Jump to content

סלבדורוס

  • הודעות

    166
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי סלבדורוס

  1. ערב טוב ניסיתי להחליף פילטר מזגן במאזדה 2005 (מתברר שאין) לכן ניתקתי את הלוח פיוזים שמתחת לתא כפפות, כולל ניתוק של כל החיבורים שנמצאים עליו. אחרי שהחזרתי הכל לקדמותו , נהיה קצת בלאגן בחשמל - וינקרים ואורות גבוהים לא עובדים, נורת חיווי הנדברקס דולקת קבוע וגם האור בסלון הרכב מסרב להיכבות, והלחצן פתיחה שעל הפגוש הפסיק לעבוד מה דעתכם Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  2. צודק תודה רבה Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  3. שלום קבילתי זימון לבית משפט (ו6 נקודות) על שימוש ברכב ללא טסט. אין לי טסט כבר שנתיים (זה רכב שלישי, לא נוסע הרבה). למה לצפות? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  4. בוקר טוב מחיר ליחידה 2 שקל יש לי בערך 10 קרטונים, כל קרטון 200 דגלים. לשלוח הודעה בפרטי
  5. שלום המזגן ברכב לא עובד. שומע את המדחס נכנס לפעולה, הלחצנים מגיבים ולפי התצוגה הכל בסדר, אבל לא נכנס רוח. בכל המצבים אותו הדבר, חום קור, ac או מאוורר, לא יוצא שום איוורור משום פתח. בקופסת פיוזים הכל תקין. איפה נמצא המאוורר עצמו? אשמח לכל עזרה פלואנס 2014 אוטומט מנוע 1.5 Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  6. לגבי האלטרנטור - במידה שהמצבר לא נפל דרסטית שהפעלת מזגן אורות וכו, תנסה להתניע את הרכב לכמה דקות ותראה בעזרת המודד אם האלטרנטור הטעין את המצבר Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  7. המצבר צריך להיות קצת מעל 12. אם הוא מלא. במידה שכן, תנסה לרוקן אותו ע"י הדלקת אורות, מזגן וכו בזמן שהרכב לא דולק ותראה אם המתח שלו נופל עם המודד... אם נופל דרסטית מצבר גמור. Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  8. אאל"ט התאריך זה השבוע ה13 בשנת 2015... וגם לי זה נשמע כמו מצבר Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  9. כל הברגים והכבלים נראים בסדר גמור, ועדיין הרכב ממשיך להיכבות Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  10. אין לי, אבל לפני שיצאתי מהמוסך הוא בדק את המצבר (אמר שהוא קצת חלש) ואת האלטרנטור עכשיו גם הנורה של המנוע נדלקה Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  11. החליפו אלטרנטור. בנסיעה הראשונה , ברמזור כשהטורים היו נמוכים, היה רעידות והרכב נכבה, אבל הדלקתי אותו בלי בעיה. זה קרה שוב אחרי חמש דקות אותו דבר, טורים נמוכים ברמזור, רעידות ונכבה ושוב נדלק בלי בעיות.... זה נורמלי? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  12. המצבר התרוקן לגמרי, בדקתי ולא היו מים בכלל. מילאתי והנעתי עם כבלים, האוטו נדלק אבל הבעיה עם נורת abs והמזגן נשארה... נסעתי שתי דקות והרכב התחיל לרעוד ונכבה (באמצע הנסיעה). שוב הנעתי עם כבלים, נסעתי עוד כמה דקות והשארתי את הרכב דולק (בערך 10 דקות) וכיביתי. ושוב לא נדלק. כשאני מניע עם כבלים (גם כשהמצבר ריק לגמרי, ואין אפילו אורות חירום), זה מניע בלי בעיות ונשאר דולק לפחות מספר דקות בזמן נסיעה.. זה נשמע כמו מצבר או אלטרנטור? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  13. תודה רבה שבוע טוב Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  14. שלום היום נדלקה לי לראשונה נורת abs. ניסיתי לבדוק למה, והתברר שזה קורה כשהמזגן דלוק. כשאני מכבה את המזגן גם הנורה נכבית. ואם אני מדליק אורות גבוהים, המזגן והמערכת שמע נכבים. זה התחיל ממש לפני שעתיים, לפני זה הכל היה בסדר. (לאחרונה קרו כמה פעמים שכיביתי את הסוויץ כשהמזגן דולק, לא יודע אם קשור) . מה זה יכול להיות? כדאי לנתק את המצבר לכמה שעות ולהחזיר? מאזדה 3 2005
  15. אוקי תודה רבה Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  16. בוקר טוב הורדתי רכב מהכביש לפירוק והרכב נגנב, עם הלוחיות. אני צריך לעדכן את המשטרה ?
  17. שבוע טוב *הרכב לא מניע. נדרש תיקון ( קל לפי מה שנאמר לי ). מנוע וגיר ומצבר תקינים. מגאן 2004 גיר אוטומט מנוע 2000 , 140 כ"ס יד 5 (04 ברשיון) 200,000 ק"מ גלגלי מגנזיום אתם מוזמנים להציע עד חול המועד לאחר מכן הרכב יישלח לפירוק אפשר לשלוח הודעה בפרטי ומי שירצה יקבל טלפון אני מתל אביב
  18. לא רוצה לערב משטרה בסיפור. יש עוד רעיון?
  19. שלום רשמתי על שמי אופנוע ששימש את חבר שלי. לפני חודש האופנוע נמכר בסיכום בע"פ. עכשיו בעל האופנוע החדש והחבר מתחמקים מלעשות העברת בעלות בתירוצים שונים. אני מעוניין להוריד את האופנוע מהכביש . מה התהליך? אם יש רעיון אחר אני אשמח לשמוע
  20. שיחקתם אותה, תודה רבה! מכירים מקום במרכז שמוכר את הגלגל שיניים ? מעדיף לסדר את זה מהר מאשר לחכות למשלוח מסין. תודה!
  21. שכחתי לשאול - המנוע של החלונות מאחורה זהה?
×
×
  • תוכן חדש...