Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם,

 

קניתי רכב שנת 2019 0 ק"מ מחברת ליסינג.

נסעתי על הרכב 3 חודשים ופתאום אתמול הופיע לי על הצג שהמנוע התחמם עצרתי מיד בצד. פתחתי את המכסה מנוע ולא היה כלום בנוזל קירור, הוספתי 2 ליטר ועדיין לא ראיתי כלום במיכל, הנוזלים ירדו בצנרת.

זה הגיוני שחברה מוכרת ככה רכב בלי לשים מינימום שמנים/נוזלים עד טיפול 15k?

 

תודה

פורסם
שלום כולם,
 
קניתי רכב שנת 2019 0 ק"מ מחברת ליסינג.
נסעתי על הרכב 3 חודשים ופתאום אתמול הופיע לי על הצג שהמנוע התחמם עצרתי מיד בצד. פתחתי את המכסה מנוע ולא היה כלום בנוזל קירור, הוספתי 2 ליטר ועדיין לא ראיתי כלום במיכל, הנוזלים ירדו בצנרת.
זה הגיוני שחברה מוכרת ככה רכב בלי לשים מינימום שמנים/נוזלים עד טיפול 15k?
 
תודה
אם במשך 3 חודשים נסעת והרכב לא התחמם - כנראה שהיה נוזל.. אולי יש נזילה?
בכל מקרה שווה לפנות אליהם אחרי שבעל מקצוע לא תלוי יראה את הרכב. וכדאי לתעד הכל כולל שיחות..

Sent from my SM-J500H using Tapatalk

פורסם

אפילו שמדובר ב 0 קמ חייבת להיות אחריות יבואן.

גרור את הרכב למוסך היבואן ותן להם לטפל ברכב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...