Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, Potato כתב:

מה זה קשור לעובדה המאוד פשוטה שאם יש לך בית 6 חדרים ששווה 2 מליון אתה יכול למכור אותו,לקנות נכס צנוע יותר ולחיות מההפרש

אתה מתייחס לזה כאילו זה בsims ולא בעולם האמיתי. אין דירת 2-3 חדרים ברמה ומפרט גבוה כמו של דירת 6 חדרים ממוצעת ובמחיר נמוך משמעותית שיאפשר לך "לחיות מההפרש".

רוב הדירות הקטנות בארץ זה בבתים ישנים בלי חניה ובלי מעלית וזה ירידה ברמת החיים.

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ובפניית פרסה חדה חזרה לנושא השרשור: מכירות הרכב הפרטי מתאוששות; באוגוסט 2020 ימכרו כנראה יותר רכבים חדשים מבאוגוסט 2019. כמובן שהיה נחמד אם היה גם פילוח לפי קטגוריות (רכבי מיני לעומת גי'פוני יוקרה למשל), אבל להרגשתי עמישראל לא חוזר לסוזוקי אלטו, לפחות לעת עתה.

 

תחבורה ציבורית? פחחחחחח

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 16 דקות, SlowRide כתב:

אתה מתייחס לזה כאילו זה בsims ולא בעולם האמיתי. אין דירת 2-3 חדרים ברמה ומפרט גבוה כמו של דירת 6 חדרים ממוצעת ובמחיר נמוך משמעותית שיאפשר לך "לחיות מההפרש".

רוב הדירות הקטנות בארץ זה בבתים ישנים בלי חניה ובלי מעלית וזה ירידה ברמת החיים.

אתה קצת מתחכם ובלי סיבה.

יש מבחר בין דו משפחתי לחורבה של 2 חדרים בלי מרפסת.

תמצא משהו באמצע,גם אם ייקח זמן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

תפוד יקר, אני בעיצומו של חיפוש אחרי דירה נגישה לנכים, עם מעלית ומרפסת שמש (תלויה) מעל רחוב מסחרי שוקק בתקציב של עד 2 מליון. ולא דירה על נייר.

האיזור - רחובות-גבעתיים-רג-הרצליה או עיר איכותית אחרת באזור המרכז

אשמח לעזרה אם זה כזה פשוט

פורסם

 

אם היית מוכר בית פרטי באיזור ב3.5 ומחפש דירה ב3 הטיעון היה רלוונטי.

איך הפכת את זה לתיווך רק אתה יודע.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

כמה חדרים?

זה ממש לא קשור כבר למשבר הכלכלי, אבל 2 מיליון מספיקים לך ל60-70 מ״ר ברמת גן כמעט בכל העיר, ודי גבולי גם בגבעתיים. הבעיה היא שהרוב זה כנראה בניינים ישנים ללא התשתיות שאתה מחפש, ולא על הרחוב המסחרי הראשי (יש שניים וחצי כאלו בכל רמת גן וגבעתיים תכלס).

זה לא יעזר לחיפושים שלך, אבל רק בשביל הפרספקטיבה, 3 חדרים בבניין בבניה ברמת גן, באזורים סבירים, אפשר למצוא גם ב1.7 בערך, כולל חניה.

לפני 10 דקות, pl7410 כתב:

תפוד יקר, אני בעיצומו של חיפוש אחרי דירה נגישה לנכים, עם מעלית ומרפסת שמש (תלויה) מעל רחוב מסחרי שוקק בתקציב של עד 2 מליון. ולא דירה על נייר.

האיזור - רחובות-גבעתיים-רג-הרצליה או עיר איכותית אחרת באזור המרכז

אשמח לעזרה אם זה כזה פשוט

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני מכיר את המחירים, הספציפיות זה מה שהופך את זה לקשה. התקציב יכול תכלס להימתח עד 2.5 לדירה בלבד, לא כולל שיפוץ וזה. אבל המחיר הוא משכנתא מצמיתה.

והגודל הוא סביב 80 (אם זה אזור מרכזי ואני מתכנן לחיות בו) עד 100 (לדירה עד המוות).

מוכן להסתפק גם במרכז מסחרי קטן באיזור מרכזי.

בכל מקרה התפוד לא מרשה שנדבר על זה. אני צריך לפתוח שרשור יום אחד, זו תכלס הסיבה שאני פה. וטרנספורטר כמובן.



  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 42 דקות, Potato כתב:

אתה קצת מתחכם ובלי סיבה.

יש מבחר בין דו משפחתי לחורבה של 2 חדרים בלי מרפסת.

תמצא משהו באמצע,גם אם ייקח זמן.

תבדוק כמה דירות 2-3 חדרים עם חניה ובאזורים מרכזיים יש בחיפה (איפה שגר ספריאל), ולא בשכונות קשות בבתים עתיקים. בוא נראה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה רע בחיפה? אני שוקל לעבור לשם בעתיד הרחוק. אבל לא חדירת 3 חדרים לזקנים.

רוב הערים בארץ יותר קרובות למצב של חיפה שתיארת במדוייק - אין שום אופציה, מאשר לרמת גן גבעתיים ות"א ששם יש יותר מבחר אבל המחירים בהתאם וגם הצפיפות קשה ומסריחה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 39 דקות, Potato כתב:

 

קודם כל רק על זה שהוא גר בחיפה מגיע לו שאין שם שום אופציה.

מי עושה לעצמו דבר כזה?

מי שמבין שיש חיים מחוץ לת"א-רמת-גן-גבעתיים. 

או מי שלא יכול או רוצה להתמודד עם המחירים במרכז. 

החיים לא מתחילים ונגמרים במקום אחד. 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
לפני 4 שעות, Potato כתב:

אלה מהם שעבדו קשה הסתדרו וחיים בסדר גמור גם כיום.

לא בדירות פאר ומגדלים בצפון תל אביב,אבל יש דירה ובטחון כלכלי כלשהו.

אתה טועה בענק.

 

אני מניח שאין לך הרבה מושג איך נראות קררנות הפנסיה אבל רוב האנשים האלה נוצלו בהתחלה וגם בהמשך לחלק לא מבוטל לא היתה קרן פנסיה. מחיסכון פנסיוני של 30 שנה גם אם עבדת קשה לא תקבל אפילו 40% מהשכר שהיה לך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 2 שעות, SlowRide כתב:

מה רע בחיפה? אני שוקל לעבור לשם בעתיד הרחוק. אבל לא חדירת 3 חדרים לזקנים.

רוב הערים בארץ יותר קרובות למצב של חיפה שתיארת במדוייק - אין שום אופציה, מאשר לרמת גן גבעתיים ות"א ששם יש יותר מבחר אבל המחירים בהתאם וגם הצפיפות קשה ומסריחה.

כל חיפה מסריחה והמחירים והארנונה בה לא שווים את האפס שאתה מקבל בתמורה.

אין בה שילוב הגיוני.

או שהדירות הן חורבות או שהאיזור הוא בית קברות.

עוד לא נתקלתי בשכונה שהיא באמצע.

לפני 2 שעות, Benor כתב:

מי שמבין שיש חיים מחוץ לת"א-רמת-גן-גבעתיים. 

או מי שלא יכול או רוצה להתמודד עם המחירים במרכז. 

החיים לא מתחילים ונגמרים במקום אחד. 

מעדיף לגור בבאר שבע ולא בחיפה.

לא גרתי במרכז מעולם,למען האמת גם אין תכנון כזה.

לפני 2 שעות, Night Driver כתב:

אתה טועה בענק.

 

אני מניח שאין לך הרבה מושג איך נראות קררנות הפנסיה אבל רוב האנשים האלה נוצלו בהתחלה וגם בהמשך לחלק לא מבוטל לא היתה קרן פנסיה. מחיסכון פנסיוני של 30 שנה גם אם עבדת קשה לא תקבל אפילו 40% מהשכר שהיה לך.

זה בערך ה"דור" של סבא וסבתא שלי.

מכיר אותם,הרבה חברים שלהם וכולם חיים בצורה סבירה.

התחילו עמוק בחרא ויצאו ממנו לאט לאט עם המון עבודה קשה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

@Potato אתה טועה.

ככה בשלוף, שכונות מצויינות בחיפה: רמות ספיר, רמת אלון, גולדה ויש עוד הרבה.

אין לי מושג באילו רמות מחירים חיפשת ואיזה סוג דירה.

בחיפה יש הכל, גם שכונות יוקרה וגם פח זבל הכל פונקציה של מחיר, וכן הארנונה יקרה

גילוי נאות, אני תושב חיפה

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם (נערך)

הדוואת ארנונה היא בעייתית, בגלל שיטות חישוב שונות הרשויות שונות. בחיפה המחיר למ"ר גבוה, אבל המטראז' לחישוב הוא נטו עם הרבה יוצאים מהכלל, מה שמאזן את המחיר למ"ר. אין לי מושג לגבי ארנונה לעסקים.

 

@ArikM עזוב את תפוח האדמה, יש לו שנאה לא רציונלית לחיפה ולא תוכל לשכנע אותו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...