Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, sperial כתב:

התאור של אריק מתאים לשכונה אחת או שתיים.

 

תפוד, כנראש שגם אחרי 4 שנים אתה לא מכיר את חיפה. חלק מהשכונות שנראות לך ישנות הן מצויינות, וזה כולל כאלה שצמודות לטכניון. אין לי מושג מה קנה המידה שלך, אולי תגלה לנו.

 

מה שצמוד לטכניון זה נוש,רמות רמז ואם ממש מתאמצים אז אלמוגי.

מכיר גם את אחוזה,דניה,ספיר,חן ולא נכנס בכלל לאיזורים כמו חורב,שפרינצק,והדר.

באף אחת מהן לא מצאתי דבר אחד טוב.

או שהן מתפרקות,או בנויות על מדרון.

 

היחידה שאיכשהו אפשר לחיות בה היא מרכז הכרמל,יש משהו ליד והיא יחסית קרובה ליציאה.

 

אתה לא מבין את כמה העיר הזו מחורבנת כי התרגלת או שלא גרת במקום אחר.

רוב האנשים שאני מכיר מתחלקים ל2 סוגים,אלה שנולדו או חיים בחיפה ובטוחים שהעיר הזו טובה ואלה שהגיעו ממקום אחר ורואים כמה שהיא מזעזעת.

 

אבל בחרת לשלם כנראה 2-2.5 מליון על בית שצריך לעלות אליו במדרגות וזה נשמע לך איכשהו הגיוני...אז מה כבר אני יכול להגיד.

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

או שכבר תקבל את העובדה שאתה מסתכל על העיר הזאת בתור סטודנט בן 2X צעיר, והיא לא מתאימה לך כנראה בדיוק בגלל נקודת המבט הזאת.

 

בנויה על מדרון.... טוב מה אפשר להגיב על זה בצורה הגיונית. 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 3 שעות, BloodFist כתב:

עזבו נו זה chemguy בתחפושת, הרוב רע והרוב חרא


Sent from my iPhone using Tapatalk

ממש לא.

אבל חלקכם פה אנשים מבוגרים,מקובעים וכואב לכם לשמוע דעה שלא מתיישבת בול במשבצת המדומיינת לגבי איך הכל צריך להיות.

 

לפני 15 דקות, David32 כתב:

או שכבר תקבל את העובדה שאתה מסתכל על העיר הזאת בתור סטודנט בן 2X צעיר, והיא לא מתאימה לך כנראה בדיוק בגלל נקודת המבט הזאת.

מסתכל על העיר הזו בתור בן אדם שגר בה ורואה המון חסרונות שלא יאפשרו לי להמשיך לגור בה.

אין קשר לגיל.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

בפוסט שלך אתה מראה שאין לך מושג על האיכות של לא מעט מהשכונות של חיפה. ויותר מזה, חוסר הבנה לכך שכל בחירה שתעשה תהיה כרוכה בפשרות.

 

לפני 3 ימים דובר כאן על מחירי דירות ברמת גן. במחיר שהוזכר לדירת 4 חדרים בר"ג תקנה בחיפה צמוד קרקע בגודל כפול. יהיה לכך מחיר במדרגות, מצד שני הגודל, הנוף ועוד. אז יש יתרונות לכאן ויש יתרונות לכאן, וכל אחד יבחר לפי סדרי העדיפות שלו, שגם הם משתנים עם הזמן.

 

שאלה לי אליך: זוג צעיר שבוחר לגור בחדרה או בנהריה - איך אתה רואה אותו?

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 29 דקות, Potato כתב:

ממש לא.

אבל חלקכם פה אנשים מבוגרים,מקובעים וכואב לכם לשמוע דעה שלא מתיישבת בול במשבצת המדומיינת לגבי איך הכל צריך להיות.

לא, מה שמפריע זה לקרוא דעות שבאופן עקבי נכתבות for spite, דווקא. ובבירור מעמדה חסרת ניסיון.

מותר לחשוב אחרת אבל תגובות שמנוסחות ככה מעידות יותר על ילדותיות מאשר דעה ריאלית ומגובשת.

  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 3

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, sperial כתב:

שאלה לי אליך: זוג צעיר שבוחר לגור בחדרה או בנהריה - איך אתה רואה אותו?

 

חדרה בחירה הרבה יותר הגיונית מחיפה כי הנסיעה לכיוון המרכז לוקחת זמן סביר,עדיין יש קרבה לים(מבחינתי זה יתרון) והעיר מישורית יחסית.

זו עיר שבנויה כמו מחסנים לבני אדם,מיועדת למשפחות ולא לצעירים.

נהריה רחוקה לי מהכל ואין לי מה לחפש שם,אבל אם יש להם עבודה באיזור ומוכנים להתפשר על המיקום בשביל מחיר והטבות המס בשכר.

 

אם הייתי צריך למקם את עצמי בעוד שלוש שנים אז איפשהו בין ראשון לנתניה.

 

לפני 5 דקות, itaysamurai כתב:

לא, מה שמפריע זה לקרוא דעות שבאופן עקבי נכתבות for spite, דווקא. ובבירור מעמדה חסרת ניסיון.

מותר לחשוב אחרת אבל תגובות שמנוסחות ככה מעידות יותר על ילדותיות מאשר דעה ריאלית ומגובשת.

 

לחשוב שמושך צעיר כלשהו לעבוד במפעל בשביל 37 לשעה עם האופציה הבלתי ניתנת לדחיה של "להתקדם" בעוד 5 שקל לשעה אחרי שנתיים זו דעה מגובשת?

אין פה שום קשר לנסיון,אני יכול לכתוב לך למה אני חושב שחרא לגור בחיפה בדיוק כמו שאני יכול לרשום לך למה חרא לגור בירושלים,את שתיהן אני מכיר.

לעומת זאת,אין לי מה להגיד על אשקלון,אילת או צפת כי מעולם לא גרתי בהן.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

כמו רבע מעם ישראל. עוד שלושה רבעים נמצאים מחוץ לאיזור.

 

פוטטו, אתה לא יכול לחזות את העתיד. יכולה לתפוס אותך בחורה חיפאית או באר שבעית והחבל ילך אחרי הדלי. הבעיה אינה היחס שלך לחיפה אלא הנחרצות ואי ההבנה שסדרי העדיפות והצרכים של אנשים שונים אינם זהים, ומשתנים גם לגבי אותו אדם.

 

יכול לספר לך שלפני 8 שנים חיפשתי דירה שטוחה עם מטבח גדול. בסוף רכשץי דירה עם מיליון מדרגות ומטבח קטן - אבל כל כך הרבה יתרונות אחרים עד שאיני מצטער על הרכישה, אם כי די ברור לי שהיא לזמן מוגבל, אני מעריך כ-15 שנה או קצת יותר, ואז אחליף לפי הצרכים שישתנו.

 

והערה לגבי מדרונות - בתים ישנים באיזור המרכז, 3-4 קומות בלי מדרגות, באים בחשבון מבחינתך? אני מתכוון לפשרה שיתכן שתאלץ לקבל כדי חגור בגוש דן בתקציב מוגבל. השאלה הזו אינה התרסה, אלא מתיחסת לסדרי עדיפות למי שתקציבו מוגבל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז בגלל זה שאלתי מה יש לך נגד חיפה.

 

יש שכונות פח (הרבה פחות פח משכונות הפח של תל אביב וגם הרבה פחות שכונות כאלה), יש שכונות אליטיסטיות ויש שכונות ממוצעות. לא מבין במה רוממה נופלת משכונת הגפן ברמת גל ובמה דניה ואחוזה נופלות מרמת חן ושיכון ותיקים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 5 דקות, G. P. Magnus כתב:

צריך, לדעתי, לחלק את זה לכמה נושאים נפרדים.

דיזנגוף כרחוב מסחרי גוסס כבר שנים. התחלופה של החנויות גבוהה, יש יותר ויותר מספרות ומסעדות או בתי קפה מסוגים שונים. זה חלק מטרנד עולמי די ברור, ובאבן גבירול ובן יהודה המצב עוד יותר גרוע. כמובן שהקורונה האיצה את זה, אבל היא לא הגורם העיקרי לכך. ואני מאוד אוהב את דיזנגוף סנטר, בתור הקניון היחיד שאני מכיר שיש לו וייב טיפה יותר מחובר לעיר, אבל לא בטוח שיש גם לו עתיד, גם בלי הקורונה.

 

בתי הקפה וחלק ניכר מהמסעדות דווקא ממשיכים להיות מלאים. אין לי נתונים מדוקים, מן הסתם, אבל התור שאני עומד בו לקנות קפה בשישי בבוקר לא שונה ולא קצר יותר מהתור שלפני הקורונה.

 

בחלק מהמקומות, בעיקר פאבים או מסעדות מהסוג של הויטרינה המהוללת נראה שיש פחות אנשים לאחרונה. אלוי חלק מקהל היעד שלהם באמת נפגע מההאטה הכלכלית

לפני 34 דקות, Potato כתב:

אין פה שום קשר לנסיון,אני יכול לכתוב לך למה אני חושב שחרא לגור בחיפה בדיוק כמו שאני יכול לרשום לך למה חרא לגור בירושלים,את שתיהן אני מכיר.

לעומת זאת,אין לי מה להגיד על אשקלון,אילת או צפת כי מעולם לא גרתי בהן.

אז איך אתה יודע שיש עיר שלא תהייה חרא עבורך? 

יש עיר שאתה אוהב? בארץ או בעולם?

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, G. P. Magnus כתב:

עכשיו גם מנוי פרימיום של הארץ/דה מרקר זה מותרות.

 

Potato, לגבי חדרה - אני מסכים איתך בכל מילה. וכמו שציינת, היא נמצאית במרחק "סביר" מהמרכז שלי באופן אישי זה שיקול חשוב.

אני באופן אישי עובר לשם  מכיוון ששם אוכל להסתדר כלכלית מבלי לגור עם שותפים זו ממש לא הבחירה הטבעית שלי. 

אך כמו ש- Sperial ציין החיים הם אוסף של פשרות ואילוצים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
לפני 46 דקות, sperial כתב:

 

פוטטו, אתה לא יכול לחזות את העתיד. יכולה לתפוס אותך בחורה חיפאית או באר שבעית והחבל ילך אחרי הדלי. הבעיה אינה היחס שלך לחיפה אלא הנחרצות ואי ההבנה שסדרי העדיפות והצרכים של אנשים שונים אינם זהים, ומשתנים גם לגבי אותו אדם.

ברור לי שאני מביע את דעתי.

אף אחד לא תכריח אותי לגור בחיפה,זה תרחיש בלתי סביר שלא יתרחש.

אני לא מוכן לגור במקום שאני שונא(לא הכל מסיבות רציונליות).

לפני 46 דקות, sperial כתב:

יכול לספר לך שלפני 8 שנים חיפשתי דירה שטוחה עם מטבח גדול. בסוף רכשץי דירה עם מיליון מדרגות ומטבח קטן - אבל כל כך הרבה יתרונות אחרים עד שאיני מצטער על הרכישה, אם כי די ברור לי שהיא לזמן מוגבל, אני מעריך כ-15 שנה או קצת יותר, ואז אחליף לפי הצרכים שישתנו.

אני רואה את זה אחרת:

חיפשת משהו,לא מצאת והתפשרת ולמדת להצדיק את הפשרות שאתה עושה.

לפני 46 דקות, sperial כתב:

והערה לגבי מדרונות - בתים ישנים באיזור המרכז, 3-4 קומות בלי מדרגות, באים בחשבון מבחינתך? אני מתכוון לפשרה שיתכן שתאלץ לקבל כדי חגור בגוש דן בתקציב מוגבל. השאלה הזו אינה התרסה, אלא מתיחסת לסדרי עדיפות למי שתקציבו מוגבל.

לגור בראשון או בנתניה אפשר גם בבניין עם מעלית בסכום הגיוני.

להגיע לדירה/לרכב מזיע זו לא אופציה מבחינתי,כמו שלגור בדירה בלי מרפסת זו לא אופציה.

לפני 24 דקות, יבגניפ כתב:

אז איך אתה יודע שיש עיר שלא תהייה חרא עבורך? 

יש עיר שאתה אוהב? בארץ או בעולם?

 

אני לא.

אבל אני יודע באילו ערים ואיזורים אני לא מוכן לגור.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

פוטייטו - בדיוק כמו הכינוי שלך, אתה צריך בישול כי תאלץ להתרכך.

 

אכן שינוי הכיוון שלי בבחירת הדירה היה משמעותי - כיוון שכאשר ראיתי את המועמדת החדשה הבנתי שיש קריטריונים שלא בחנתי או שנראו לי פחות משמעותיים, וכאשר הייתי צריך להחליט הבנתי שהם דווקא חשובים. זו בדיוק משמעותן של גמישות ופשרה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, Potato כתב:
ציטוט

והערה לגבי מדרונות - בתים ישנים באיזור המרכז, 3-4 קומות בלי מדרגות, באים בחשבון מבחינתך? אני מתכוון לפשרה שיתכן שתאלץ לקבל כדי חגור בגוש דן בתקציב מוגבל. השאלה הזו אינה התרסה, אלא מתיחסת לסדרי עדיפות למי שתקציבו מוגבל.

לגור בראשון או בנתניה אפשר גם בבניין עם מעלית בסכום הגיוני.

להגיע לדירה/לרכב מזיע זו לא אופציה מבחינתי,כמו שלגור בדירה בלי מרפסת זו לא אופציה.

יש הבדל בין מגורים בשכירות לרכישת דירה.

נתניה היא עיר לא זולה. 

במיליון ש"ח אתה בקושי קונה שם דירת רכבת, ואם כן אז בשכונה לא מי יודע מה.

בחיפה סביר להניח שתמצא דירה שהיא יותר Value for money  באופן משמעותי עבור אותו סכום כסף.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

פערי הדורות בהתגלמותם בפורום :)
עובדי הייצור הם פועלים זרים, הישראלים קיבלו חינוך (יחסי) וההייטק נוצץ במדינה, התרבות היא תרבות צריכה (בגלל זה היה כאן דיון על לעבוד כמוכר בחנות כאילו כל החנויות תמיד ברווח כל הזמן)
במפעלים, מלונות, בניין, נקיון סיעוד, וכו׳ - עובדים היום פליטים, ערביי ישראל, ירדנים, ועובדים זרים.
 

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי

×
×
  • תוכן חדש...