Jump to content

Fifastts

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Fifastts

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום כולם, קניתי רכב שנת 2019 0 ק"מ מחברת ליסינג. נסעתי על הרכב 3 חודשים ופתאום אתמול הופיע לי על הצג שהמנוע התחמם עצרתי מיד בצד. פתחתי את המכסה מנוע ולא היה כלום בנוזל קירור, הוספתי 2 ליטר ועדיין לא ראיתי כלום במיכל, הנוזלים ירדו בצנרת. זה הגיוני שחברה מוכרת ככה רכב בלי לשים מינימום שמנים/נוזלים עד טיפול 15k? תודה
×
×
  • תוכן חדש...