Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן, זה המחיר. אפילו זול טיפה מהממוצע בגלל המבצע חורף הזה

 

ידוע לך אם דורשים מע"מ על המצלמה שמגיעה? בד"כ הסינים מסדרים את זה ככה שלא ידרשו, כי להם זה עולה המון

פורסם

מגיעה לך בקופסה של המצלמה תושבת שנדבקת לשמשה.

אם אתה מעדיף יש אפשרות לרכוש תושבת וואקום ולא דבק מאליאקספרס.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
מגיעה לך בקופסה של המצלמה תושבת שנדבקת לשמשה.

אם אתה מעדיף יש אפשרות לרכוש תושבת וואקום ולא דבק מאליאקספרס.

 

תמיד עדיף ואקום. יש תושבת ייעודית או שכל דבר גנרי יעבוד?

פורסם

בגדול אין עדיין אף מצלמה שתתפוס 100% מלוחיות הרישוי באופן ברור וחלק,

אבל תהיה בטוח שה-V3 מצליחה לקלוט הרבה יותר פרטים לעומת מצלמות מובילות אחרות (כמו למשל 70mai pro).

מניסיון אישי אחרי 70mai, yi, viofo v2 למיניהן איכות הצילום של ה-V3 ראויה להיקרא איכותית וטובה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בגדול אין עדיין אף מצלמה שתתפוס 100% מלוחיות הרישוי באופן ברור וחלק,

אבל תהיה בטוח שה-V3 מצליחה לקלוט הרבה יותר פרטים לעומת מצלמות מובילות אחרות (כמו למשל 70mai pro).

מניסיון אישי אחרי 70mai, yi, viofo v2 למיניהן איכות הצילום של ה-V3 ראויה להיקרא איכותית וטובה.

היא מצלמת גם בחניה?

אפשר להגיע אליה מהטלפון?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם

היא מבוססת על קבל חשמלי ולא סוללה, ז"א שהיא חייבת מקור מתח זמין בשביל לצלם בזמן חנייה (כשהרכב כבוי).

רשמת שיש לך חיבור קבוע למצבר\קופסת פיוזים - יש אפשרות להתקין קיט Hardwire של Viofo -

http://s.click.aliexpress.com/e/ey2K0Ci8

מאפשר בעצם להתחבר לפיוז שמספק מתח גם כשהרכב כבוי ובעזרת בורר מצבים תוכל לבחור את הרף המקסימלי שממנו המצב יפסיק להתרוקן.

ברגע שהמצבר מגיע לרף שהגדרת המצלמה תפסיק לצלם.

בהנחה שהמצבר תקין זה יחזיק בלי בעיה לילה+ של צילום מבלי לפגוע בחיי המצבר.

 

למצלמה אין wifi, צריך להתחבר פיזית אליה\לשלוף כרטיס זיכרון בשביל לחלץ תיעוד.

יש לה כפתור "חירום" שנועל סרטון מלהימחק ככה שאין סכנה שימחק במידה ואתה לא מוציא בזמן תיעוד מעניין.

 

ללא שם1.png

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
יש צורך להוריד את הסרטון בשביל לצפות בו, לא נורא כל כך.

אפשר לשנות את זמן ההקלטה של הקטעים, אני למשל הגדרתי כל 5 דקות.

 

לגבי מהירות העברת הסרטונים, לדעתי המצלמה עצמה היא כבר 5ghz, הייתה גרסה קודמת עם פחות אבל מעתה זה 5.

 

לגבי הסינית באפליקציה, לא נתקלתי בכתיב סיני כלשהו באנדרואיד. כנראה באג

 

חפרתי קצת יותר ברשת, כמעט והצטערתי על הרכישה, אבל מסתבר שאמנם ביקורות באתר של VIOFO מצביעות על אותן תופעןת שאני נתקלתי בהן, וגם אם מקפידים על RTFM, לא ממש ניתן להבין למה דברים לא עובדים בקלות דרך ה wifi , אבל... ויש אבל. באחד הסירטונים מומלץ בכלל לא להפעיל את ה wifi אם לא מתכוונים להוריד או לצפות בסרטון. אז גם ה bit rate נמצא במצב מכסימלי. ואם רוצים להוריד קובץ או לנגן ישירות מהמצלמה לנייד מומלץ פשוט להעביר את הטלפון למצב טיסה ולהדליק רק את ה wifi' וראה זה פלא, צפיה ישירות בהקלטה מהנייד עובד יפה, אמנם מידי פעם הסרטון ממתין , אבל זה נובע מאורך ההקלטה שבחרתי וגודל הקובץ המתקבל.

 

חקרתי קצת יותר לעומק את נושא כיבוי הסלולר והמסקנה, מודול הרדיו של המצלמה די מסכן ורגיש להפרעות, לכן כשרדיו 4G פעיל בקרבת המצלמה האות של ה wifi מופרע והתוצאה היא השהייה עצומה בהורדה, הן לצפיה ישירה והן להורדה לטלפון. ( הנ"ל באדיבות שימוש בספקטרום אנלייזר)

 

הסינית נותרה בעינה, אבל זה פחות מטריד, סתם באג, אולי יעלם בעדכון קרוב.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

נשמע מוכר מה שאתה מספר, בעבר חבר פורום תיאר (איפשהו הרחק הרחק בעמודים אחורה) בעיה דומה עם ה-wifi שלה והפתרון באמת היה לכבות את האינטרנט הסלולרי.

לי אישית לא יצא להיתקל בבעיות איתה בתקופה שהייתה אצלי עד שהעברתי אותה לרכב אחר.

 

כך או כך Viofo כן דואגים לעדכן גרסה במידה ומתגלת איזשהי תקלה שניתן לפתור. שווה לבדוק אם למצלמה יש גרסה עדכנית.

https://support.viofo.com/support/solutions/folders/19000140970

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

תפסתי את ה A119V2 על חם היום - היא פשוט לא נדלקה עם הרכב

ואין סיכוי שהבעיה במתח למצלמה כי ברגע שלחצתי על הכפתור הדלקה היא נדלקה ישר

:|

זה אומר כל תחילת נסיעה לזכור לבדוק אם היא נדלקת או לא

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...