Jump to content

סלבדורוס

  • הודעות

    166
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי סלבדורוס

  1. ולא בוצע כיוון פרונט יטופל גם תודה Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  2. לפני לא היה רעש אני אחזור למוסך ןאעדכן תודה Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  3. שלום היום הוחלפו 2 בולמים קדמיים, ללא כריות. אחרי ההחלפה, כשאני מסובב את ההגה יש רעש מתכתי . הכריות במצב טוב. מה עוד יכול להיות? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  4. טעות הועבר לפורום טכני Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  5. תבדוק נזילות לא אמור להוסיף כמות כזאת Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  6. מדובר במיסב שעל הכרית בולם? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  7. שלום היום הוחלפו 2 בולמים קדמיים, ללא כריות. אחרי ההחלפה, כשאני מסובב את ההגה יש רעש מתכתי . הכריות במצב טוב. מה עוד יכול להיות? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  8. זה תופס ליפט ומעסיק מכונאי, מגיע על זה תשלום לא? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  9. באופן כללי לנקות טוב את האיזור להשתמש באטם איכותי להיזהר בחיזוק ברגים לפעמים צריך להשתמש בקצת סיליקון בהצלחה Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  10. תשמע עוד דעה של מוסך לפעמים ממהרים להספיד את היחידה הפנימית מהר מדי Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  11. תודה על ההסבר Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  12. שואל את המומחים כדי ללמוד- לא יכול להיות ששמו את הרצועת טימינג לא נכון? האם כל פספוס של שן בטיימינג יגרום לנזק למנוע בטווח מיידי ? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  13. אני מנקז אוויר עם מיכל עיבוי פתוח ומנוע עובד עד שהונטה נדלקת ובודק אם היד (בזהירות) אם הונטה זורקת אוויר חם Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  14. ממתי שמת לב לבעיה אחרי המשאבת מים? הוצאת אוויר מהמערכת? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  15. תודה על התשובות לגבי הקודן - עקבתי אחרי החיווט מהלוח ל"מוח". היה חוט אחד חתוך ובכל צד שלו שני חוטים שחורים שנכנסו למוח. ניתקתי את החיווט שהגיע למוח וחיברתי ישירות בין שני הקצוות. עוד שני חוטים שונים (של הרכב ) היו חשופים ועל כל אחד מהם ההתעלק חוט שחור למוח. גם הם נותקו. הדבקתי עם איזולירבנד (שבוע הבא יהיה זמן לפינישים.) היה עוד חוט שחור דק מהמוח שלא הצלחתי להבין מאיפה הוא מגיע. הרכב מניע! זה סימן שהקודן נוטרל בהצלחה?? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  16. פירקת לבד? איך? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  17. שלום הלוח מקשים של הקודן לא מגיב, ניקיתי מבפנים את הלוח והמקשים, עדיין לא מגיב כמו שצריך. האם אפשר להחליף את הלוח או שעדיף פשוט לבטל את הקודן? אני פשוט תקוע כרגע מבלי יכולת להניע. המשענת יד נשברה, ואני מעוניין להרכיב חדש. יש לי את החלק , רק שאני לא מצליח להוציא את הישנה. זה תפוס עם ברגים או שלחלץ את החלק העליון בכח? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  18. המעבה מזגן יושב צמוד לרדיאטור ואליו מחוברים הצינורות מזגן, לא יודע לגבי הרכב שלך, אבל בדכ שמחליפים רדיאטור קורה שיש צורך להזיז קצת את המעבה או את הצינורות כדי להושיב את הרדיאטור במקומו. הכי פשוט ללכת לבדוק אם יש חוסר בגז Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  19. תוכל לצלם? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  20. אולי במהלך החלפת הרדיאטור נפגע צינור של מזגן, כי זה נשמע כמו חוסר גז Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  21. שלום מישהו יוכל להגיד לי האם הנורת דרך זה גם אור גבוהה בבמוו 630? (כאני כמעט בטוח שכן( ואיזה נורה זאת במוו 630 i 2007 Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  22. לא מסוכן ליסוע ככה בינתיים אני יודע שמוסכים מחליפים את הגוזון (זה השם של הבורג ) Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  23. הצד בלי הכפל אמור להיות מול החור של הכניסת אוויר Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  24. גם אני לא רואה תבריג, יכול להיות שהיתה שם פחית שאחד החוטים יושב עליה Sent from my PRO 6 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...