Jump to content

סלבדורוס

  • הודעות

    166
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי סלבדורוס

  1. עדכון החלפתי לרצועה 5pk1230 לפי המוסך אין מותחן. הרכיבו אותה בעזרת מכשיר שיושב על הפולי ומסובבים עד שהרצועה מתלבשת. שבוע טוב
  2. היי תודה מותחן קפיץ אין. לאלטרנטור יש בורג ציר תחתון ועוד בורג מלמעלה שמתחבר לברזל שמחובר לראש מנוע עם שני ברגים וגם שם אני לא מוצא אפשרות למתוח. אני אצלם את האזור יותר מאוחר
  3. ערב טוב הוחלפה רצועהת אלטרנטור 5pk1236 במקום 5pk1230 ויש חריקה מהרצועה. יש דרך למתוח את הרצועה ברכב הזה? הרכב יונדאי i10 שנת 2018 מנוע 1248
  4. לפי מה שהבנתי זאת לא בריחה של גז ולא נזילה של מים, אלא זליגה של הגז מצנרת יניקה לצנרת דחיסה או משהו כזה, אולי שסתום, אני מאזור הצפון ובינתיים מעדיף לנסות לתקן לבד. תודה על התגובה
  5. קראתי את התלונות שהמזגן חלש אבל לא קראתי תלונות על תקלות במזגן.. לי דווקא היה בסדר עד שהתחילה הבעיה.. אעדכן
  6. בוקר טוב כשאני מפעיל מזגן על קירור, אחרי 2-3 דקות אני מרגיש חום גבוה מאוד (ממש רותח כשקירבתי לשם את היד) מאזור הפילטר מזגן (ליד הדוושות) והמזגן מתחיל להוציא אוויר לא קר מפתחי האוורור. זה קורה בעיקר בנסיעה מהירה, אחרי כמה האצות. השבוע קרה לי שהמזגן הוציא אוויר חם לכמה שניות בזמן נסיעה מאומצת. בעמידה זה גם קורה אבל לוקח יותר זמן. (לא בטוח-אבל נראה שזה גם משפיע על ביצועי המנוע) הפילטר נקי, ומילאתי גז מחדש למרות שבדיעבד לא היה חוסר. גם נוזל קירור לא חסר אם זה קשור. המזגניסט אמר שיכול להיות שיש זליגה בין הצנרות, מה הכוונה? פורד מונדאו 2012 בנזין טורבו, 2.0 תודה
  7. כן אני *כמעט* בטוח שזאת הסיבה. תכף מסיים את הדלק שמילאתי ואז אנסה לשים 98.. כדאי לבדוק חיישן דלק, או צינור אוויר קרוע או שמילוי 98 אמור לפתור את זה? עדכון: הדלק מהתדלוק האחרון עומד להיגמר והרכב חזר להגיב הרבה יותר טוב בהאצה. יש עדיין קצת משחק בטורים אבל פחות משהיה. עדיין לא עשיתי כלום. מחר אתדלק 98 ואחכה לראות אם התקלות לא יחזרו. תודה
  8. כן אני *כמעט* בטוח שזאת הסיבה. תכף מסיים את הדלק שמילאתי ואז אנסה לשים 98.. כדאי לבדוק חיישן דלק, או צינור אוויר קרוע או שמילוי 98 אמור לפתור את זה?
  9. שלום אחרי התדלוק האחרון הרכב מתקשה להאיץ, הדוושה נהיית קשה יותר באזור ה100 קמש. מעל 100 אין תגובה ללחיצה על הדוושה (או שיש תגובה מאוחרת מאוד) של המנוע. בנוסף הטורים קופצים ונופלים בנסיעה איטית. גם ההנעה נהייתה קשה יותר. פעם אחת הרכב נכבה תוך כדי רעידות כשנכנסתי לרוורס (מיד אחרי ההנעה. מנוע היה קר). מרגיש שהרכב מאבד כוח ומהירות בנסיעה בקצב קבוע, וצריך ללחוץ יותר על הדוושה. לא הופיעה נורת מנוע אבל בכל זאת סרקתי ואלו הקודים שנמצאו: P2187 [0x2187] System too lean at idle, bank P1169(22) [0x116922 Fuel Rail Sensor In-Range High Failure Fuel Rail Sensor In-Range High Failure P0103(12) [0x010312 Archive (inactive) Mass air flow (MAF) sensor/volume air flow (VAF) sensor - high input MAF Circuit High Input *אחרי מחיקה הרכב *קצת פחות מתקשה בהאצה לכמה דקות ואז חוזרת התופעה וגם .הקודים (שוב בלי נורית מנוע) הוחלף טורבו וחיישן מאף לפני מספר חודשים (ומעל 1000 ק"מ עברו מאז). נוקו שאר החיישני אוויר בספריי מתאים. מצערת נוקתה. הכל היה תקין מאז עד התדלוק האחרון. הרכב פורד מונדאו 2012 , 150 אלף קמ, טורבו בנזין, 2000 סמק מה דעתכם?
  10. אוקי חשבתי שאצליח להגיע למוסך בלי לגרור עזרת מאוד 🙏🙏 תודה רבה לך לילה טוב
  11. אגיע הביתה ואנקה הכל. אני עדיין רואה שמן שיוצא מהטורבו מהצד שלוקח אוויר לאינקולר. השאלה אם אפשר לדעת אם זה שמן חדש או שאריות מהשמן שהיה בצילנדרים? הצינור כניסה מהאינטרקטלר למצערת מפורק וגם הצינור מהטורבו לאינטרקולר. ועוד שאלה, יכול להיות שחיבור לא נכון של החיישן שבתמונה גרם לשמן להיכנס לצילנדרים? כי לא הרגשתי חופש רציני בציר תודה לך
  12. הי תודה עשיתי כדבריך. השפריץ קצת שמן מהפלאגים. רוב השמן (יותר מ 3 כוסות) היה בצנרת שמתחברת למצערת מהרדיאטור הקטן. עכשיו הרכב מניע בלי רעידות ונשמע שעובד יפה ויש תגובה של הדוושה אבל נכבה אחרי 20 שניות ועדיין יוצא הרבה עשן בעיקר מהאגזוז. איך להמשיך מכאן? כדאי להמשיך להוציא עוד קצת עשן עד שיתנקה?
  13. תודה על המענה אפשר לשאוב את השמן מהצילינדרים דרך הפלאגים? כדאי גם לנתק את הצינור כניסת שמן לטורבו ולחסום עם בורג? אנסה ואעדכן
  14. ראיתי ליד הטורבו חיישן עם 3 יציאות של צינורות דקים שחיברו בלי באנדים, יכול להיות שחיבור לא נכון של החיישן הזה גורם לכל העשן?
  15. שלום הרכב פורד מונדאו 2012 , מנוע 2000 טורבו בנזין יש לי בעיה בטורבו שפורק והורכב (אתמול) אחרי שהתברר שאי אפשר לשפץ אותו. היום בנסיעה שמעתי שריקה חזקה בכל האצה והרגשתי איבוד כוח משמעותי. המשכתי עוד קצת בנסיעה עד שהאוטו התחיל לרעוד ולהוציא עשן לבן וריח שמן שרוף, בעיקר מהאגזוז אבל גם מהמכסה מנוע. הדוושה לא הגיבה והרכב נכבה באמצע כביש. הנעתי שוב כדי להגיע למקום בטוח, הרכב בקושי זז. אחרי שעצרתי לבדוק מה קרה ראיתי שכמעט אין שמן (אתמול היה מלא), וראיתי שחלק מהעשן יוצא מהחיבור של הסעפת פליטה (לא הוחלף אטם אחרי פירוק או שלא חיזקו כמו שצריך). הרכב לא התחמם ולא היה איבוד של נוזל קירור. עכשיו הרכב מניע לכמה שניות, מוציא עשן לבן מהאגזוז ומהסעפת פחיטה רועד ונכבה, הדוושה לא מגיבה בכלל. מה לדעתכם הבעיה? שסתום, טורבו או ראש מנוע? או משהו אחר?
  16. גם אני חשבתי על ריתוך 👍 כי את החלק הזה אני לא מצליח למצוא בינתיים
  17. היי פורד מונדאו 2012 מנוע 2000 טורבו דגם מנוע tnba נראה לי שזה החלק שמקיף את הטורבינה ונקרא באיור ששלחת adjustable gas vane... יכול להיות?
  18. היי עדיין מחפש את שם התותב הזה. האם זה מה שסימנתי בתמונה ?
  19. היי בדקתי ואין חופש בציר, נראה שרק התותב הזה רופף וגורם לחיכוך... עד כמה שאני יודע זה הטורבו של הרכב, אני לא החלפתי ולא היד הקודמת פורד מונדאו 2012 מנוע 2000
  20. שלום חברים יש רעש של חיכוך מתכתי מהטורבו ולפעימים הטורבו נתפס אחרי שהרכב מתחמם. פירקתי את הצד שמתחבר לאגזוז וראיתי שיש חלק רופף מסביב לטורבינה שמתחכך בה וכנראה לפעמים גורם לזה להיתקע. מלבדו כלום לא רופף עד כמה שהצלחתי לבדוק מבלי לפרק את הטורבו מהרכב. רציתי לדעת מה שם החלק? והאם החופש שלו יכול להעיד על בעיה נוספת שקיימת בטורבו?
  21. בינתים חיברתי ככה. 2 חוטים של הרמקול ו2 שמגיעים מהטוויטר..
  22. שלום אני רוצה לחבר רמקולים חדשים ברכב. לרמקולים המקורים יש שקע שמקבל 4 חוטים, 2 לרמקול ו2 הולכים לטוויטר נפרד. ברמקולים החדשים יש רק חיבור מינוס ופלוס... השאלה האם לבטל את הטוויטרים , או שלהתעלק על חיבור(ואם כן איפה, על הרמקול או לפניו)? לא הצלחתי למצוא בפורום תודה
  23. מעדכן שפירקתי לוח שעונים וכל ההלחמות טובות. ראיתי מתחת לתא כפפות נעל כבל שמוברגת לגוף עם סימנים של כבל שנקרע אבל לא מוצא שום כבל חופשי
  24. כדי לשלול ראש מנוע יש בדיקת קומפרסיה במוסך, דוחסים אוויר לצילינדרים ובודקים
  25. שלום חברים מונדאו 2013 לא מניעה, המצבר חדש. לא נותן סטרטר בכלל, מופיעה תקלה engine malfunction, ונורית שקשורה למזגן (חיישן נגד הקפאה). ברשת מכירים את התופעה ומצביעים על בעיה חשמלית, כנראה נתק בכבל מינוס שמחובר לגוף הרכב. חלק הצביעו על מינוס שיוצא מאחד המחשבים ברכב. גם כתבו על תקלה מוכרת בלוח מחוונים שנגרמת מהחום. מישהו מכיר ויכול לכוון אותי? התקלה הופיעה אחרי שהרכב עמד בשמש כמה ימים ללא תזוזה.
×
×
  • תוכן חדש...