אהלן חברים. לפני חודש קניתי פולקסווגן פולו מודל 2005.
מיליתי מים במיכל הווישרים ויצאו מים. אחרי שימוש אחד ולאחר כמה ימים לא יצאו שוב מים.
בשורה התחתונה הבעיה היא לא סתימה. השאלה איך אני יודע אם הנזילה היא במיכל או בצינורות ומה יש לעשות עם זה?
תודה מראש.