Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אין לי את הגרסה עם המודול GPS אבל אם אני זוכר נכון על מנת שהGPS יעבוד צריך לחבר אליו את המתח.

אם מחברים ישירות למצלמה הGPS לא יפעל. תנסה בשני הדרכים.

 

 

התבלבלתי בלינק, הנה הסמארט

http://s.click.aliexpress.com/e/m7yuzjZW

זאת גרסה אנגלית מהחנות הרשמית של yi

הזמנתי, תודה רבה

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יומיים עם ה A129, ועדיין לא מצליח לפענח את ההתנהגות שלה. המצלמה עובדת מצלמת תקין ושוטף. גם קדמית וגם אחורית. האפליקציה לעומת זאת כנראה לא ממש אפויה. חיבור למצלמה ו settings עובד חלק, צפיה בסרטונים זה כבר דבר אחר. תצוגת גלריה מראה את כל הקטעים (בני דקה כל אחד) אבל אני לא מצליח לצפות בסרטון נבחר, אני חייב להוריד אותו לטלפון על מנת להריץ, לא נראה לי שכך זה צריך להיות. בנוסף זה לוקח לא מעט זמן למרות שהטלפון מצויד ב wifi dual band כלאמר יש לו תחום 5 גיגה, המצלמה לעומת זאת, לא ברור אם יש לה אפשרות לקבוע באיזה בנד היא תעבוד. בנוסך איקון חזרה ממצב צפיה בסרטון למצב תצוגת גלריה בכלל מופיע בכיתוב בסינית :-( במקום "back"

 

אגב, בבחירת סירטון לתצוגה במידה והטלפון במצב אנכי, חלקו העליון של המסך מראה תמונה והתחתון מיקום על גבי המפה, שאפו.

 

FIS האם נתקלת הדבר דומה?( האפליקציה ב iOS ).

 

יש צורך להוריד את הסרטון בשביל לצפות בו, לא נורא כל כך.

אפשר לשנות את זמן ההקלטה של הקטעים, אני למשל הגדרתי כל 5 דקות.

 

לגבי מהירות העברת הסרטונים, לדעתי המצלמה עצמה היא כבר 5ghz, הייתה גרסה קודמת עם פחות אבל מעתה זה 5.

 

לגבי הסינית באפליקציה, לא נתקלתי בכתיב סיני כלשהו באנדרואיד. כנראה באג

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

אשמח להמלצה על מצלמה קדמית (בלבד) טובה, שתביא בשורה ושיפור על פני המוביוס שיש לי.

ראיתי שמה שלהיט כאן כרגע זה ה 119 V2 ו 129 זה נכון?

מישהו רוצה לחדש לי ?

 

קישורים למחירים שפויים ?

פורסם
אשמח להמלצה על מצלמה קדמית (בלבד) טובה, שתביא בשורה ושיפור על פני המוביוס שיש לי.

ראיתי שמה שלהיט כאן כרגע זה ה 119 V2 ו 129 זה נכון?

מישהו רוצה לחדש לי ?

 

קישורים למחירים שפויים ?

 

בנוסף למה שרשמת ראיתי לא מעט המלצות על ה70mai pro, בעלת סוללה פנימית ונמכרת מתחת לסף המס (75$)

 

הזמנתי את ה70mai pro אתמול ב54$, מישהו פה יכול להגיד לי אם צריך מתקין מקצועי או שזה משהו שאפשר לעשות לבד? בהנחה שאני לא רוצה להתעסק עם הפיוזים של הרכב. (אם זה רלוונטי, רכב יחסית חדש עם מובילאיי)

פורסם
בנוסף למה שרשמת ראיתי לא מעט המלצות על ה70mai pro, בעלת סוללה פנימית ונמכרת מתחת לסף המס (75$)

 

הזמנתי את ה70mai pro אתמול ב54$, מישהו פה יכול להגיד לי אם צריך מתקין מקצועי או שזה משהו שאפשר לעשות לבד? בהנחה שאני לא רוצה להתעסק עם הפיוזים של הרכב. (אם זה רלוונטי, רכב יחסית חדש עם מובילאיי)

איפה קניץ ב 54$?

מה נותן לי הסוללה הפנימית אם ממילא מחבר למצבר?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
אשמח להמלצה על מצלמה קדמית (בלבד) טובה, שתביא בשורה ושיפור על פני המוביוס שיש לי.

ראיתי שמה שלהיט כאן כרגע זה ה 119 V2 ו 129 זה נכון?

מישהו רוצה לחדש לי ?

 

קישורים למחירים שפויים ?

ה- A119 V3 דגם חדש ל-V2, מציעה איכות צילום טובה יותר וזה מתבטא ברזולציית צילום גבוהה יותר וחיישן תמונה טוב יותר. האיכות צילום מעולה ביום ובלילה ואפשר לזהות לוחיות רישוי בלי בעיה.

יש את הדגם A129 שמציע איכות צילום פחות טובה מה-V3.

יש דגם לסדרה הזאת A129 4k שמציע איכות צילום ב4k, אבל יקר בפער מה-V3.

 

-

איפה קניץ ב 54$?

מה נותן לי הסוללה הפנימית אם ממילא מחבר למצבר?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

באליאקספרס יש כרגע מבצע חורף, נגמר עוד כמה שעות.. אפשר להשיג שם את המצלמה במחיר הזה.

 

החיבור מספק מתח קבוע למצלמה או רק כשהרכב מונע?

סוללה מאפשרת לחיישן תנועה G sensor להפעיל את המצלמה ולתעד במקרה ומישהו דופק לך את הרכב בחנייה כשהרכב כבוי.

במידה והחיבור מספר מתח תמיד, אין למצלמה עם סוללה יתרון.

 

יש את הV3 גם

http://s.click.aliexpress.com/e/BLpyZfyM

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
ה- A119 V3 דגם חדש ל-V2, מציעה איכות צילום טובה יותר וזה מתבטא ברזולציית צילום גבוהה יותר וחיישן תמונה טוב יותר. האיכות צילום מעולה ביום ובלילה ואפשר לזהות לוחיות רישוי בלי בעיה.

יש את הדגם A129 שמציע איכות צילום פחות טובה מה-V3.

יש דגם לסדרה הזאת A129 4k שמציע איכות צילום ב4k, אבל יקר בפער מה-V3.

 

-

 

באליאקספרס יש כרגע מבצע חורף, נגמר עוד כמה שעות.. אפשר להשיג שם את המצלמה במחיר הזה.

 

החיבור מספק מתח קבוע למצלמה או רק כשהרכב מונע?

סוללה מאפשרת לחיישן תנועה G sensor להפעיל את המצלמה ולתעד במקרה ומישהו דופק לך את הרכב בחנייה כשהרכב כבוי.

במידה והחיבור מספר מתח תמיד, אין למצלמה עם סוללה יתרון.

 

יש את הV3 גם

http://s.click.aliexpress.com/e/BLpyZfyM

אפשר קישור 119 ?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם

יש שם פילטר CPL שזה בעצם עדשת פולארויד שמרכיבים על העדשה של המצלמה עצמה וזה אמור למנוע את השתקפות הדשבורד בשמשה באור יום.

אם אין לך את הבעיה הזאת כעת אז אין סיבה לרכוש.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
יש שם פילטר CPL שזה בעצם עדשת פולארויד שמרכיבים על העדשה של המצלמה עצמה וזה אמור למנוע את השתקפות הדשבורד בשמשה באור יום.

אם אין לך את הבעיה הזאת כעת אז אין סיבה לרכוש.

 

איפה מומלץ לקנות כרטיס 128 טוב ?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...