Jump to content

סלבדורוס

  • הודעות

    166
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי סלבדורוס

  1. שלום יש לי בעיות עם החלון ליד הנהג. הוצאתי את המנוע מהגלגל שיניים של החלון ונתתי לו להסתובב לבד - הוא עושה סיבוב וחצי ועוצר. עכשיו אני רוצה לפרק את המנוע עצמו ( תמונה), לראות אולי תקוע משהו. איך עושים את זה?
  2. שלום יש לי ברכב קודן שנוטרל בקניית הרכב יחד עם החלפת המפתח. לאחרונה המצבר עשה הרבה בעיות (מגעים רופפים). עכשיו הרכב לא מניע (אין סטרטר). לכאורה המצבר תקין האורות דולקים. והקודן התחיל לצפצף בניסיון ההנעה. יכול להיות שהוא חזר לתחייה? מה אפשר לעשות? מגאן 2004 תודה
  3. תודה רבה לכולם!! עזרתם מאוד
  4. שלום אני מעוניין לקנות סט כלי עבודה לטיפולים קטנים. נגיד החלפת מצבר, שמנים פילטרים פלאגים ודברים בסגנון מישהו יכול לכוון אותי לגבי מה לחפש, אילו גדלים של בוקסות, או לחנות מומלצת? 300 שקל זה מספיק? תודה מראש
  5. שלום הצתבר אצלי לכלוך רציני מתחת למושבים מקדימה, ובעיקר במסילות. יש אפשרות לפרק את המושבים ? הרכב : מגאן קופה 2004
  6. שלום יש לי בעיה בסוויצ', צריך לשחק עם המפתח כדי שהוא יפתח. רציתי לדעת אם מותר לשמן (w40?) אותו? תודה
  7. הפילטר דלק מקורי לא חדש. אבל לא עשה את הקילומטרז. וגם הפילטר דלק הקודם לא עשה את הקילומטרז. בכל מקרה זה לא שינה כלום. נימרוד, אני רואה שהטורים עולים אבל האוטו לא זז ביחס ללחיצה על הגז ולגובה הטורים. והיום שמתי לב שגם כשעובר הילוך זה לא נעשה חלק כמו פעם אלא בקפיצה של הרכב. לא יודע אם זה קשור.
  8. בעבר = בערך 3 חודשים. הוחלף פילטר דלק שבוע שעבר. אני בטוח שהמוסך טועה, אני מרגיש את הרכב ועוד חבר שנסע העיר על זה שהאוטו מתאמץ אפילו במהירות נמוכה. קראתי בפורום שיש חיישן שקשור למערכת דלק שצריך לנקות .זה יכול להיות קשור?
  9. שלום הרכב מאזדה 3 2005, 170 אלף ק"מ. מרגיש שהאוטו לא סוחב. גם בתחילת נסיעה (נגיד אחרי עצירה ברמזור) וגם בהגברת מהירות האוטו מתקשה להאיץ. צריך ללחוץ על הגז ממש חזק בשביל להגביר מהירות (בעבר לחיצה כזאת היתה שמה אותי בקלות מעל 100 קמש ועכשיו זה מעלה את המהירות ממש לאט). מגיע למצב של צפירות מאחורה אם אני לא מועך תדוושה של הגז. זה קורה במיוחד כשהדלק נמצא מתחת לרבע מיכל אבל לא רק. ושמתי לב גם שהרכב יכול לנסוע על 20-50 קמש וזה מראה כאילו אני על הילוך רביעי! במוסך לא מצאו בעיה. גם אחרי סיבוב על הרכב וסריקה במחשב לא ראו משהו מוזר. בכל מקרה החליפו לי פילטר דלק (אחרי שהיתי נודניק) וזה לא עזר. מה דעתכם?
  10. שלום חברים בתיבת הילוכים (אוטומט) אצלי האותיות שמסמלות את ההילוך לא מוארות. וגם האור שאמור להיות במאפרה לא דולק. אין פיוזים שרופים. מה זה יכול להיות? תודה
  11. שלום חברים יש לי מערכת של פרמייר dvm6400 איך אני יכול לדעת אם יש במערכת גיפיאס? ואם יש - איך אפשר להתקין מפות? תודה
  12. קראתי, תודה על הלינק. מחקתי את חולון מהוויז נועם, אני מחפש רק אקסנט כרגע. אבל שמרתי את האשכול שלך אם משהו ישתנה. תודה ובהצלחה.
  13. החלטתי להתמקד באקסנט, אוטומט, שנים 99-01. תודה על העזרה ועל כל החומר בפורום. מה להעדיף - יד נמוכה/ קילומטרז נמוך/ שנה/ אחר? (ההעדפה רק על מנת לצמצם את המוכרים.) יש רכבים עם קילומטרז נמוך, יד שנייה, שנת 2001, במחיר נמוך מרכבים משנת 99 וקילומטרז גבוה. לא מדובר במודעה בודדה, יש הרבה כאלה. מה ההסבר? אקסנטים 99-00 עם קילומטרז שעולה על 200 אלף. להתעלם? מה הגבול?
  14. אני אבדוק את זה ויחזיר תשובה תודה
  15. שלום הידית שמשנה את כיוון המזגן השתחררה. עכשיו זה תקוע על יציאת המזגן על השמשה. אני צריך לפרק את הדשבורד כדי לחבר אותה מחדש או שיש דרך אחרת? מדובר בשרייד 93 תודה רבה
  16. אני אבדוק תודה רבה
  17. לא צריך משפחתית
  18. שלום אני מחפש רכב במחיר של עד 10000. מתלבט בין יונדאי אקסנט לסוזוקי בלנו. הרכב ישמש בעיקר לנסיעות בתוך העיר. על איזה דגמים כדאי לוותר (באקסנט ובבלנו)? הבנתי שיש דגם עם שלוש דלתות שעדיף להתרחק ממנו. אשמח לכל בדל מידע נוסף על מה שכבר קיים בפורום (קראתי הרבה שרשורים על הרכבים האלו). שבוע טוב!
×
×
  • תוכן חדש...