Jump to content

סלבדורוס

  • הודעות

    166
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי סלבדורוס

  1. תוכל לפרט בבקשה כי לפי מה שאני יודע הרעש נגרם מהחיכוך של הרפידה החדשה עם הצלחת, כלומר גם אם המובילים נקיים, מגורזים ונעים בחופשיות עדיין החיכוך של הרפידה החדשה (הקשיחה) בצלחת קיים Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  2. תודה רבה Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  3. עבר טסט זה לא ערובה לכלום. יכול להיות שבצד אחד המובילים קליפר תקועים Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  4. שלום יש לי נזילה רצינית של שמן הגה, שהזזתי את הגרמושקה שעל המסרק כל השמן שמילאתי דקה קודם (מעל ליטר) נשפך משם במכה אחת. נראה לכם שהמסרק הלך? מדובר בברלינגו שעשתה מעל 250 אלף קמ תודה Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  5. הבלם יד גורם לזה או שזה קורה בבלימה עם הדוושה? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  6. כדאי לתת לבעל מקצוע שיבדוק נקישות ושמן בגיר Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  7. אי אפשר לזהות , כדאי שתפרק את הפלסטיקה התחתונה Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  8. רשום על הנורות את הסוג בד"כ שמים לב רק ששני נורות נשרפות. ואז זה נראה מוזר... Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  9. רוב הפילטרים מתחת/מאחורי התא כפפות שמן גיר- כדאי לבדוק בספר רכב Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  10. להחליף לא שווה לנקות Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  11. תבדוק את בית הנורה ואם צריך תחליף Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  12. לילה טוב אני מעוניין לנקות את המנוע יש לי קומפרסור. לא מרוצה מהתוצאה עם סולר+לחץ אוויר. יש טיפים? מעוניין לנקות מנוע+גיר עם נזילת שמן רצינית. כאמור, קומפרסור יש. איזה חומר אמור להסיר את כל השמן? עדיפות לחומרים זולים (לא ספריי ברקס או קרבורטור) תודה מראש!! Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  13. אם תזדמן לתל אביב אני יכול לעזור Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  14. כן אבל כל היחידה מגיעה ביחד, צריך לפרק את היחידה ומהיחידה עצמה לפרק את הבורר Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  15. כדי גם להחליף את המחזירי שמן Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  16. זה נראה שבור קצת בחלק מהתפוסנים שעל הטמבון, אבל אפשר להצמיד את זה ולתפוס עם כמה ברגים מלמטה. כלפי חוץ זה יראה טוב, הברגים לא ייראו Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  17. מדובר ב LT, לשכן שלי יש אותו הרכב, והוא מצליח להניע Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  18. שלום אני לא מצליח להניע את הרכב מרחוק למעשה האופציה הזאת לא היתה בשימוש (גם הבעלים הקודמים) . מה יכולה להיות הבעיה? יש פיוז? השלט תקין , סטרטר תקין, מצבר חזק מליבו 2007 Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  19. בדקת גם את הברקס האחורי? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  20. שטיפת רדיאטור - יש חומר ששופכים לרדיאטור ואחרי כמה דקות שהרכב מונע, מרוקנים את הרדיאטור Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  21. לגבי הדלת, תצטרך לפתוח את הדופן שלה כדי לבדוק , אולי חלק מהמנגנון נשבר, Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  22. אוהנורה לא מתאימה או שלא הכנסת אותה נכון Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  23. עדכון -ניתקתי שוב את החיבורים שעל הבית פיוזים, חיברתי בחזרה והכל הסתדר Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  24. נשמע כמו מצבר תנסה להניע עם כבלים Sent from my PRO 6 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...