החלטתי להתמקד באקסנט, אוטומט, שנים 99-01. תודה על העזרה ועל כל החומר בפורום.
מה להעדיף - יד נמוכה/ קילומטרז נמוך/ שנה/ אחר?
(ההעדפה רק על מנת לצמצם את המוכרים.)
יש רכבים עם קילומטרז נמוך, יד שנייה, שנת 2001, במחיר נמוך מרכבים משנת 99 וקילומטרז גבוה. לא מדובר במודעה בודדה, יש הרבה כאלה. מה ההסבר?
אקסנטים 99-00 עם קילומטרז שעולה על 200 אלף. להתעלם? מה הגבול?