Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

קח תמונה מתחתונה של 1200

לפי החושך בכל האולם את המבין שזה לא מצולם ב 22:00

 

 

121212.png

זה נראה כאילו עוד שניה ארנולד שוורצנגר נכנס לשם ומחפש את שרה קונור ועל הדרך מרסס את כל מי שלא שם צ'ק מספיק גדול במעטפה.

  • מצחיק 5

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 15 דקות, SlowRide כתב:

זה נראה כאילו עוד שניה ארנולד שוורצנגר נכנס לשם ומחפש את שרה קונור ועל הדרך מרסס את כל מי שלא שם צ'ק מספיק גדול במעטפה.

image.png.200e61b3d1d72003965c7f913f4f0b86.png

  • מצחיק 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 44 דקות, farkash7 כתב:

אתה מפחד שטרנספורטר יעשה לך Wedding Crash?
יגיע למקום האירוע בסתר, יקים במות, יתקין לייזרים, יזמין את איל ואז יגיש לך את החשבון, וכל זה בלי שאתה יודע?

 

הוא צריך לתת מקדמה וצק בטחון בשביל שאני בכלל אסכים לרשום אותו ביומן

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

@Potatoזה כשלא כיסית את העלויות של הקוק בשירותים

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 20 דקות, SlowRide כתב:

זה נראה כאילו עוד שניה ארנולד שוורצנגר נכנס לשם ומחפש את שרה קונור ועל הדרך מרסס את כל מי שלא שם צ'ק מספיק גדול במעטפה.

 

מאחל לכל האנשים שאני  אוהב חתונה כזאת

וגם לעצמי

פורסם
לפני 15 דקות, Transporter כתב:
לפני 35 דקות, SlowRide כתב:

זה נראה כאילו עוד שניה ארנולד שוורצנגר נכנס לשם ומחפש את שרה קונור ועל הדרך מרסס את כל מי שלא שם צ'ק מספיק גדול במעטפה.

 

מאחל לכל האנשים שאני  אוהב חתונה כזאת

וגם לעצמי

 

דבר עם ארנולד, תמורת הסכום המתאים אני בטוח שהוא יסכים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, Transporter כתב:

 

מאחל לכל האנשים שאני  אוהב חתונה כזאת

וגם לעצמי

שמע, אני באמת מאחל לך שתמשיך להצליח במה שאתה עושה ושתמשיך לשמח את הקהל שלך. מי שרוצה חתונת טוני מונטנה עם 2000 איש, לייזרים מהחלל וקוק בשירותים שיהיה לו לבריאות, ברצינות ולא בצחוק. אני לא בא להגיד לאנשים אחרים איך צריך לחיות. הכסף שלהם ושיעשו איתו מה שבא להם. אני רק מנסה לגרום לך להבין שלא כל מי שחי לפי הקוד הזה והסטנדרטים האלה הוא מקרה סעד של ביטוח לאומי, קמצן חסר כבוד שמנסה לדפוק את החברים שלו.

ההודעות שלך בעמודים האחרונים באמת נתנו לי פרספקטיבה שונה על החיים ועל סוג האנשים שבניהם גדלתי, על משמעות המילים כבוד וחברים ועל האנשים שבחרתי לחיות איתם. הבנתי כמה מזל יש לי וכמה טובים החיים שלי לעומת אנשים אחרים. 

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 2
  • מעניין 3

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

 

למה כלובי ציפורים תלויים מהתקרה? 

 

עיצוב

אחד הדברים היפים. אנשים לא מפסיקים לשאול על זה

לא רק בחתונות גם לבית..לחצר

יש בפנים נורות פחם

 

אם  תרצה נחפשלך תמונה של שנדליר של 15,000

פורסם
לפני 6 דקות, SlowRide כתב:

שמע, אני באמת מאחל לך שתמשיך להצליח במה שאתה עושה ושתמשיך לשמח את הקהל שלך. מי שרוצה חתונת טוני מונטנה עם 2000 איש, לייזרים מהחלל וקוק בשירותים שיהיה לו לבריאות, ברצינות ולא בצחוק. אני לא בא להגיד לאנשים אחרים איך צריך לחיות. הכסף שלהם ושיעשו איתו מה שבא להם. אני רק מנסה לגרום לך להבין שלא כל מי שחי לפי הקוד הזה והסטנדרטים האלה הוא מקרה סעד של ביטוח לאומי, קמצן חסר כבוד שמנסה לדפוק את החברים שלו.

ההודעות שלך בעמודים האחרונים באמת נתנו לי פרספקטיבה שונה על החיים ועל סוג האנשים שבניהם גדלתי, על משמעות המילים כבוד וחברים ועל האנשים שבחרתי לחיות איתם. הבנתי כמה מזל יש לי וכמה טובים החיים שלי לעומת אנשים אחרים. 

 

 

זה מצחיק

אני חושב שאם אני לא הולך לאירוע ואני  נותן צק יפה כי אני אוהב את הבנאדם זה לכבד אותו

ויש כאן אנשים שחושבים שאם הזמנתי אותם לאירוע אז אני מנצל אותם ומזמין אותם לכסות לי עלויות ולא כי הם חברים שלי

באמת לא מבין את זה

פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

@khalil

https://thepointsguy.com/news/covid-outbreak-hurtigruten-norway/

 

ועדיין לפחות 4 אנשי צוות נדבקו וחלו.

 

--------------------

חבל על המאמץ. לי זכור אננס מטורף שעלה 20 או 40 רופי. היה מדהים. =לא מצאתי אננס עם טעם כזה.

 

 

 

 

בעסה, עם ההצלחה בשבדיה והדעיכה בבריטניה ועוד מגינות היו לי תקוות שאירועי הומי אדם יתחדשו, זה כנראה לא יקרה לפני חיסון.

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 11 דקות, SlowRide כתב:

ההודעות שלך בעמודים האחרונים באמת נתנו לי פרספקטיבה שונה על החיים ועל סוג האנשים שבניהם גדלתי, על משמעות המילים כבוד וחברים ועל האנשים שבחרתי לחיות איתם. הבנתי כמה מזל יש לי וכמה טובים החיים שלי לעומת אנשים אחרים

1:1 מה שחשבתי.

  • אהבתי 1
  • מעניין 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...