70MAI הישנה בת שנתיים+ עדיין עובדת ברכב השני באין מפריע, כשאצלי ברכב אותה אחת מתה לחלוטין אחרי 6 חודשים וגם הפרו עכשיו גוססת אחרי 8 חודשים.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חושב שזה בעיקר עניין של מזל על איזו סדרת ייצור כזו או אחרת של המצלמה.

אצל שני חברים היא שורדת כבר שני קיצים מלאים כשהרכב חונה כל היום בשמש בחום של בקעת הירדן.

 

בניגוד למצלמות עם קבל ששם יש סוללת RTC שקל להחליף, אני לא יודע עם ב70mai יש סוללה שניתן לקנות בנפרד.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...