Jump to content

סלבדורוס

  • הודעות

    166
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי סלבדורוס

  1. כנראה באחד הטיפולים שכחו להחזיר. בטוח שלא מכוונה רעה Sent from my SM-J500H using Tapatalk וכמובן שכדאי להחזיר זה מגן תחתון ועדיף שיהיה Sent from my SM-J500H using Tapatalk
  2. סליחה שלא רשמתי מאדה 2, 2008 אני אבדוק מחר לאן הוא יוצא אבל איך זה יעזור? זה יהיה קצת סיפור לעקוב אחריו אבל אני יודע בוודאות שהוא עובר בתקרת רכב... בגדול אני לא מוצא שום מקום שאני יכול לחבר את החוטים. גם אם אדע למי הם שייכים אני לא רואה שום מקום מלבד לחבר אותם אחד לשני וזה אני מניח לפי הצבע השונה ביניהם לא כדאי Sent from my SM-J500H using Tapatalk
  3. עדכון: עכשיו אני בטוח ששני החוטים האדומים קשורים לזה שאין לי כרגע סטרטר. רוב ההתעסקות הייתה בbcm מתחת לתא כפפות. מקודם שמתי לב שהחוטים הנל עוברים מתחת לריפוד גג, הסוף שלהם (לא בטוח) כנראה מגיעים מחיבור שנמצא בצד הנהג (תמונה). מקווה לטוב Sent from my SM-J500H using Tapatalk
  4. בוקר טוב התחלתי אתמול לנסות ולבטל את הקודן (אין בו צורך). היו כמה התעלקויות שביטלתי וסגרתי. הרוב מאחורי אני מאמין. נשארו לי כרגע שני חוטים שאני לא מצליח להבין לאן. אין סטרטר אבל משאבת דלק נכנסת לפעולה. השאלה אם החוטים האלה הם הבעיה שלי? הם עבים יותר. בהתחלה הם היו מחוברים לקונקטור שאני *כמעט* בטוח שלא היה מחובר. (לקונקטור יש 4 חוטים, שני האדומים,אחד ירוק מחובר לפיוז ואחד שחור שמחובר לקונקטור שמתחבר לקוברה) מה דעתכם?
  5. בוקר טוב מחליפים גם פילטר או שרק שמן?
  6. לילה טוב מאזדה 3 2005, לא החולף שמן גיר לפחות 100 אלף ק"מ. השמן לא שחור. הבעיה - העברת הילוך משלישי ל רביעי באיחור, כשהרכב ממש מתאמץ. אם אני מוריד רגל מהגז לשניה ואז שוב לוחץ, אז נכנס לרביעי "חלק" בלי להתאמץ מדי. גם בטיפטרוניק עובר יפה. בנוסף ברמזור, לוקח זמן עד שהרכב מגיב, הוא מושך את ההילוך הראשון יותר מבעבר. קורה גם כשהרכב חם. מה דעתכם?
  7. שכוייח לאסף Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  8. תמיד לשמוע עוד חוות דעת Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  9. תלוי איפה הנזילה יכול להיות רק צינור השתחרר. תעקוב אחרי הצנרת ותראה מאיפה. אתה יכול למלא מים ולא להשתמש כמה ימים, אם לא ישאר כלום זה מהמיכל או מהחיבורים שלו Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  10. תבדוק אם לצלחות יש "שפתיים" אתה יכול לראות או להרגיש בלי לפרק נשמע שזה הבעיה Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  11. תבדוק שמן גיר אם יש מדיד ותושבות Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  12. את הבלמים - קליפר , רפידות צלחות צינורות חיישן וכו Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  13. לא יכול להיות שיש ניצוץ אבל לא בזמן בגלל החיישן? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  14. פירקו 4 גלגלים ובדקו? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  15. אולי חישן קרנק שיושב בטימינג Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  16. מה זה גרוע יותר? אותן בעיות? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  17. אם זה לשימוש חד פעמי או שתשאיל ממישהו או פלייר שפיץ בזהירות Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  18. גם לי זה נשמע מיסב Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  19. הי תקפיד לנקות טוב ולהוציא את כל החתיכות השבורות Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  20. אתה יכול לראות את החיישן קראנק? תבדוק אולי יש איזה חיישן אחר לא מחובר Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  21. ניסית עם מפתח רזרבי? יש קודן? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  22. דווקא נראה לי שהוא למד תיזהר מאלה שעוד לא עשו נזק Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  23. אולי גומיה של מוט פיתול (זה השם? מה שמתחבר למוט מייצב) בלוי מצד ימין. זה נקישות. רעש יכול להיות גם מכרית בולם ימין Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  24. גם במורשה יבואן עובדים בני אדם, יש מצב שפיספסו יש הוראה של היצרן להחליף בק"מ מסוים, אבל לא תמיד יש צורך בפועל. לך למוסך שיסתכל אם צריך אולי גם תמונה תעזור Sent from my PRO 6 using Tapatalk
  25. תבדוק שהכבל הילוכים לא נקרע כשאתה מזיז ידית הילוכים זה קל מהרגיל? Sent from my PRO 6 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...