שלום רב
רכב דייהטסו YRV מנורת בטריה נדלקת כאשר האורות של הרכב דולקים, כאשר אני נותן גז (טעינה) המנורה נכבית ,אבל בנסיעה חדשה אחר כך יש קושי בהתנעה . לעומת זאת כאשר המזגן פועל והאורות כבויים אין בעיה כלל, בבדיקה- עם מזגן פועל יש טעינה למצבר. נאמר לי שאלטרנטור בסוף דרכו אבל האם יתכן שזה רק חוט כלשהוא בין האורות לאנטרנטור ואין צורך בהחלפה ? איך ניתן לבדוק זאת?