Jump to content

סלבדורוס

  • הודעות

    166
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי סלבדורוס

  1. נותק מצבר לכמה שעות והרכב הניע, גם הנורה נכבתה, לא יודע מה התקלה היתה אבל צריך להחליף פלאגים (מחר וגם אבדוק מצערת) תודה 👍
  2. יש נורת epc דולקת, זה קשור? המכונאי יבוא רק מחר לצערי
  3. תגידו יכול להיות שזה עניין של איזה כפתור שנלחץ? נטרול בקרת יציבות וכדו? יותר מאוחר יגיע מכונאי לבדוק, מבטיח לעדכן
  4. הי ללא הקשת קוד אין סטרטר, רק אחרי הקוד, זה אומר משהו? חובה לבטל קודן כדי לשלול?
  5. שלום חברים אחרי חניה של שעתיים הרכב מסרב להניע. יש סטרטר, הקודן נותן צליל אישור, המשאבה דלק נכנסת לפעולה, המצבר תקין. ניסיתי גם עם כבלים אבל לא מניע. הרכב אאודי q5 2011 קודן 5 ספרות וכוכבית (6לחצנים) מה דעתכם?
  6. היה בעיה בדאבל דין כנראה קיצרתי משהו, הרכבתי משהו זמני בינתיים תודה Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  7. ניסיתי שוב ואותו דבר : נדלק לשניה ונכבה לגמרי, כאילו מקבל זרם לשנייה אחת ומפסיק אם יש תרשים למישהו זה עדיין אקטואלי תודה Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  8. הקונקטור שלי מחווט אחרת מבחינת צבעים ומיקומים חיברתי זרם קבוע ומינוס מהקונקטור, המערכת נדלקת לשנייה ונכבת לגמרי Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  9. המבנה של הקונקטור באמת זהה אני אבדוק לפי חוטים ואעדכן תודה רבה! Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  10. דרך הצבעים חיברתי, ובדקתי עם טסטר מה זרם קבוע ומה סוויץ, המערכת הגיבה לשניה ונכבתה בעזרת השם אני מאמין שאסתדר, אבל אני צריך תרשים אם יש למישהו שברולט אופטרה 07 1.6 תודה Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  11. שלום מעונין להתקין דאבל דין ללא מתאם, אני רוצה לחבר ישירות את החוטים של הדאבל דין אל הקונקטור ברכב. ניסיתי לפי הצבעים ומדריכים אבל לא נדלק. אם אפשר דיאגרמה או עצה? אופטרה 07 תודה מראש Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  12. נמסר Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  13. למסירה ספר רכב מזדה 3 2005 Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  14. תודה רבה Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  15. תבדוק שיש נוזל קירור לפי זה תוכל לדעת אם נפגע משהו במערכת קירור Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  16. שלום לכולם יש אפשרות לבדוק אם יש חלקים תואמים בשני רכבים מיצרניות שונות? *לדוגמא* חלקים של מליבו 08 שמתאימים לאקסנט 07. תודה Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  17. הרכב מניע, החשמלאי פירק עוד עלוקה וממסר מתחת להגה. **הובסתי אבל כנראה שגם הפעם לא אלמד את הלקח כי שוב היה מעניין** Sent from my SM-J500H using Tapatalk
  18. כשלא הולך אז לא הולך ב"ה חשמלאי הוזמן אעדכן Sent from my SM-J500H using Tapatalk
  19. רוב הסיכוים שבמוסך אמין יזהו מהר את הבעיה ולא יצטרכו לפרק יותר מידי דברים. במידה וקשור לסטרטר,אולי התרופפות במגעים ואולי סטרטר גוסס... תן למוסך להכריע Sent from my SM-J500H using Tapatalk
  20. אם במשך 3 חודשים נסעת והרכב לא התחמם - כנראה שהיה נוזל.. אולי יש נזילה? בכל מקרה שווה לפנות אליהם אחרי שבעל מקצוע לא תלוי יראה את הרכב. וכדאי לתעד הכל כולל שיחות.. Sent from my SM-J500H using Tapatalk
  21. (לא מצליח לעדכן בלי לפתוח תגובה חדשה. ואני יודע שאתם במתח עדכון: הנעילה חזרה אחרי שסידרתי את החוט החתוך מחדש. מדובר בחוט צהוב שחור שהיה חלק מהתעלקות של קוברה. עכשיו אני בטוח שכל החיווט שעבר תחת ידי תקין לגמרי. ב"ה כמובן המשהו המוזר (בצמה מהעדכון הקודם) נשאר *לי* מוזר. מקווה שהתמונה ברורה. השתמשו ב"שערות" ( גידים?סיבים?) שבתוך הכבל האפור וחיברו בצורה מקצועית לתוך פין הקונקטור, קשה להאמין שזה קשור לקוברה אז עזבתי את זה. החוטים האדומים חזרו להיות החשודים המרכזיים. אחרי קריעת ידיים הצלחתי לזהות שהם מגיעים עד לצמת חשמל מסתעפת שנמצאת בכושיל**** של הפתח מיזוג שבצד הנהג, יותר מזה לא הצלחתי, אבל רוב החיווט שנמצא בצמה יורד לאזור הקונקטורים שבתמונה. מדובר בצד נהג. נראה שהמתקין אכן היה באזור. מה גם שבאחד הקונקטורים שבתמונה זיהיתי חוט חתוך (בלי העתלקות,סתם חתוך) שחיברתי מחדש למרות שהרכב בעבר הניע עם השלט גם כשהחוט היה חתוך. השמש שיבשה אותי אז אני לא זוכר אם זה היה חוט צהוב-שחור או ורוד-משהו. אז או שזה באמת קשור לחוטים האדומים או שפספתי עלוקה. כאמור (מתישהו)כל ההתעלקויות שביטלתי היו באזור התא כפפות. יכול להיות יש עוד מקום שפיספסתי ושמעתי מקודם רעש של תקתוק מהאזור הכושילי*** הנל... פיוזים נבדקו גם בתא מנוע וגם בתוך הרכב, תקין. עדין אין סטרטר, משאבת דלק נכנסת לפעולה ונורת המנעול עדיין מהבהבת. א-ע-ד-כ-ן Sent from my SM-J500H using Tapatalk
  22. לא מכיר את הרכב אבל רוב הסיכויים שבצד הנהג זה עוקת שמן גיר. את תסתכל טוב תוכל לזהות מי מהם מתחבר לבלוק מנוע. מצטער אבל התמונות לא ברורות לי בכלל Sent from my SM-J500H using Tapatalk
  23. היי בעבר הייתי באזור תעשיה פרדס כץ, יש שם מקום מוכר ואמין. לא זכור לי השם אבל זה מקום מןכר שנמצא ליד אולם אירועים אאלט. ותוכל להיעזר גם בפורום... בהצלחה Sent from my SM-J500H using Tapatalk
  24. עדכון: בדקתי אם פישלתי בחיבורים. כנראה שלא, כל החיווט של הקונקוטורים (מתחברים לbcm) שבהם התעסקתי נראים טוב, לפי צבעים ובכולם לא פספסתי מגעים. עכשיו אני עובר על החייוט של הצמה שמגיעה מצד נוסע למטה (אזור רגל ימין של הנוסע) כי גם שם התעסקתי ואולי זה גם קשור לשיבוש בנעילה... בינתיים זנחתי את ההתעסקות עם החוטים האדומים . אעדכן מקווה שזה בסדר שאני מגיב הרבה( בסוף זה יעזור למישהו...) Sent from my SM-J500H using Tapatalk עדכון מהכבשן: השמש בדיוק מעלי ואני לא בים. עשיתי הפסקה. בינתים ראיתי בצמה משהו מוזר. צירפתי תמונה Sent from my SM-J500H using Tapatalk
  25. בוקר טוב יום חדש בפתח החוטים האדומים מגיעים דרך התקרה לצד הנהג. הצלחתי לעקוב עד שהחוט מגיע מאחורי הפתח מזגן בצד הנהג, משם לא רואים כלום. זה לא נראה חיווט מקורי של הרכב... (ובגלל שכל המוח והתעלקויותיו פורקו בצד השני זה גורם לי לחשוב אולי האדומים הם לא הבעיה...) כרגע אני בודק שוב אם לא עשיתי טעות בחיווט של הbcm לפי תמונה של bcm מפורק שמצאתי ברשת. צירפתי תמונות של האזורים הנגועים אעדכן Sent from my SM-J500H using Tapatalk עדכון: כרגע שמתי לב שגם הנעילה השתבשה, צריך לעבור דלת דלת בשביל לנעול. מחזק לי את ההרגשה שפישלתי בחיבורים. אעדכן
×
×
  • תוכן חדש...