Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

רק רוצה להראות לכם כמה מקומות צריכים להסגר הרבה לפני שסוגרים אירועים

אלה נתוני  אמת לפי החקירות האפידימיולוגיות

בואו נתחיל

 

מרכולים עושים בעיה?

תסגרו את כל הסניפים שמצאו בהם הרבה חולים

תנחו אנשים לקנות אך ורק במכולות השכונתיות עם הגבלה על מספר הקונים בחנות

 

מסעדות בעיה ? תדרשו לפתוח מסעדות רק ל 50 איש

 

קניונים בעיה? תסגרו קניונים או תפתחו עם הגבלות

 

כנ"ל חנויות. אני זוכר הייתי עומד בתור לחנות והיו סופרים לי כמה אנשים יש בחנות לפני שנתנו לי להכנס

 

פייר? לא באמת מפריע לי שהמקומות האלה ממשיכים לעבוד. אני כבר אמרתי שצריכים לשמור על מי שבסיכון ולא להפריע לאף אחד

אבל אם אנחנו כבר בקטע של לסגור את מי שגורם להדבקות אז בואו נהיה כנים עד הסוף ונתחיל באלה שהיו  בהם הכי הרבה הדבקות

לפני שמזכירים את המילה אירועים בכל מהדורת חדשות

תבקשו להגביל את כמות האנשים בסניפים של רמי לוי וכו'. 

אני אישית במרץ אפריל השתדלתי לעשות משלוחים ולקנות דברים ב AM PM במקום להכנס לסניפים הגדולים

אם כל כך מפחדים כאן מקץ האנושות שיגבילו אותם לפני שצועקים לסגור אירועים

 

שוב לי אישית לא באמת לחוץ שיסגרו, אבל אם כבר מעבירים ביקורת אז שהיא תהיה אמיתית וכנה

 

 

1691731787_WhatsAppImage2020-06-30at13_39_44.thumb.jpeg.124dbae28081121914403782c337c073.jpeg

 

 

סייג לחוכמה שתיקה.

מצאו 86 נקודות של חולי קורונה במרכולים 

אבל רק 21 נקודות של חולי קורונה באירועים 

אבל .. למרכול אני נכנס רק ל 15-30 דקות.

בדר"כ יהיו עוד 20 או 30 איש במרכול.

בחתונה אני מגיע ל -3-4  שעות .. יהיו 250 איש , בדר"כ כולם יחבקו וינשקו את כולם .

 

לפיכך חולה קורונה 1 באירוע מסכן 250 איש למשך 3 שעות.. לעומת חולה במרכול שמסכן 50 איש לחצי שעה. 

מקדם ההתאמה הוא פי 30!!! 

ולכן 21 נקודות באירועים שווים ל 600 נקודות לעומת 86 במרכולים

 

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

 

סייג לחוכמה שתיקה.

מצאו 86 נקודות של חולי קורונה במרכולים 

אבל רק 21 נקודות של חולי קורונה באירועים 

אבל .. למרכול אני נכנס רק ל 15-30 דקות.

בדר"כ יהיו עוד 20 או 30 איש במרכול.

בחתונה אני מגיע ל -3-4  שעות .. יהיו 250 איש , בדר"כ כולם יחבקו וינשקו את כולם .

 

לפיכך חולה קורונה 1 באירוע מסכן 250 איש למשך 3 שעות.. לעומת חולה במרכול שמסכן 50 איש לחצי שעה. 

מקדם ההתאמה הוא פי 30!!! 

ולכן 21 נקודות באירועים שווים ל 600 נקודות לעומת 86 במרכולים

 

 

על איזה לחבק ולנשק אתה מדבר?

הייתי באירועים בשבוע האחרון. כולם מפחדים מכולם

 

כמובן שזה לא מעיד על הכלל, אבל אתה מגזים בתיאור

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, Ragnar כתב:

 

על איזה לחבק ולנשק אתה מדבר?

הייתי באירועים בשבוע האחרון. כולם מפחדים מכולם

 

כמובן שזה לא מעיד על הכלל, אבל אתה מגזים בתיאור

לפי מקור אמין ה21 מאומתים היו מחתונה הישוב להבים

 

ועוד דבר היום הלכתי לסופר השוכונתי היו צעקות מתברר אחת לא היתה מוחנה 

לבדיקת חום כמובן שלא נכנסה הסיבה שלה היתה שזה עשה לה סחרחורת

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

בטח היית בחתונה של פרידמנים...

אבל זה לא קשור, לא הכנסתי את זה לפקטור. 

 

כמה זמן אתה מבלה בסופר?  30 דקות ?

כמה זמן היית בחתונה ? 3 שעות  ?  זה פי 6.

כמה אנשים יש בסופר שאתה נכנס ? 50 ? כמה היו בחתונה ? 250 ? זה פי 5..

סה"כ סיכון פי 60..  

 

המדד שפירסמו בסה"כ בדקו איפה היו חולי קורונה.  נקודה אחת זה חולה קורונה בנקודה.

לכן חולה קורונה באירוע מסכן לפחות פי 60 מאשר חולה בסופר. 

חבל שלא הוסיפו בית/דירה .. היה יוצא להם 10,000.. כי בבתים הדירות יש מלא חולי קורונה.

אז לפי טרסנפורטר צריך לסגור את כל הבתים שלנו 

פורסם

רגע האינפוגרפיק הזה מתייחס למה בדיוק? באיזה תקופת זמן?

החתונות/אירועים פעלו כבר אז?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 19 דקות, ozal5 כתב:

לדעתכם סגר בדרך אלינו?

 

אולי בחגים בשביל לשים ברקס לוירוס לקראת חודשי החורף, אבל לא לפני. אם יהיה סגר נוסף כלכלת מדינת ישראל מחוסלת. 

פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

 

אולי בחגים בשביל לשים ברקס לוירוס לקראת חודשי החורף, אבל לא לפני. אם יהיה סגר נוסף כלכלת מדינת ישראל מחוסלת. 

 

לחפש עבודה בענף אחר? 🤧

פורסם
לפני 38 דקות, yor2 כתב:

לפי מקור אמין ה21 מאומתים היו מחתונה הישוב להבים

 

ועוד דבר היום הלכתי לסופר השוכונתי היו צעקות מתברר אחת לא היתה מוחנה 

לבדיקת חום כמובן שלא נכנסה הסיבה שלה היתה שזה עשה לה סחרחורת

ואו. בטח שומר אטיופי עם DEW

  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 54 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

אולי בחגים בשביל לשים ברקס לוירוס לקראת חודשי החורף, אבל לא לפני. אם יהיה סגר נוסף כלכלת מדינת ישראל מחוסלת. 

 

השאלה מה יעשו עם בתי הספר של החורף? 

לדעתי לא הספיקו בזמן הקצר שהיה לחסן 2.5 מיליון תלמידים של מערכת החינוך. 

וגם בקיץ לא יצליחו..  בחורף בתי הספר יהיה מדגרה רצינית. 

יש מצב  שיעשו להם גשר מחגי ספטמבר עד אחרי פסח. 

איזה כיף להיות תלמידים בתקופת הקורונה 

פורסם (נערך)

לגבי בתי ספר שתי בעיות.
1. אין בית ספר, מה עושים הורים עובדים?
2. יש מחשבה שגויה אצל אנשים מסויימים, ללמד מרחוק = מורים לא עושים כלום ומתבטלים. נראה לי שלמישהו כואב שהעובדים שלו עובדים מהבית במערכת החינוך.

לבעיה מספר 1 אין לי פתרון טוב, מקווה שזה לא יפגע בהורים ובדגש על נשים.
לבעיה מספר 2 יש פתרון פשוט, שמישהו יחליף תקליט.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

המורים למיטב ידיעתי לא יצאו לחל"ת בגל הראשון, 

אז הוא שיצאו לחל"ת ויקבלו דמי אבטלה או שיעבדו מהבית ויקבלו תשלום מלא.

 

הבעיה הגדולה היא ש 2.5 מיליון ילדים בבית זה הרבה הורים שלא יכולים ללכת לעבודה. 

אבל עם מיליון מובטלים , כמה ילדים נשארו מתוך ה 2.5 מיליון ששני ההורים עובדים?

ואין להם אחים גדולים? 

 

פורסם
לפני 7 דקות, korola כתב:

המורים למיטב ידיעתי לא יצאו לחל"ת בגל הראשון, 

אז הוא שיצאו לחל"ת ויקבלו דמי אבטלה או שיעבדו מהבית ויקבלו תשלום מלא.

 

הבעיה הגדולה היא ש 2.5 מיליון ילדים בבית זה הרבה הורים שלא יכולים ללכת לעבודה. 

אבל עם מיליון מובטלים , כמה ילדים נשארו מתוך ה 2.5 מיליון ששני ההורים עובדים?

ואין להם אחים גדולים? 

 

 

התכוונתי להורים עובדים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אני חבר באיזו קבוצה בפייסבוק, מי שכתב את זה לא רופא/חוקר אך אותו אדם מעמיק וכותב דברים מעניינים.

אם זה אומר משהו, התחזיות שלו דווקא אופטימיות. 

בכל מקרה הדיון שנערך כאן לא מתבסס על מחקרים/מאמרים מדעיים ורפרנסים כאלו ואחרים.

@korola

מה דעתך על הניתוח?

image.png

×
×
  • תוכן חדש...