Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, מרק10 כתב:

לא חסר עבודה בניקיון, טיפול בקשישים וגם בבנייה וחקלאות.

השאלה היא מה השכר שם, והאם אפשר לכלכל ממנו משפחה.

*לגבי ענף הבנייה, אני אחריג אותו מהשורה שלמעלה. ערך אפסי לחיי אדם, ריבוי תאונות בטיחות, אלימות בין העובדים, הפעם האחרונה שראיתי עובד בניין יהודי (עובד, לא מפקח) הייתה בסוף 2008.

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 23 שעות, stum כתב:

אז אנחנו כבר בספטמבר. אין סימן בשטח למיתון.

אפילו הפרסומות של ההלוואות מתחילות אט אט לחזור למסכים (טיפין טיפין אבל חוזרות).

מסירות הרכב של אוגוסט, השוו ועקפו את המסירות של אוגוסט שנה שעברה.

מרכזי הקניות מלאים.

 

הנקודה הקטנה היחידה שאני מוריד ממנה את הספוטלייט זה הדיור, שלהשקפתי יש איזשהי רוויה בשוק השכירות בתקופה הזו.

אולי כי ספטמבר ומי שרוצה לשכור בדרך כלל נכנס לפני כדי להספיק להתמקם לפני תחילת שנת הלימודים של הילדים, ימים יגידו.

 

אפשרי שגם בדירות למכירה, לא ברור בדיוק כי הדרך שאני חשוף אליה ביומיום וכמות השלטי "למכירה" שנערמים באזור שלי, לא באמת מהווים איזשהו מדד.

 

 

מעבר לזה, מרגיש כמו חזל"ש + קצת קורונה

 

 

 

יש גם דעות אחרות 

https://www.ynet.co.il/news/article/SygxJF7VP

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

https://www.themarker.com/markets/.premium-1.9180448?v=598CF11F141E456E2DB5802CC3AA6762&fbclid=IwAR1y48Dupg-r-vjTy__Q8udrJ-nJZzha-wJzOo9i8oB3WuviXUgy_rFpMak

"לפי הניתוח, בתקופה זו 124.4 אלף ישראלים — כ–2% מהאוכלוסייה — הידרדרו לקטגוריות הדירוג החלשות ביותר ("נמוך מאוד" ו"נמוך"). לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב–CofaceBdi, המשמעות של הדירוגים הללו היא סיכון גבוה לכשל פיננסי בטווח הקצר, של השנה הקרובה, מה שלא יאפשר להם לעמוד בהתחייבויותיהם. עוד עולה מהניתוח כי 93 אלף איש — 1.5% מהאוכלוסייה — עברו מהדירוגים הגבוהים לדירוגים נמוכים יותר."

"כפי שעולה מהניתוח, מספר ההלוואות הצרכניות הבעייתיות — הלוואות שיש בהן אינדיקציה לכשל, כמו פיגור בתשלום — עלה בשנה האחרונה באלפי אחוזים בקרב כל קבוצות הדירוג. כך, בסך הכל עלה מספרן מ–354 באפריל 2019 ל–26,949 בסוף יוני השנה. נתון זה מפתיע במיוחד על רקע מתווה דחיית ההלוואות של בנק ישראל, שמאפשר דחייה בפרעון תשלומי ההלוואה, כשתשלומים שנדחו במסגרת זו לא נספרים כהלוואה בעייתית."


כלכלת חובה במיטבה.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם (נערך)

למה כתבות שכאלה לדעתי הן חסרות תועלת:

1. אין השוואה לתקופות זמן אחרות - איך נדע אם 2% מהאוכלוסיה שהדרדרו לדירוג אשראי נמוך ביותר זה הרבה , הרבה מאוד, או קצת ?

2. רוב הישראלים לא יודעים מה אומר המושג "דירוג אשראי"

3. אין השוואה לשאר מדינות העולם - איך נדע אם מצבנו טוב או רע ביחס לעולם ?

 

בדיוק כמו רוב הכתבות הכלכלה על הקורונה - לזרוק מספרים.

עריכה אחרונה על ידי Katom
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

לחזק את כתום - כל נושא דירוגי האשראי הוא שושו מוחלט, סוד מסחרי של חברות הדירוג. בשלב ראשון צריך לראות מה המספרים של חברות הידרוג האחרות, ויותר חשוב מה מדווחים הגופים המלווים על פרעון ההלוואות.

 

באופן בסיסי מה שקרוי "הלוואות צרכניות" הן הלוואות בעייתיות מאד, יקרות ונוחות ללקיחה כך שכנראה מכוונות  מלכתחילה לאוכלוסיות שמתקשות לממן את צרכיהן בדרכים יותר זולות. 

 

That said, אין ספק שהרבה אנשים נמצאים כעת במצב כלכלי עגום, ועם ההתנהלות השערורייתית במדינת ישראל אני מתקשה לראות שיפור במצב בטווח הזמן הנראה לעין.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סימן נוסף מהבנקים : דחיית מועד פירעון הלוואות קטנות . בדומה למה שקרה עם משכנתאות (שבטח גם אותן ידחו בעוד כמה חודשים. )
לא צעד פילנטרופי חס וחלילה.
עוד לפני הבחירות הציבור לקח הלוואות בכמות מדאיגה.
מי שרואה גרפים רואה שהתשואה אג"ח של הבנקים בארץ בעליה בשבועות האחרונים. בטח שמחים אבל שוכחים מה עומד מאחורי עלייה בתשואה : עליה בסיכון של האג"ח.














פורסם

עד סוף 2020 . אבל מי סופר... ממילא יאריכו. הדבר האחרון שהבנק רוצה כרגע זה לבדוק את כושר ההחזר של הלווים.
אחרת צריך לעקל







פורסם

אצלינו בחנות חשמל עובדים אש כבר כמה חודשים. מי שרוצה ידפדף אחורה לתגובות שנתתם לי ואמרתם לי שיעבור עוד חודש ועוד חודש.

אז אוגוסט עברנו את היעד מכירות ב130%

ספטמבר 120%

ומשלשום כאשר אנחנו לא נותנים שירות בחנות אלה במשלוחים בלבד, לא נחנו לשניה! זמן לעשות פיפי לא היה. מוכרים ומוכרים.

ולא, לא מכרנו ממסרי פחת לאנשים שאין להם חשמל בבית ומחולל החמצן שלהם לא עבוד אלה מנורות וכו, אביזרים של שיפוץ הבית ולא SOS.

 

מה שכן, אחד הלקוחות אמר לי שניגש לבנק לבקש הלוואת שיעבוד לרכב שהוא רוצה לעסק והבנק סרב לו פעם ראשונה בחייו.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני כשעה, eladns כתב:

אצלינו בחנות חשמל עובדים אש כבר כמה חודשים. מי שרוצה ידפדף אחורה לתגובות שנתתם לי ואמרתם לי שיעבור עוד חודש ועוד חודש.

אז אוגוסט עברנו את היעד מכירות ב130%

ספטמבר 120%

ומשלשום כאשר אנחנו לא נותנים שירות בחנות אלה במשלוחים בלבד, לא נחנו לשניה! זמן לעשות פיפי לא היה. מוכרים ומוכרים.

ולא, לא מכרנו ממסרי פחת לאנשים שאין להם חשמל בבית ומחולל החמצן שלהם לא עבוד אלה מנורות וכו, אביזרים של שיפוץ הבית ולא SOS.

 

מה שכן, אחד הלקוחות אמר לי שניגש לבנק לבקש הלוואת שיעבוד לרכב שהוא רוצה לעסק והבנק סרב לו פעם ראשונה בחייו.

 

מה הבעיה להחליף מנורה לבד בבית אם אתה מקבל אותה במשלוח?

איזו סיבה יש לאסור על מכירה של מוצרי צריכה ביתיים?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

ירידה בהיקף העסקאות לא אומר ירידת מחירים.

 

הלמ"ס: מחירי העסקאות שבוצעו בחודשים יוני 2020 – יולי 2020,

לעומת מחירי העסקאות שבוצעו בחודשים מאי 2020 – יוני 2020, נמצא כי מחירי הדירות עלו ב-1.0 אחוז.

 

כבר אמרתי את דעתי בעבר,

לאף אחד אין אינטרס להוריד את מחירי הדיור והשחקנים המרכזיים יעשו הכל, אבל הכל, כדי שלא נגיע למצב שבו הבטחונות שווים פחות מהסכום שהלוו תמורתם.

 

חברתית, מעט מאוד ימכרו דירה גם אם היא מעבר ליכולת הכלכלית.

בפועל, בנקים יפעלו למחזר משכנתאות, להאריך את משך ההלוואה, מתן הלוואות גרייס, ועוד ועוד פתרונות יצירתיים.

העיקר לא לממש נכסים. כי ברגע שזה מתחיל, זה כדור שלג שאף אחד לא יודע איך זה יגמר.

וזה רע לכ66% ממשקי הבית שמחזיקים דירה היום.

 

לכל הצעירים שלא עלו על הגל בזמן והיום מתחרים על אותן דירות למגורים עם משקיעים, זה יותר טוב, אבל אותם אף אחד לא סופר.

  • מעניין 1
פורסם

מרוב נתונים לא רואים את היער. 

כמו שאמרת , יש יותר מידי אנשים עם אינטרסים לדווח שאין ירידת מחירים

ולכן כל דיווח על כך שהמחירים עלו צריך להדליק נורה אדומה. 

 

image.thumb.png.494112ff497c74a88db794b04aaf3775.png

פורסם (נערך)

@stum אני ממליץ (בלי ציניות) לעבור על הדוח של הכלכלנית הראשית של משרד האוצר. אפילו לא לקרוא, להסתכל על הגרפים.
אותם זוגות שאתה חושב שמתחרים על הדירות, יושבים על הגדר.
 

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי

×
×
  • תוכן חדש...