שלום כולם,
קניתי רכב שנת 2019 0 ק"מ מחברת ליסינג.
נסעתי על הרכב 3 חודשים ופתאום אתמול הופיע לי על הצג שהמנוע התחמם עצרתי מיד בצד. פתחתי את המכסה מנוע ולא היה כלום בנוזל קירור, הוספתי 2 ליטר ועדיין לא ראיתי כלום במיכל, הנוזלים ירדו בצנרת.
זה הגיוני שחברה מוכרת ככה רכב בלי לשים מינימום שמנים/נוזלים עד טיפול 15k?
תודה