Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, Benor כתב:

יש הבדל בין מגורים בשכירות לרכישת דירה.

נתניה היא עיר לא זולה. 

במיליון ש"ח אתה בקושי קונה שם דירת רכבת, ואם כן אז בשכונה לא מי יודע מה.

בחיפה סביר להניח שתמצא דירה שהיא יותר Value for money  באופן משמעותי עבור אותו סכום כסף.

ובנתיבות או צפת תוכל לקנות דו משפחתי בסכום הזה.

זו עדיין לא סיבה לעבור לשם.

מליון שקל לרכישת דירה ב2020 זה כלום כסף.

 

לפני 1 דקה, maxcher כתב:

פערי הדורות בהתגלמותם בפורום :)
עובדי הייצור הם פועלים זרים, הישראלים קיבלו חינוך (יחסי) וההייטק נוצץ במדינה, התרבות היא תרבות צריכה (בגלל זה היה כאן דיון על לעבוד כמוכר בחנות כאילו כל החנויות תמיד ברווח כל הזמן)
במפעלים, מלונות, בניין, נקיון סיעוד, וכו׳ - עובדים היום פליטים, ערביי ישראל, ירדנים, ועובדים זרים.
 

זה המצב ולא רק בארץ.

בכל מדינה מפותחת התושבים עובדים בעבודות פחות קשות ופיזיות ומביאים עובדים ממקומות חלשים יותר.

תבדוק מי בונה בגרמניה ואיטליה,זה לא גרמנים ואיטלקים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אם אתה משווה את נתיבות או צפת לחיפה,

סלח לי ידידי, אתה לא מכיר את חיפה והאזור לא מבחינה תעסוקתית פנאי תרבות איכות חיים או כל דבר אחר.

הייתי מצניע את דעותיי בנושא עד שיהיה לי ערך אמיתי לתת מעבר ל"מדינת תל אביב זה החיים, כל השאר, פריפרייה, זקנים ולהירקב בבית ביום שישי"

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

פוטייטו - בדיוק כמו הכינוי שלך, אתה צריך בישול כי תאלץ להתרכך.

 

מעדיף להיות קשיח מאשר להפוך לפירה.

לפני 14 דקות, stum כתב:

אם אתה משווה את נתיבות או צפת לחיפה,

סלח לי ידידי, אתה לא מכיר את חיפה והאזור לא מבחינה תעסוקתית פנאי תרבות איכות חיים או כל דבר אחר.

הייתי מצניע את דעותיי בנושא עד שיהיה לי ערך אמיתי לתת מעבר ל"מדינת תל אביב זה החיים, כל השאר, פריפרייה, זקנים ולהירקב בבית ביום שישי"

 

יכול להרגיע אותך,לא הייתי בתל אביב ב5 שנים האחרונות.

אבל חיפה זו עיר מזעזעת כמה שלא תנסה לייפות אותה ולהצדיק קנית דירה ותשלום ארנונה מופקעת וקבלה של תשתיות שבורות ומדרכות מטונפות.

לא משווה,אבל להגיד שבמחיר של דירה בתל אביב אפשר לקנות וילה בדניה זו לא השוואה הוגנת.

משלמים על דברים שהם לא רק מ"ר כי אחרת אפשר לעבור לצפת או נתיבות ולקבל עוד יותר מ"ר לשקל.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 39 דקות, Potato כתב:

אני לא.

אבל אני יודע באילו ערים ואיזורים אני לא מוכן לגור.

סבבה, מקווה לטובתך שמתמצא מקום שלא תתאכזב ממנו אחרי שתעזוב את חיפה.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם


ממש לא.
אבל חלקכם פה אנשים מבוגרים,מקובעים וכואב לכם לשמוע דעה שלא מתיישבת בול במשבצת המדומיינת לגבי איך הכל צריך להיות.


לא יודע בכמה אני יותר מבוגר ממך... (אם בכלל) אני בן 29.
העניין הוא פשוט שאתה נחרץ מאוד לגבי כל נושא אפשרי, וקצת קשה לקחת אנשים כמוך ברצינות, אם בן אדם נחרץ לגבי משהו כדי שיהיו לו טיעונים טובים כדי שנוכל להבין למה הוא כ״כ נחרץ (כמובן שאני מדבר על הדעות האישיות שלך ולא על עובדות) אבל הטיעונים שלך פשוט לא משכנעים, הכל תמיד שחור או לבן...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • רעיון טוב! 3
פורסם (נערך)
לפני 49 דקות, Potato כתב:

כאנאלוגיה:מקווה בשבילך שלא תתאכזב מהרכב הבא שלך אחרי שתמכור סוזוקי אלטו יד 4 מהשכרה.

 

נראה לי שמה שיבגניפ מתכוון לומר, הוא שהוא מקווה שלא תתאכזב אחרי שתמכור סוזוקי אלטו יד4 מהשכרה - ותגלה שההיצע בשוק הרכב מורכב מרכבים כמו סוזוקי אלטו יד4 מהשכרה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, BloodFist כתב:


לא יודע בכמה אני יותר מבוגר ממך... (אם בכלל) אני בן 29.
העניין הוא פשוט שאתה נחרץ מאוד לגבי כל נושא אפשרי, וקצת קשה לקחת אנשים כמוך ברצינות, אם בן אדם נחרץ לגבי משהו כדי שיהיו לו טיעונים טובים כדי שנוכל להבין למה הוא כ״כ נחרץ (כמובן שאני מדבר על הדעות האישיות שלך ולא על עובדות) אבל הטיעונים שלך פשוט לא משכנעים, הכל תמיד שחור או לבן...


Sent from my iPhone using Tapatalk

הטיעונים שלי פה הם לא שחור ולבן.

אני גם לא בהכרח מציג את דעתי האישית,אלא נותן טיעוני נגד לאחרים פה,אז לקרוא לי עקשן/עצלן/דביל/פרזיט לא רלוונטי לדיון.

 

אם ההורים שלך בחיפה וחברים הילדות שלך בחיפה הגיוני שתרצה להשאר קרוב אליהם וזה טיעון מעולה.

את חיפה ספציפית אני שונא ברמה האישית,גם אם "באקסל" אפשר למצוא יתרונות.

אותו דבר לגבי מפעלים,עבדתי לפני הצבא 9 חודשים, בצבא הייתי בסדנא שהתנהלה כמו מפעל וכסטודנט עבדתי עוד 9 חודשים במפעל.

האם יש לי את הנסיון שיש לבן אדם שעובד 25 שנה במפעל? חד משמעית לא.

האם אני יכול למצוא טיעונים משכנעים לעצמי ולקרובים אלי להתרחק כמה שאפשר מהמקומות האלה? כן.

 

לגבי החלק השני,הטיעון הוא לא שלי,אלא מגמה.

צעירים לא רוצים לעבוד עם הידיים ועם כמה שבעל מפעל יחשוב שהעבודה שהוא מציע טובה/מפתחת/איכותית,היא לא נראית ככזו לצעירים שמחפשים להשתלב בשוק העבודה.

 

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

את המשפט האחרון שלך הייתי מפרק לשניים:

1. האם צעירים ירצו לעבוד בידיים? כנראה שכן.

2. האם הם ירצו לעבוד במפעל? זו שאלה יותר קשה. האם אותו צעיר ירצה לעבוד כשכיר במפעל למטבחים או שיעדיף להחזיק את הנגריה העצמאית שלו? כנראה עניין אישי מאד, יש מי שיעדיף את תחושת הביטחון של עבודה במפעל, יש מי שיעדיף את העצמאות של נגריה פרטית גם אם הפרנסה פחות בטוחה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 2 שעות, Potato כתב:

חדרה בחירה הרבה יותר הגיונית מחיפה כי הנסיעה לכיוון המרכז לוקחת זמן סביר,עדיין יש קרבה לים(מבחינתי זה יתרון) והעיר מישורית יחסית.

הצחקת אותי.

הסתובבת בחדרה פעם? או בנתניה? אם חיפה גרועה בעיניך, לא ממליץ לך לעבור למקומות האלה.

  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אני חושב שאין פה פירוק לעשות.

אנשים לא רואים עתיד בעבודה כזו,מהסיבה הפשוטה ביותר שאין בהן עתיד.

 

אנחנו נמצאים בתקופה שלאנשים יש חלומות ושאיפות לפעמים רחוקות מהמציאות והיכולת להתממש אבל האוחזים בהן לא מוכנים לוותר כל כך בקלות.

נוצר פער מחשבתי.

 

בנוסף למעמדות חברתיים שקיימים ומקדשים(שלא בהכרח בצדק) את הישיבה בקיוביקל ורכב עם דלקן.

לפני 4 דקות, SlowRide כתב:

הצחקת אותי.

הסתובבת בחדרה פעם? או בנתניה? אם חיפה גרועה בעיניך, לא ממליץ לך לעבור למקומות האלה.

אני מוכן לנסות ולהכוות מאשר לגזור על עצמי להשאר בחיפה עוד דקה.

 

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

פוטייטו - כתבתי כבר לפני כמה דפים, ואני אחזור: אתה וחבריך בטכניון מייצגים פלח אוכלוסיה מאוד מסויים. לא כל אחד מסוגל  ללימודים אקדמיים, ויש מי שעבודה בידים בוערת בעצמותיו.

 

לך לבית ספר מקיף ובדוק מה קורה בו. תמצא את תלמידי מגמת המחשבים, את תלמידי המגמה ההומניסטית (אני יודע שהיום זה מפורק למקצועות, אני מדבר על הפרינציפ), ויש תלמידי ספרות או נגרות או מכונאות. לכולם יש מקום, בהתאם ליכולותיהם ולתחומי העניין שלהם. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא ברור הדיסוננס הזה מחיפה באמת. לא גרתי שם, אבל לבקר שם כן יוצא לי מדי פעם. עיר בישראל, עיר סך הכל בסדר. יש לאן לצאת בערב. יש ים. יש אפילו תחבורה ציבורית סבירה בחלק מהמקומות. לא רע.
חדרה לא יותר טובה האמן לי. אני גר פה. בנתניה אני נמצא הרבה. שום דבר מיוחד, והאמן לי שגם שם הארנונה גבוהה מאוד (וגם מחירי הבתים שאיבדו פרופורציה).

נראה שנכוות חזק בחיפה, אבל אולי תופתע כשתעבור למקום אחר.

  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

בנימה אישית שלי אני חושב שהוא ירגיש אותו דבר בכל עיר בישראל.

כולן ערי שינה, רובן סמי-דתיות

  • רעיון טוב! 2
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי

×
×
  • תוכן חדש...